Dobra (charakterem) drużyna. - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Fodro,
DRUŻYNA KTORA JAK DLA MNIE SPISAŁA SIE DOBRZE TO:

W CIENIU AMN
-MINSC ( ZWARCIE)
-JAHEIRA (ZWARCIE CZASEM PROCA. POZNIEJ MA PRZYDATNE CZARY)
-JA (PROFESJA LUCZNIK, BARDZO SIE PRZYDAJE)
-YOSHIMO (NAWET DOBRY JAKO ZLODZIEJASZEK I DOBRY DO WYKRYWANIA PULAPEK. W SUMIE POZNIEJ NAS ZDRADZA DLATEGO POTEM BIORE IMOEN. KOLEJNY MAG NIE ZASZKODZI)
-AERIE (DOBRA POSTAC KTORA MA CZARY KAPLANA I MAGA. SWIETNY MIX DZIEKI CZEMU JEST BARDZO MOCNA W DRUZYNIE)

W TRONIE BAALA
-MINSC
-SAREVOK (TWARDZIEL. BIORE GO ZAWSZE PONIEWAZ MA TRAFIENIE KRYTYCZNE KTORE POWALA PRZECIWNIKA NA STRZALA)
-JAHEIRA
-JA (LUCZNIK)
-IMOEN
-AERIE
(MIEC 2 MAGOW W DRUZYNIE TO DOBRY POMYSL WEDLUG MNIE DLATEGO ZAWSZE BIORE IMOEN I AERIE)
Endrinor,
Dzięki ;-) Pomyślimy nad tym
Tamc.,
Jeśli zaczynasz grać, to zanim zaczniesz radzilbym Ci sciagnac dwa mody:
- "Easy to use"
i
- item upg.

Pierwszy z nich umozliwi Ci granie bez zlodzieja, wiec mozesz grac 5 [ szybciej expa beda dostawać ]. Reszte rzeczy, ktore zmienia znajdziesz w readme. Gra się duzo przyjemniej i bez takich "upierdliwych rzeczy".

Do czego dąze,

pytasz o maga, hm, kolega wczesniej wspomnial, ze potęzniejszej magicznej bestii niz Edwin stworzyc nam sie nie uda, raczej ma racje. Ale wierz mi, ze Aerie na wyzyszych poziomach jest nie do powstrzymania, tym bardziej jak masz kostur maga, śmiga sobie miedzy naszymi postaciami, nikt jej nie widzi, bach bach ! rzuca czary, sporotem niewidzialnosc dajesz kosturem, i znow nikt jej nie tknie, do czego daze? ze jej stosunkowo male hp nie jest taka wada, gdy wcale nie beda jej atakowac, no ale trzeba zdobyc kostur maga... =]

wiesz co, mowisz dobra druzynka, podam Ci to na swoim przykladzie, jedna, z ktorych [ naprawde, jak mamę kocham ] bez probelmu mozna przejsc BG2 wraz z ToB.

Mysle, ze podstawa to paladyn. W BG2, mamy niezbyt okazalego starca, ktorego zaleta jest fakt, ze moze uniesc Karsomir. Ale my wyroslismy z takich bajerow i sami tworzymy nowego. Lowce nieumarlych? chyba bedzie najlepszy.

A wiec raz - Paladyn, postać glowna. Wierz mi, ze z Angurvadal'em i Oczyszczacz'em badz innymi patyczkami, jest istna maszyna do zabijania. W pozniejszych etapach gry, gdy masz wiekszosc przedmiotow, i w co ubrac naszego dziada, owy paladyn jest nie do zabicia. Rzuty, resy, trako czy kp, bajeczka ;>

Minsc? Odpusmy sobie, chomik nie bedzie za nas walczyl z liszami i reszta, czy to takie fajne? Znajac zycie, nie raz przechodziles BG majac go w teamie. Tu radziblym Valygara, ktory z upg Furią i np Postrachem wrogow, badz inna jedna z innych katan, jest istnym rzeznikiem. Dzieki modowi upg, ulepszysz jego zbroje, i nie bedzie taki zly na jakiego wyglada na swym portrecie leci jak szalony... jakies fajne dziewczyny w tych potworach widzi?! nie no, dziewczyn sie nie ciacha, a ten to robi po niesamowicie. To opcja nr 2.

Dziwnie to zabrzmi, ale wez Anomena, po wlasciwym wykonaniu zadania, bedzie calkiem okazalym wojownikiem, i przedewszystkich kaplanem, bo to jego specjalnosc. Dla mnie to raczej, wierny obronca Aerie, niz super wymiatacz, grunt, ze twardy, a Aerie?

No wlasnie, wrocmy do niej, bo [ znow musisz wierzyc na slowo ] naprawde jest godna uwagi ;> kostur, szata vekny i adios amigos. Bierz i nie pytaj.

Ostatnim punktem naszej druzyny, a wlasciwie jej podstawa jest owa Mazzy, ktora z dobrym, ktorkim lukiem [ a sadze, ze jest pare godnych uwagi ] jest naprawde nieoceniona, zadajac ciagle obrazenia ok 15-17 co 2 moze 3 sec [ nie przesadzilem? ] jest cudowna.

W tym ukladzie mialbys druzyne:

Anomen Twoj wierny Paladyn Valygar
Mazzy
Aerie

something like that. ladne?

No, druzyna "dobra" i faktycznie dobra, gra sie szybko, przyjemnie, zlo kwiczy z bolu, a Ty poznajesz raz po raz smak zwyciestwa. Sam taka gralem kiedys tam, to moge zapewnic, hm np twierdze straznika przeszedlem w 2 rozdziale ;> naprawde taki team wymiata i ten Ci doradzam jesli dobrego klasyka szukasz ;> poszukasz troche itemkow i kazda z postaci bedzie tak napakowana, ze hu hu hu, beda mogli popatrzec, a po chwili poczuc smak ostrza ;>

no chyba tyle, moze pomoglem, pozdrawiam.
LIRAEL,
Nie, przyłacza sie do nas w kanałach bez żadnego questu...ja bym brał taką druzynkę "dobrą"; Arie jako wspomaganie kapłańsko- magiczne ,Voyager w zwarciu zamiast Minsca (duużo lepszy wojownik) ,Janka bierz w ciemno zamiast yoshimo jeżeli grasz bez moda ,Kalendron tylko i wyłacznie dla krasomira...ogólnie jest słabym wojem, jeżeli przeżyjesz "Anomena" to chyba będzie lepszy niż padlek w zwarciu ze swoimi czarami dopalającymi i jakimś dobrym młotkiem.Mazzy jest świetna jako kałasz:) ja bym się zastanowił nad bardem diablestwem -bardzo sympatyczna postać i tyle...jeżeli chodzi o wyłącznie "dobra" druzyne..chyba że grasz z modami to wtedy bym brał Crenda jako głównego siekacza ,wiekszy wilkołak jest nie do zatrzymania...
Endrinor,
Keldorn wymaga zrobienia jakiegoś zadania zaraz po przyjęciu czy też nie?
Shiver,
1. Mag powiadasz, ja wolę Edwina. Moim zdaniem nie można stworzyć lepszego maga niż Edwin. Czarodzieja tak ale nie maga.
2. Minsc to dobry wojownik, w BG2 tylko Sarevok jest od niego lepszy[ no i jako bonus masz jeszcze Boo ]
3. Viconie Ci odradzam gdyż opuści drużynę jak reputacja drużyny osiągnie 18 lub więcej. Jeśli potrzebujesz kapłana to zostaje Aerie, lub Anomen.
4. Nie mam zdania gdyż zwykle gram wojownikiem-łotrzykiem. Właśnie z powodu braku dobrego łotrzyka w BG2.
5. Keldorn i jeszcze raz Keldorn! Uświęcony Odkupiciel Karsomir +5 wart jest zachodu.
6. Mazzy? Nigdy jej nie miałem w drużynie więc się nie wypowiadam.
Endrinor,
Znów wracam do BG II

Potrzebna mi pomoc w wyborze drużyny:
Ja (Mag)
Minsc
Aerie lub Viconia - co lepiej
Jan Jansen- a może yoshimo i potem na imoen zmienić?
Tutaj Valygara, Keldorna bądź Anomena- pomóżcie
A tutaj może Mazzy?
LIRAEL,
aaaa no chyba że tak:)
Tamc.,
Fakt, zlodzieja nie ma,
gram z easy to use,
pulapek nie ma,
nie ma expa,
nie ma zlodzieja.

=]
LIRAEL,
Brakuje mi złodzieja w tej drużynce...wiem ,że można przejść bez ale nie szkoda Ci xp na pułapkach?ze dwa levele na luzie się zdobywa....
Tamc.,
Ja przemierzam swiat taką druzyną.

W pierwszym szeregu:
- ja, Paladyn.
- Valygar,
- Anomen,
za ich plecami:
- Mazzy Fentan,
a za nią:
- Aerie.

Gra się niezwykle przyjemnie, i stosunkowo latwo. Dobra i przedewszystkim skuteczna druzyna, ktora poki co, nie napotkala na jakikolwiek opor, ze strony ZŁA... HA, HA, HA!
Lamer,
Mam pytanie. Pamietam, ze kiedys jak gralem, Anomen nie zostal panem "sirem" tak jakby wypadalo. Teraz rozpisuje sobie druzyne, i chetnie bym go widzial, tyle, ze wolabym miec pewnosc, ze tym razem "sirem" zostanie. I tu me pytanie, od czego zalezy czy nasz trzcigondy Anomen zostaje "sirem" czy tez nim nie zostaje?

edit // w sumie wyszedl mi taki team.

Na szpicy nieustraszony Minsc z jego wiernym boo. Tu za jego plecami dzielny Anomen wraz z ptaszyną Haer'Dalisem. W trzecim szeregu maszerowac bedzie od lewej dzielna luczniczka, wspomagajaca chlopcow Mazzy Fentan, na srodku, pilnowana niczym oko w glowie, delikatna Aerie, a prawa strone zamykac bede ja, kryjacy sie w cieniu iluzjonista/zlodziej.

co o tym myslicie?

a ofc, konflikt o Aerie, nie ma sprawy, bede panią gnom, wiec elfkę zostawie Haer'Dalisowi, a sam bede, no wlasnie biedny Anomen, ze tez mu przyjdzie gnoma podrywc...

hm?

W sprawie Anomena to proszę zadawać pytania tutaj --> http://forum.gexe.pl/index.php?showtopic=3373&st=20 - Tokar
LIRAEL,
No faktycznie trochę zdominowaliśmy... aha czyli w ten sposób to działa...wypróbuję.... Można by zrobić łowca/kapłan na łuki ( chociąż mi się całkiem nieźle sprawdził na 2 wekhery)i pewnie by słaby nie był tylko że kensaia/mag rzuci czar ochrona przed pociskami i jest mały zonk...jak nie rozproszysz to marnie to widzę...
Oress,

Cytat

No cóż jedynie kto może w miarę powalczyć z kensaiem-magiem to złodziej/woj i większy wilkołak( z modem)ale też jest ciężko;)

to prawda, jednakże ciekawi mnie jakby sobie łucznik poradził z kensaiem/magiem - co prawda nigdy nie probowałem, ale jakoś mi sie wydaje ze mając mozliwosc krycia sie, korzystania z czarów kapłańskich tez miałby sznase, ale mowie moje gdybanie

Cytat

a to jak nie można wejść do ekwipunku to jak rzucasz ten zwój z odpornością na magie???( nigdy tego nie robiłem i jestem ciekawy;)

no...dajesz do podręcznych przedmiotów tam gdzie są 3 miejsca na miksturki i zwoje właśnie i rzucasz mamidło, które także ma wszystkie itemy z tej przegródki, i możesz tak w kolko nie tracąc przy tym żadnego zwoju. Fakt faktem jak grasz solo na tacticsie bez klasy maga to niestety tak sie musisz ratować
chociaż słyszałem ze nasza gwiazda polskiej sceny Baldurowej - Kinski przeszedł solo tacticsa kensaiem bez rzucania jakiegokolwiek czaru, no ale jak mowie Kinski to Kinski
Btw. nie zauważyłeś ze zdominowaliśmy trochę ten temat?
LIRAEL,
a to jak nie można wejść do ekwipunku to jak rzucasz ten zwój z odpornością na magie???( nigdy tego nie robiłem i jestem ciekawy;) . No cóż jedynie kto może w miarę powalczyć z kensaiem-magiem to złodziej/woj i większy wilkołak( z modem)ale też jest ciężko;)
Oress,

Cytat

no tak tylko że wystarczy czar rozproszenie magi i już nie masz tych osłonek..a na tacticsie to dosyć ciężko tyle czarów dopałek sobie w trakcie walki rzucic..dlatego obstaję przy krasnalu;)

ano to wiadomo ze na tacticsie czy innych ulepszeniach jest ciężko, i tam jezeli chodzi o czary to magia mistyczna a nie kapłańska

Cytat

Aha taki myczek z hełmem...kurcze pomysłowo ale trochę chatowanie jak dla mnie...bo skoro tak to działa to można sprzęt też skopiować i kłopot z kasą się rozmywa....ale pomysłowo w sumie:)

no nie bardzo można skopiować itemy bo nie można przecież wejść do ekwipunku mamidła
a co do cheatowania...hmmm nie traktuje tego jako czit, twórcy gry dlatego właśnie dali tylko 2 zwoje żebyśmy sobie jakoś radzili a to taki trik jest ze tak powiem zgodny z prawem wiec git, tylko faktycznie gra staje sie za łatwa jak każdego maga możesz tak załatwić. ;(

Cytat

Aaa PvP to zupełnie inna bajka...a kensaj/mag to jest przegięta postać jak dla mnie...

ale jaka fajna na PvP
LIRAEL,
no tak tylko że wystarczy czar rozproszenie magi i już nie masz tych osłonek..a na tacticsie to dosyć ciężko tyle czarów dopałek sobie w trakcie walki rzucic..dlatego obstaję przy krasnalu;) Aha taki myczek z hełmem...kurcze pomysłowo ale trochę chatowanie jak dla mnie...bo skoro tak to działa to można sprzęt też skopiować i kłopot z kasą się rozmywa....ale pomysłowo w sumie:) Aaa PvP to zupełnie inna bajka...a kensaj/mag to jest przegięta postać jak dla mnie...
Oress,
heh, będę sie opierał przy swoim

Cytat

kurcze no nie zgodzę się z tym że anomen jest lepszy jako woj od krasnala owszem ma kilka czarów dopałek ale do szału i 5 ataków na runde z baardzo dobrym TRACO i pożadnym toporem to tylko Sarevok się może równać ze sowim ciosem Smierci (200 obrażen) i ewnetulanie nasz osobisty woj/złodziej z ciosem w pelcy.smile.gif

wiesz zbroja wiary + słuszna magia + bariera ostrzy + kula ostrzy na prawdę niszczą każdego wojownika )
Zbroja Wiary niweluje obrażenia, Słuszna Magia zwiększa umiejętności Bojowe i to znacząco a kula i bariera ostrzy no to wiadomo.

Cytat

mam pytanie czy tem hełm to nie powodował czaru mamidło czasem?nie bardzo rozumiem co ma to wspólnego z odpornoscią na magie?

ogólnie chodzi mi o to ze mając mamidło i zwoje ochrony przed magia jesteś w stanie być praktycznie non stop chroniony przed magia rzucając zwoje z mamidła. Dlatego tez pisałem ze odp. Viconi jest plusem oczywiście, ale Anomenowi tez nie straszni sa magowie

Cytat

Prawdziwe mistrzostwo dla wielkoklasowców ma znaczenie bo dostajesz naprawdę bonus do szybkosci broni i dodatkowy atak w rundzie a jak walczysz 2 katanami np; to masz niezłego kilera od walki wręcz.

wspomniana przeze mnie słuszna magia

Cytat

.Nie wiem czy nielepiej od Anomena do dobrej drużyny wziąść Arie jako kapłana , jej druga klasa może lepiej kosić od najlepszych wojów... o ile tylko ją przetrawisz w grze

no niewątpliwie Aerie lepiej kosi nawet od Ano na wysokich poziomach, ale tez wiem z autopsji ze kapłan/mag dostaje po pupie w pojedynkach PvP przez siec, czy to prze kensaia/maga czy przez właśnie kapłana/wojaka
LIRAEL,
Spoko ciężkie wykłady Cię rozgrzeszają mam pytanie czy tem hełm to nie powodował czaru mamidło czasem?nie bardzo rozumiem co ma to wspólnego z odpornoscią na magie? kurcze no nie zgodzę się z tym że anomen jest lepszy jako woj od krasnala owszem ma kilka czarów dopałek ale do szału i 5 ataków na runde z baardzo dobrym TRACO i pożadnym toporem to tylko Sarevok się może równać ze sowim ciosem Smierci (200 obrażen) i ewnetulanie nasz osobisty woj/złodziej z ciosem w pelcy.. Prawdziwe mistrzostwo dla wielkoklasowców ma znaczenie bo dostajesz naprawdę bonus do szybkosci broni i dodatkowy atak w rundzie a jak walczysz 2 katanami np; to masz niezłego kilera od walki wręcz....Nie wiem czy nielepiej od Anomena do dobrej drużyny wziąść Arie jako kapłana , jej druga klasa może lepiej kosic od najlepszych wojów... o ile tylko ją przetrawisz w grze a zosatnie jedno miejce na jednego czystego woja np; Mazzy ktora jest naprawdę świetnym wojem dystansowym:). Ja bym do dobrego teamu proponował taki skladzik;
-Voyager ;naprawdę z furią niebios i ciosem w plecy i obrażeniami które zadawał wcisnął mnie w fotel...
-Arie jako mag i kleryk na początku trzeba na nią uważać bo ma mało HP ale później powinna być baardzo cenna dla drużynki.
-Janek jako złodziej i drugi mag
-Jaheria jako tank...możecie się śmiać ale w TOBie waliła mi z procy po 30 obrażeń..., a mistrzostwo w sejmitarach i dobra tarcza ,i w zwarciu też sobie nieźle radziła.-
- Jeżeli masz zaistalowany mod (prawdziwy zmiennokształtny) to śmiało można brać Crenda zamiast druidki po zmianie w wiekiego wilkołaka koleś po prostu jest niesamowity...
i tutaj bym już zakończył team 4(+ główny bohater) osób w zupełnosci wystarczy a w tronie bym dodał sarevoka , co brat to brat , ale jeżeli chcesz pełną drużynke to proponuję właśnie Mazzy jako uzupełnienie strzeleckie
Oress,

Cytat

Co do zwojów odpornosci na magię to za dużo ich nie ma w grze i lepiej je zostawić na jakąś konkretną walkę

już pisałem, hełm Vahilora i po sprawie

Cytat

to chyba nie ma co porównywać, krasnal jest czołgiem najlepszym w grze

oj tu pozwolisz ze sie nie zgodzę, Anomen po paru ulepszeniach ofensywnych jest lepszy i to sporo lepszy.

Cytat

Jeżeli chodzi o walkę to faktycznie z modem( mistrzostwo dla wieloklasowców) Anomen jest lepszy od Viconi i tu Ci rację przyznaję

bez EoU tez jest lepszy po co mu mistrzostwa jak ma czary heh^^

Cytat

ale jeden czar więcej na każdym poziomie w kapłaństwie jest wbrew pozorom bardzo znaczący,dlatego uważam że z Viconi dużo lepszy kapłan

dlatego tez napisalem ze Viki jest lepszym klerykiem, ale podsumowując wady i zalety dostaje po pupie

Cytat

polega na graniu postaciami a nie na efekcie końcowym,przynajmniej mi się tak wydaje.:

zgadza sie, ja w teamie tez wole mieć Viconie bo jest bardziej klimatyczna, ale robimy obiektywna ocenę poszczegolnych postaci i musimy wtedy zwracać uwagę na sile poszczególnego NPC a nie na klimat.

Cytat

Oczywiście masz rację ze baldur po polsku wyszedł w 2000 roku ale czy ja mówłem o polskiej edycji??

światowa premiera BG2 była tez w 2000 roku

Cytat

Już o baldurze 1 nie wspomnę bo traktuję sagę jako perfekcyjną całość ale oczywiście jest to moje subiektywne zdanie:)

rozmawialiśmy o BG2, a co do BG1 to takze gram od momentu kiedy gra tylko pojawiła sie w Polsce, ale to przecież nie ważne chyba
btw. tez jedynkę uważam za ideał.

Cytat

Aha co do naszej małej polemiki bo dyskusją bym tego nie nazwał to jeżeli nie chcesz wywoływać sporów to nie pisz w ten sposób postów bo każdy ma prawo do swoich przekonań i każdy ma swoją rację ( na szczęście) tak czy inaczej pozdrawiam serdecznie

jeszcze raz sorki, wiesz...studia-> ciężki wykład -> musisz odreagować, nawet jeżeli to co robisz jest glupie to po prostu musisz
Pozdr,
Wczytywanie...