Stary ekwipunek z BG 1 - początek - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Niblla,
Tak jesteś dziwny bo jakoś w maga nie ładowałem nigdy jakoś siły. Z drugiej strony w przygodach z tą grą stworzyłem już 4 postacie ze statystykami 22-25 przedział wszystkie cechy ale zabijało to sens gry trochę nawet jeśli miało się mody. Tak hełm eksportowany, z 1 z modami, nie miał opisu a ten od Irenicusa miał, nie mam już tego sevu by pokazać.
porfirion,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Niblla dnia środa, 17 lipca 2013, 01:11 napisał

miałem 2 hełmy baldur'a i jeden miał opis a drugi nie.

Tzn. jeden zdjęty podczas pauzy z ekwipunku głównego bohatera, a drugi znaleziony w skrzyni w pokoju Irenicusa? To bardzo dziwne, bo oba hełmy powinny używać tego samego pliku itm, a więc oba powinny opis mieć lub go nie mieć... Chyba że jeden z hełmów pochodził z jakiegoś modu, to wtedy jest możliwość, że każdy z hełmów używał innego pliku, a co za tym idzie, mogła być rozbieżność w opisie.

Cytat

Próbował ktoś kiedyś importować postać wraz z grimuarem przecież to najmocniejszy rodzaj księgi w grze ?

Sam chyba nie próbowałem (przynajmniej nie przypominam sobie), ale na pewno by się dało - w dwójce też są pliki tych ksiąg, choć w samej grze nie zostały użyte. Tak pomyśleć - dać Viconii w BG2 3 grimuary mądrości, to będzie miała na stałe 21 (a z machiną Luma 22:))... choć wydaje mi się, że z reguły większość grimuarów zazwyczaj "przyswaja" główny bohater - no, może właśnie inteligencji, mądrości lub charyzmy niekoniecznie, ale już siły, zręczności i kondycji to raczej tak i to bez względu na klasę (a może to tylko ja jestem dziwny?)
Niblla,
Czasem to dzieje się też z innymi przedmiotami zabawnie jest jak miałem 2 hełmy baldur'a i jeden miał opis a drugi nie. Co do importu masz rację zrobiłem to przez pauze. Próbował ktoś kiedyś importować postać wraz z grimuarem przecież to najmocniejszy rodzaj księgi w grze ?
porfirion,
Ja bym obstawiał mody, im więcej ich jest, tym większa szansa, że gdzieś coś nie pyknie (a brak opisu - jeśli sam przedmiot działał jak należy - to raczej malutki problem, w porównaniu z tym, co się potrafi czasem dziać ).

Ale, tak nawiązując do tematu, to szatę arcymaga można "importować" do czystego BG2 chyba tylko przez nieuczciwą pauzę na czarnym ekranie przed cut-scenką z Irenicusem (o ile pamiętam, w BGT jest nieco uczciwiej, jakiś tweak dający importowanie bardzo wielu silnych przedmiotów; nie wiem, czy jeszcze jakieś inne mody coś tu zmieniają).
Niblla,
W sumie parę razy przy imporcie przedmiotów zatracałem ich opis i do dziś dzień nie wiem czemu na ten przykład szata złego arcymaga raz ma opis a innym razem nie. Czy może to wynikać z instalowanych modów i mojego błędu?
Bhaal998,
Ilych to duergar (krasnolud) - jest ze swoimi kumplami koło wejścia do dżina.
dunio1,
Kto to Ilyich ?
porfirion,
Takie pytanie upewniające: grasz w czyste BG2, czy z jakimiś modami? Nie grasz w BGT? W BGT wygląda to trochę inaczej niż w czystym BG2, dlatego pytam. No i mówimy o faktycznym imporcie przedmiotów postaci, którą importowałeś z BG1 do BG2 - pamiętaj, że w BG2 znajdziesz bardzo wiele (choć nie wszystkie) przedmiotów, które się w jedynce pojawiały, ale nie ma znaczenia, czy je miała importowana do dwójki postać, czy nie.

Natomiast sam import przedmiotów wygląda następująco:

Za obrazem nieopodal klatek znajdziesz złote pantalony (oczywiście jeśli importowana postać miała je w ekwipunku).


A w poniższych trzech miejscach mogą się pojawić takie przedmioty (oczywiście znów tylko jeśli importowana postać miała je przy sobie i w każdym miejscu tylko jeden z nich, chyba sprawdza właśnie w takiej kolejności, jak podana):

W skrzyni w pokoju Irenicusa (tej z Hełmem Baldurana) mogą pojawić się:

1. Hełm Baldurana (pojawia też bez importowania postaci)
2. Szpon Kazgarotha
3. Róg Kazgarotha
4. Pierścień ochrony Koverasa

W posiadaniu Ilyicha jest:

1. Zbroja skórzana +2 'Obrońca zastępcy'
2. Kolczuga +2 'Kolczuga Umarłych' (pojawia się też bez importowania)
3. Zbroja płytowa +1
4. Zbroja skórzana ćwiekowana +2 'Przyciągacz pocisków' (przeklęta)
5. Kolczuga +3

Od dżinna w sferze powietrza dostaniesz:

1. Miecz Chaosu +2 (oczywiście pojawia się tylko bez importu, bo w jedynce nie można go zdobyć)
2. Jęzor ognia
3. Młot bojowy +2 'Ashideena'
4. Topór Bali 'Wróg Magów'
5. Halabarda +2 'Ostrze Suryrisa'
6. Sztylet +2, Długi kieł 'Grabarz'
7. Kij-włócznia +2
8. Kij-wekiera
9. Proca +3
10. Miecz długi +2 'Varscona'
11. Maczuga +1, +3 przeciw istotom nienaturalnym 'Korzeń cierpienia' - ale o ile pamiętam nie ma jej w niezmodowanej jedynce.
12. Wekiera +2 'Krotana Rozbijacz Łbów' - tylko że w dwójce ma pomylony opis zwykłej wekiery, ale właściwości ma takie, jak powinna (chyba, bo nigdy jej nie przenosiłem, więc nie wiem, jak to wygląda w praktyce).
13. Morgensztern Kiela


Mam wrażenie jednak, że import u dżinna nie działa, jak należy - kiedyś wypróbowywałem to i dostawałem zawsze Miecz Chaosu, niezależnie od tego jakie inne przedmioty z tej listy posiadałem. W pozostałych miejscach (Iliych i skrzynia z hełmem) działa to jak należy - inna sprawa, czy na przykład podmiana hełmu Baldurana na Szpon lub Róg Kazgarotha jest opłacalna


Aha, no i nie wiem, czy właśnie ten miecz (Chaosu) i hełm (Baldurana) miałeś na myśli (ale zapewne tak), natomiast pas (domyślam się, że chodzi o Pas przebić, znaleziony na drugim poziomie lochów w pokoju z duergarami) znajduje się tam zawsze, obojętnie czy go miała importowana postać, czy nie.
dunio1,
Witam, jestem na początku BG 2 i udało mi się znaleść tylko 3 rzeczy starego ekwipunku, czy nie umiem szukać czy więcej nie ma - miecz , pas, i hełm znalazłem.
Wczytywanie...