Tak jesteś dziwny bo jakoś w maga nie ładowałem nigdy jakoś siły. Z drugiej strony w przygodach z tą grą stworzyłem już 4 postacie ze statystykami 22-25 przedział wszystkie cechy ale zabijało to sens gry trochę nawet jeśli miało się mody. Tak hełm eksportowany, z 1 z modami, nie miał opisu a ten od Irenicusa miał, nie mam już tego sevu by pokazać.
Stary ekwipunek z BG 1 - początek - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Użytkownik Niblla dnia środa, 17 lipca 2013, 01:11 napisał
miałem 2 hełmy baldur'a i jeden miał opis a drugi nie.
Tzn. jeden zdjęty podczas pauzy z ekwipunku głównego bohatera, a drugi znaleziony w skrzyni w pokoju Irenicusa? To bardzo dziwne, bo oba hełmy powinny używać tego samego pliku itm, a więc oba powinny opis mieć lub go nie mieć... Chyba że jeden z hełmów pochodził z jakiegoś modu, to wtedy jest możliwość, że każdy z hełmów używał innego pliku, a co za tym idzie, mogła być rozbieżność w opisie.
Cytat
Próbował ktoś kiedyś importować postać wraz z grimuarem przecież to najmocniejszy rodzaj księgi w grze ?
Sam chyba nie próbowałem (przynajmniej nie przypominam sobie), ale na pewno by się dało - w dwójce też są pliki tych ksiąg, choć w samej grze nie zostały użyte. Tak pomyśleć - dać Viconii w BG2 3 grimuary mądrości, to będzie miała na stałe 21 (a z machiną Luma 22:))... choć wydaje mi się, że z reguły większość grimuarów zazwyczaj "przyswaja" główny bohater - no, może właśnie inteligencji, mądrości lub charyzmy niekoniecznie, ale już siły, zręczności i kondycji to raczej tak i to bez względu na klasę (a może to tylko ja jestem dziwny?)
Czasem to dzieje się też z innymi przedmiotami zabawnie jest jak miałem 2 hełmy baldur'a i jeden miał opis a drugi nie. Co do importu masz rację zrobiłem to przez pauze. Próbował ktoś kiedyś importować postać wraz z grimuarem przecież to najmocniejszy rodzaj księgi w grze ?
Ja bym obstawiał mody, im więcej ich jest, tym większa szansa, że gdzieś coś nie pyknie (a brak opisu - jeśli sam przedmiot działał jak należy - to raczej malutki problem, w porównaniu z tym, co się potrafi czasem dziać ).
Ale, tak nawiązując do tematu, to szatę arcymaga można "importować" do czystego BG2 chyba tylko przez nieuczciwą pauzę na czarnym ekranie przed cut-scenką z Irenicusem (o ile pamiętam, w BGT jest nieco uczciwiej, jakiś tweak dający importowanie bardzo wielu silnych przedmiotów; nie wiem, czy jeszcze jakieś inne mody coś tu zmieniają).
Ale, tak nawiązując do tematu, to szatę arcymaga można "importować" do czystego BG2 chyba tylko przez nieuczciwą pauzę na czarnym ekranie przed cut-scenką z Irenicusem (o ile pamiętam, w BGT jest nieco uczciwiej, jakiś tweak dający importowanie bardzo wielu silnych przedmiotów; nie wiem, czy jeszcze jakieś inne mody coś tu zmieniają).
W sumie parę razy przy imporcie przedmiotów zatracałem ich opis i do dziś dzień nie wiem czemu na ten przykład szata złego arcymaga raz ma opis a innym razem nie. Czy może to wynikać z instalowanych modów i mojego błędu?
Ilych to duergar (krasnolud) - jest ze swoimi kumplami koło wejścia do dżina.
Kto to Ilyich ?
Takie pytanie upewniające: grasz w czyste BG2, czy z jakimiś modami? Nie grasz w BGT? W BGT wygląda to trochę inaczej niż w czystym BG2, dlatego pytam. No i mówimy o faktycznym imporcie przedmiotów postaci, którą importowałeś z BG1 do BG2 - pamiętaj, że w BG2 znajdziesz bardzo wiele (choć nie wszystkie) przedmiotów, które się w jedynce pojawiały, ale nie ma znaczenia, czy je miała importowana do dwójki postać, czy nie.
Natomiast sam import przedmiotów wygląda następująco:
Za obrazem nieopodal klatek znajdziesz złote pantalony (oczywiście jeśli importowana postać miała je w ekwipunku).
A w poniższych trzech miejscach mogą się pojawić takie przedmioty (oczywiście znów tylko jeśli importowana postać miała je przy sobie i w każdym miejscu tylko jeden z nich, chyba sprawdza właśnie w takiej kolejności, jak podana):
W skrzyni w pokoju Irenicusa (tej z Hełmem Baldurana) mogą pojawić się:
1. Hełm Baldurana (pojawia też bez importowania postaci)
2. Szpon Kazgarotha
3. Róg Kazgarotha
4. Pierścień ochrony Koverasa
W posiadaniu Ilyicha jest:
1. Zbroja skórzana +2 'Obrońca zastępcy'
2. Kolczuga +2 'Kolczuga Umarłych' (pojawia się też bez importowania)
3. Zbroja płytowa +1
4. Zbroja skórzana ćwiekowana +2 'Przyciągacz pocisków' (przeklęta)
5. Kolczuga +3
Od dżinna w sferze powietrza dostaniesz:
1. Miecz Chaosu +2 (oczywiście pojawia się tylko bez importu, bo w jedynce nie można go zdobyć)
2. Jęzor ognia
3. Młot bojowy +2 'Ashideena'
4. Topór Bali 'Wróg Magów'
5. Halabarda +2 'Ostrze Suryrisa'
6. Sztylet +2, Długi kieł 'Grabarz'
7. Kij-włócznia +2
8. Kij-wekiera
9. Proca +3
10. Miecz długi +2 'Varscona'
11. Maczuga +1, +3 przeciw istotom nienaturalnym 'Korzeń cierpienia' - ale o ile pamiętam nie ma jej w niezmodowanej jedynce.
12. Wekiera +2 'Krotana Rozbijacz Łbów' - tylko że w dwójce ma pomylony opis zwykłej wekiery, ale właściwości ma takie, jak powinna (chyba, bo nigdy jej nie przenosiłem, więc nie wiem, jak to wygląda w praktyce).
13. Morgensztern Kiela
Mam wrażenie jednak, że import u dżinna nie działa, jak należy - kiedyś wypróbowywałem to i dostawałem zawsze Miecz Chaosu, niezależnie od tego jakie inne przedmioty z tej listy posiadałem. W pozostałych miejscach (Iliych i skrzynia z hełmem) działa to jak należy - inna sprawa, czy na przykład podmiana hełmu Baldurana na Szpon lub Róg Kazgarotha jest opłacalna
Aha, no i nie wiem, czy właśnie ten miecz (Chaosu) i hełm (Baldurana) miałeś na myśli (ale zapewne tak), natomiast pas (domyślam się, że chodzi o Pas przebić, znaleziony na drugim poziomie lochów w pokoju z duergarami) znajduje się tam zawsze, obojętnie czy go miała importowana postać, czy nie.
Natomiast sam import przedmiotów wygląda następująco:
Za obrazem nieopodal klatek znajdziesz złote pantalony (oczywiście jeśli importowana postać miała je w ekwipunku).
A w poniższych trzech miejscach mogą się pojawić takie przedmioty (oczywiście znów tylko jeśli importowana postać miała je przy sobie i w każdym miejscu tylko jeden z nich, chyba sprawdza właśnie w takiej kolejności, jak podana):
W skrzyni w pokoju Irenicusa (tej z Hełmem Baldurana) mogą pojawić się:
1. Hełm Baldurana (pojawia też bez importowania postaci)
2. Szpon Kazgarotha
3. Róg Kazgarotha
4. Pierścień ochrony Koverasa
W posiadaniu Ilyicha jest:
1. Zbroja skórzana +2 'Obrońca zastępcy'
2. Kolczuga +2 'Kolczuga Umarłych' (pojawia się też bez importowania)
3. Zbroja płytowa +1
4. Zbroja skórzana ćwiekowana +2 'Przyciągacz pocisków' (przeklęta)
5. Kolczuga +3
Od dżinna w sferze powietrza dostaniesz:
1. Miecz Chaosu +2 (oczywiście pojawia się tylko bez importu, bo w jedynce nie można go zdobyć)
2. Jęzor ognia
3. Młot bojowy +2 'Ashideena'
4. Topór Bali 'Wróg Magów'
5. Halabarda +2 'Ostrze Suryrisa'
6. Sztylet +2, Długi kieł 'Grabarz'
7. Kij-włócznia +2
8. Kij-wekiera
9. Proca +3
10. Miecz długi +2 'Varscona'
11. Maczuga +1, +3 przeciw istotom nienaturalnym 'Korzeń cierpienia' - ale o ile pamiętam nie ma jej w niezmodowanej jedynce.
12. Wekiera +2 'Krotana Rozbijacz Łbów' - tylko że w dwójce ma pomylony opis zwykłej wekiery, ale właściwości ma takie, jak powinna (chyba, bo nigdy jej nie przenosiłem, więc nie wiem, jak to wygląda w praktyce).
13. Morgensztern Kiela
Mam wrażenie jednak, że import u dżinna nie działa, jak należy - kiedyś wypróbowywałem to i dostawałem zawsze Miecz Chaosu, niezależnie od tego jakie inne przedmioty z tej listy posiadałem. W pozostałych miejscach (Iliych i skrzynia z hełmem) działa to jak należy - inna sprawa, czy na przykład podmiana hełmu Baldurana na Szpon lub Róg Kazgarotha jest opłacalna
Aha, no i nie wiem, czy właśnie ten miecz (Chaosu) i hełm (Baldurana) miałeś na myśli (ale zapewne tak), natomiast pas (domyślam się, że chodzi o Pas przebić, znaleziony na drugim poziomie lochów w pokoju z duergarami) znajduje się tam zawsze, obojętnie czy go miała importowana postać, czy nie.
Witam, jestem na początku BG 2 i udało mi się znaleść tylko 3 rzeczy starego ekwipunku, czy nie umiem szukać czy więcej nie ma - miecz , pas, i hełm znalazłem.