Project Eternity – pewna grafika koncepcyjna i jej growe wcielenie - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Przy okazji trzeciej części - zdobywają same szczyty! To w końcu ma być ukoronowanie całego gatunku cRPG!

Chodzi o wydawcę Krzyś.
Użytkownik Hassan' dnia poniedziałek, 12 sierpnia 2013, 22:10 napisał
Czy my mówimy o grze Biodronów czy Obsidinaów? Hmm, Biodrony czy Obsidiany... Trudny wybór! Ach te decyzje - strzelam, że chyba jednak Obsidianów. A z tego co wiem, tam na forum panują ciut inne porządki...
Zresztą do pudełeczek mam sentyment, lubię zarówno RPGi w boxach jak i cRPGi w pudełeczkach. Przecież muszę czymś zapełnić półeczki w mojej wilii ufundowanej przez GE za 250. newsów na Karaibach.
Cytat
Ciekawe, czy się szarpną na dubbing? Ja bym nie pogardził
Na razie wszystko na screenach prezentuje się bardzo ładnie i oby tak dalej. Bardzo chętnie kiedyś w tę grę zagram, ale na razie półki nie szykuję. Biorąc pod uwagę, że w drugiego Baldursa zagrałem pierwszy raz jakoś w 2006-7 roku, w Tormenta też jakoś podobnie, to na Project: Eternity będzie czas ok. roku 2020
Natomiast moja specjalna półeczka na steamie jest już gotowa. Sieciowa dystrybucjo, naprzód!
Tyle zagadek do ogarnięcia - świat stał się nagle mniej pewnym miejscem, niż był przed ujawnieniem tego screena... Do diabła z wami, Obsidiani!!!
61. aktualizacja "Project Eternity" jest najkrótszą spośród tych, jakie zaprezentowali nam do tej pory Obsidiani. Jej treść w zasadzie ogranicza się do pokazania efektu przeniesienia grafiki koncepcyjnej na pole gry. Poniżej możecie zobaczyć obrazek autorstwa Poliny Hristovy (przy okazji odsyłam też do tego newsa – tu znajdziecie więcej informacji odnośnie kontekstu w jakim umieszczono tę konkretną grafikę).
A w rozszerzonej części newsa jego "adaptację" na silniku gry. Ładnie to wygląda i dość wiernie, co?
