Pablo to jest ten strażnik, co na początku cię zaczepia i mówi, że cię skądś zna i pokazuje ci list gończy. Raz jest koło vatrasa ( za kapliczką ) raz pod knajpą coragona a raz koło kuźni harada ( stoi naprzeciw )
Parę pytań dotyczących questów. - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
ja bym wzial:
girion-paladyn w miescie uczy kuszy
bennet-kowal u onara czegos tam uczy i mozna mu sprzedac caly syf jaki zbierzemy z orkow i innych potworkow
vatras-mag wody w miescie nie wiem po co ale biore
milten-stary kompan dla magow on moze byc pomocny
Lee-przywodca najemnikow
Gorn-stary druch
lester-bardzo chce jechac tez kompan zza bariery
angar-przyda sie w walce kolejny przyjaciel >
jorgen- kapitan sa 3 opcje kapitana ale jego wole najbardziej
Diego-najbardziej nam pomogl w kolonii
mozna jeszcze wziac innych czyli mario, laresa ale tamten sklad sie preferuje
ps. mozna min. 5 wziac a max. 10
girion-paladyn w miescie uczy kuszy
bennet-kowal u onara czegos tam uczy i mozna mu sprzedac caly syf jaki zbierzemy z orkow i innych potworkow
vatras-mag wody w miescie nie wiem po co ale biore
milten-stary kompan dla magow on moze byc pomocny
Lee-przywodca najemnikow
Gorn-stary druch
lester-bardzo chce jechac tez kompan zza bariery
angar-przyda sie w walce kolejny przyjaciel
jorgen- kapitan sa 3 opcje kapitana ale jego wole najbardziej
Diego-najbardziej nam pomogl w kolonii
mozna jeszcze wziac innych czyli mario, laresa ale tamten sklad sie preferuje
ps. mozna min. 5 wziac a max. 10
Użytkownik Gabriel dnia Jan 19 2007, 11:42 AM napisał
A byłeś najemnikiem czy Paladynem? Paladyn może wziąć jednego mniej ponieważ jeden z paladynów (nie pamiętam imienia) płynie z Bezim...
[post="53008"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Pierwszy raz jak gralem to przeszedłem grę Magiem potem Najemnikiem a na końcu Paladynem
Kandydaci:
Lester
Lares
Diego
Milten
Gorn
Vatras
Strażnik z karczmy pod Kuternogą(imie wyleciało mi z pamięci )
Paladyn który chce nas pilnować(tylko dla paladyna)
Lee
Beef
Angar
Bennet
Kandydaci na kapitana:
Jergan, Jack, Torlof
Minimum trzeba wziąć 5 a max chyba 8(Paladyn 7 i tego drugiego Paladyna).
Warto wziąć
Diego(pomaga nam na wyspie)
Miltena lub Vatrasa(handel + nauka)
Angara(pomaga wycinać jaszczuroludzi na wyspie)
Gorna(niepamiętam w czym, ale jestem prawie pewien, że pomaga )
Benneta(uczy siły do 100 , handel i nauka kowalstwa) lub Tego Strażnika(ma niezły miecz, nie to co święty kat ale zawsze coś )
Resztę można komponować dowolnie. To znaczy w ogóle możesz olać te wymienione postacie, ale dobrze je mieć.
Jak sobie kogoś przypomnę to zedytuję
Lester
Lares
Diego
Milten
Gorn
Vatras
Strażnik z karczmy pod Kuternogą(imie wyleciało mi z pamięci )
Paladyn który chce nas pilnować(tylko dla paladyna)
Lee
Beef
Angar
Bennet
Kandydaci na kapitana:
Jergan, Jack, Torlof
Minimum trzeba wziąć 5 a max chyba 8(Paladyn 7 i tego drugiego Paladyna).
Warto wziąć
Diego(pomaga nam na wyspie)
Miltena lub Vatrasa(handel + nauka)
Angara(pomaga wycinać jaszczuroludzi na wyspie)
Gorna(niepamiętam w czym, ale jestem prawie pewien, że pomaga )
Benneta(uczy siły do 100 , handel i nauka kowalstwa) lub Tego Strażnika(ma niezły miecz, nie to co święty kat ale zawsze coś )
Resztę można komponować dowolnie. To znaczy w ogóle możesz olać te wymienione postacie, ale dobrze je mieć.
Jak sobie kogoś przypomnę to zedytuję
A byłeś najemnikiem czy Paladynem? Paladyn może wziąć jednego mniej ponieważ jeden z paladynów (nie pamiętam imienia) płynie z Bezim...
To rób jak uważasz, ja tam wcisnąłem praktycznie wszystkich.
Użytkownik Dany dnia Jan 6 2007, 06:06 PM napisał
Możesz wziąć prawie wszystkich, nie starcza miejsca tylko dla jednego. Jeżeli chcesz wziąć Vatrasa, to możesz nie brać Lestera.
[post="52482"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Nie chce się kłócić ale jestem pewien na 99% że kandydatów na statek jest 12 a 9 max można wziąć
Jeżeli mówiłem, żebyś brał wszystkich, to oznacza, że wszyscy się przydają Poza tym pytałeś kogo, a nie dla dlaczego. Będą uczyć kradzieży, czarów, zręczności, siły, walki broniami, kowalstwa (Bennet). Będą sprzedawać czary, mikstury, trochę broni. Sam się domyśl kto czego.
Chodzi mi przede wszystkim o umiejętności i czego mogą mnie nauczyć. Czy będą przydatni.
Możesz wziąć prawie wszystkich, nie starcza miejsca tylko dla jednego. Jeżeli chcesz wziąć Vatrasa, to możesz nie brać Lestera.
Tyle to ja już wiem .
Ale kogo najlepiej? Bo nie mogę wziąć wszystkich starych przyjaciół.
Ale kogo najlepiej? Bo nie mogę wziąć wszystkich starych przyjaciół.
Bierz wszystkich starych przyjaciół, możesz wziąć też Vatrasa. Nie bierz na pewno gościa z portu koło gospody.
Kogo najlepiej wziąć na statek?
Brawo mistrzu zabiłeś sędziego mi nigdy się to nie udało.Teraz zabij Lorda Hagena potem Lorda Andre i reszte nieśmiertelnych,a co do zadania uznaj,że je wykonałeś.Ja dałem dowód dla Lee,że sędzia wynają bandytów którzy mieli zabić Lariusa i też dostałem przepustke na okręt i nic nie pisało,że sędzia musi być nieżywy...grałem najemnikiem.
Sprawa taka że zabiłem sędziego gdzieś w 3 rozdziale. Gram najemnikiem i kiedy przyszła kolej na zdobycie okrętu, przeczytałem że niezbędny jest nieżywy już sędzia.
Poszedłem do Lee, żeby to sprawdzić, a ten nic nie wspominał o sędzi, tylko dał mi przepustkę podpisaną "podrobionym" podpisem. Mogłem wejść na statek.
Moje pytanie brzmi: "Czy te zadaniem mogę uznać za wykonane?" Klikam w menu zadań, a ono ciągle tam jest. Co mam zrobić?
Poszedłem do Lee, żeby to sprawdzić, a ten nic nie wspominał o sędzi, tylko dał mi przepustkę podpisaną "podrobionym" podpisem. Mogłem wejść na statek.
Moje pytanie brzmi: "Czy te zadaniem mogę uznać za wykonane?" Klikam w menu zadań, a ono ciągle tam jest. Co mam zrobić?
Użytkownik Lionel dnia Dec 30 2006, 07:22 PM napisał
podobny cmentarz NPC jest w NK i znajduje się on w kopalni pod słonecznym kręgiem, pojawiają się tam ciała magów wody
[post="52197"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
I w 6 rozdziale w jaksini ze smoczą zgubą jest ciało Xaredasa... No i co to ma do tematu?
podobny cmentarz NPC jest w NK i znajduje się on w kopalni pod słonecznym kręgiem, pojawiają się tam ciała magów wody
Jak już napisałem, jeszcze nie próbwałem otwierać zamków, więc nie wiem na czym to polega. A jak widziałem na różnych stronach jakie są kombinacje (np. do zamka Constantina czy w Gildii Złodziei) to... moja pierwsza myśl: "Jak te są takie trudne, to inne też muszą być... Tu jest z milion możliwości, nigdy tego nie złamię!"
Medivh: Leniem rzeczywiście jestem. Ale jakby nikt nie zamieścił tu odpowiedzi, to i tak bym spróbował otworzyć sam. Wczoraj pisałem tego posta w pośpiechu i nie miałem czasu poszukać kombinacji w necie (sprawdziłem tylko, czy nie ma na forum, ale nic mi nie znalazło).
Dany: Aktualnie mam 3 wytrychy, a nie 5 (już widzię twojego kolejnego ironicznego posta, "możesz przecież zapisać grę, złamać trzy, potem wczytać i wtedy to jest tak, jakbyś miał 6...")
Ale nie kłóćmy się, święta są. Pokój i miłość.
[EDIT:]
O kurde, jakie to łatwe, to otwieranie zamków Spróbowałem i wszystko jasne A wcześniej myślałem, że samemu trzeba ustalić długość kombinacji i nie pokazuje się przy każdym naciśnięciu klawisza, czy dobry się wcisnęło czy nie Teraz to banalnie łatwe ;-)
Medivh: Leniem rzeczywiście jestem. Ale jakby nikt nie zamieścił tu odpowiedzi, to i tak bym spróbował otworzyć sam. Wczoraj pisałem tego posta w pośpiechu i nie miałem czasu poszukać kombinacji w necie (sprawdziłem tylko, czy nie ma na forum, ale nic mi nie znalazło).
Dany: Aktualnie mam 3 wytrychy, a nie 5 (już widzię twojego kolejnego ironicznego posta, "możesz przecież zapisać grę, złamać trzy, potem wczytać i wtedy to jest tak, jakbyś miał 6...")
Ale nie kłóćmy się, święta są. Pokój i miłość.
[EDIT:]
O kurde, jakie to łatwe, to otwieranie zamków Spróbowałem i wszystko jasne A wcześniej myślałem, że samemu trzeba ustalić długość kombinacji i nie pokazuje się przy każdym naciśnięciu klawisza, czy dobry się wcisnęło czy nie Teraz to banalnie łatwe ;-)
Wdech, wydech... Ufff... Shade, czy ty musisz tak spamować, do cholery Fajnie, święta idą, można wrzucić na luz, ale bez przesady...
Verthogh - jeżeli jesteś już takim leniem/jesteś taki niecierpliwy, że nie możesz poświęcić 5 minut na rozbrojenie zamka (zresztą to jest jeden z elementów gry, także...) to wystarczy wejść na gexe.pl i sprawdzić czy nie mamy takiego arta. Po to ktoś to robi, żeby korzystać, a nie żeby się kurzyło...
http://gexe.pl/Szyfry-Zamkow-art81.html
Verthogh - jeżeli jesteś już takim leniem/jesteś taki niecierpliwy, że nie możesz poświęcić 5 minut na rozbrojenie zamka (zresztą to jest jeden z elementów gry, także...) to wystarczy wejść na gexe.pl i sprawdzić czy nie mamy takiego arta. Po to ktoś to robi, żeby korzystać, a nie żeby się kurzyło...
http://gexe.pl/Szyfry-Zamkow-art81.html
Użytkownik Verthogh dnia Dec 23 2006, 08:22 PM napisał
Shade, chyba w złym temacie zamieściłeś screeny zza palisady orków W "Jak podnieść siłę" Swoją drogą, to nieźle się tam pokłóciłeś z Danym
A gra mi się nieźle, mam 7 lvl, coś koło 16 tys. XP.
I mam jedno takie małe pytanie:
Jaka jest kombinacja zamku do kufra na górze piramidy (ten kufer z Orkową Zgubą)? Jeszcze nie próbowałem otworzyć, bo najpierw muszę dołączyć do Gildii Złodziei (żeby umieć otwierać zamki),
A gra mi się nieźle, mam 7 lvl, coś koło 16 tys. XP.
I mam jedno takie małe pytanie:
Jaka jest kombinacja zamku do kufra na górze piramidy (ten kufer z Orkową Zgubą)? Jeszcze nie próbowałem otworzyć, bo najpierw muszę dołączyć do Gildii Złodziei (żeby umieć otwierać zamki),
[post="51927"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Jeśli oddasz Thorbenowi książczeczkę Lehmara to on cię też nauczy otwierania zamków
Pssssst: Jest taki trick! Save przed otwarciem zamka i ew. Load
Jestem pewien że gdzieś były wszystkie kombinacje. Chyba na www.gothic.phx.pl