W łuki się nie opłaca ładować, więc najlepiej ładować w kuszę. Tak samo jest z broniami-lepiej jest ładować w broń dwuręczną.
rozwoj postaci - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
ja bym radzil dawac w 2reczne i w kusze od samego poczatku bo jednoreczne miecze sa zbyt slabe np na smokico najwyzej gniew inosa jest dobry
Użytkownik duchu dnia nie, 26 gru 2004 - 10:58 napisał
chce zostac najemnikiem, i nie wiem w co lepiej inwestowac? luk, kusza bron 2.reczna czy 1.reczna??
[post="8524"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
spróbuj załatwić sobie dobrą kuszę i dobrą broń i jednoręczną i dwuręczną -dzięki temu będziesz miał lepszy wybór w walce.
duchu-czekaj . . . Oni źle mówią!!! Czy łowca to tylko wojownik??? NIE ! ! !
Ok podzielę postać na dwie podkategorie, które sam napisałem i te rozwinięcie to z mojej stronki
-Jak rozwinąć postać na poczatku gry-
Najemnik\Łowca smoków (łowca):
1. 10 punktów nauki do zręczności.
2. 10 punktów nauki do zręczności.
3. 10 punktów nauki do łukow.
4. 10 punktów nauki do łukow.
5. 10 punktów nauki do zręczności.
6. W zależności do którego czeladnika chce się przystąpić: Harad 5 punktów nauki do kowalstwa, Bosper 5 punktów nauki do obdzierania skór, pozostałe punkty nauki dodać w siłę.
7. Po 5 punktów nauki do włamywanie się i do kradzieży kieszonkowej.
8. 10 punktów nauki do siły.
9. 10 punktów nauki do siły.
10. 10 punktów nauki do broni jednoręcznej.
11. 10 punktów nauki do broni jednoręcznej.
12. 5 punktów nauki do zręczności i 5 punktów nauki do siły.
13. 10 punktów nauki do kuszy.
14. 10 punktów nauki do kuszy.
15. 10 punktów nauki do zręczności.
Najemnik\Łowca smoków(wojownik):
1. 10 punktów nauki do siły.
2. 10 punktów nauki do siły.
3. 10 punktów nauki do broni jednoręcznej.
4. W zależności do którego czeladnika chce się przystąpić: Harad 5 punktów nauki do kowalstwa, Bosper 5 punktów nauki do obdzierania skór, pozostałe punkty nauki dodać w siłę.
5. Po 5 punktów nauki do włamywanie się i do kradzieży kieszonkowej.
6. 10 punktów nauki do broni jednoręcznej.
7. 10 punktów nauki do zręczności.
8. 10 punktów nauki do zręczności.
9. 10 punktów nauki do siły.
10. 10 punktów nauki do siły.
11. 10 punktów nauki do broni dwuręcznej.
12. 10 punktów nauki do siły.
13. 10 punktów nauki do broni dwuręcznej.
14. 10 punktów nauki do zręczności.
15. 10 punktów nauki do siły.
Tu powinieneś już sam zobaczyć jakie błędy zrobiłeś ! ! !
Jeżeli masz mały lv to zacznij od nowa i skorzystaj z tych rozwinięć!!!
Ok podzielę postać na dwie podkategorie, które sam napisałem i te rozwinięcie to z mojej stronki
-Jak rozwinąć postać na poczatku gry-
Najemnik\Łowca smoków (łowca):
1. 10 punktów nauki do zręczności.
2. 10 punktów nauki do zręczności.
3. 10 punktów nauki do łukow.
4. 10 punktów nauki do łukow.
5. 10 punktów nauki do zręczności.
6. W zależności do którego czeladnika chce się przystąpić: Harad 5 punktów nauki do kowalstwa, Bosper 5 punktów nauki do obdzierania skór, pozostałe punkty nauki dodać w siłę.
7. Po 5 punktów nauki do włamywanie się i do kradzieży kieszonkowej.
8. 10 punktów nauki do siły.
9. 10 punktów nauki do siły.
10. 10 punktów nauki do broni jednoręcznej.
11. 10 punktów nauki do broni jednoręcznej.
12. 5 punktów nauki do zręczności i 5 punktów nauki do siły.
13. 10 punktów nauki do kuszy.
14. 10 punktów nauki do kuszy.
15. 10 punktów nauki do zręczności.
Najemnik\Łowca smoków(wojownik):
1. 10 punktów nauki do siły.
2. 10 punktów nauki do siły.
3. 10 punktów nauki do broni jednoręcznej.
4. W zależności do którego czeladnika chce się przystąpić: Harad 5 punktów nauki do kowalstwa, Bosper 5 punktów nauki do obdzierania skór, pozostałe punkty nauki dodać w siłę.
5. Po 5 punktów nauki do włamywanie się i do kradzieży kieszonkowej.
6. 10 punktów nauki do broni jednoręcznej.
7. 10 punktów nauki do zręczności.
8. 10 punktów nauki do zręczności.
9. 10 punktów nauki do siły.
10. 10 punktów nauki do siły.
11. 10 punktów nauki do broni dwuręcznej.
12. 10 punktów nauki do siły.
13. 10 punktów nauki do broni dwuręcznej.
14. 10 punktów nauki do zręczności.
15. 10 punktów nauki do siły.
Tu powinieneś już sam zobaczyć jakie błędy zrobiłeś ! ! !
Jeżeli masz mały lv to zacznij od nowa i skorzystaj z tych rozwinięć!!!
30% jednorecznej do woja potem 60% dwurecznej a potem jak leci dobrze miec mistrza kuszy na irdorath bo dzieki niej zylem tam;] luk to shit moim zdaniem
No to muszę Cię rozczarować . Z broniami dystansowymi jest podobnie.
Mam nadzieję, że pomiędzy szkoleniem w kuszy i łuku nie ma analogicznej zależności...... Na razie jestem ''na szczęście''' zielony w obu tych specjalnościach.
Tym szkoleniem w obu typach broni twórcy rozwiązali problem bycia mistrzem w jednym typie, a zupełnym "zielonym" w drugim. I trzeba powiedzieć, że to może wkurzające, ale i bardziej realistyczne.
Ten system się nie zmieni. W tej części Gothica jest tak, że jak osiągniesz poziom wojownika np. we władaniu mieczem jednoręcznym, to potem nauczyciel szkoli Cię jednocześnie w walce jedno- i dwuręczniakiem.
Ja zdecydowanie preferuję miecze jednoręczne gdyż są znacznie szybsze. Co mi po wielkich obrażeniach? Grad szybkich i skutecznych ciosów sprawia nieraz, że wychodzę z walki bez najmniejszego uszczerbka na zdrowiu.
Ja zdecydowanie preferuję miecze jednoręczne gdyż są znacznie szybsze. Co mi po wielkich obrażeniach? Grad szybkich i skutecznych ciosów sprawia nieraz, że wychodzę z walki bez najmniejszego uszczerbka na zdrowiu.
Jestem najemnikiem i od początku zamierzałem inwestować w broń dwureczną i kuszę. Niestety od pewnego momentu Cord szkoli mnie jednocześnie w broni dwu i jednoręcznej, gdy poszedłem do Roda było identycznie. Tracę przez to mnóstwo punktów doświadczenia, bo chcąc ćwiczyć broń dwuręczną np. za 5 pkt automatycznie ćwiczę za 5 pkt ...... broń jednoręczną, a te punkty chętnie zainwestowałbym w kuszę. Co śmieszniejsze Cord rzuca tekst, że jeśli chcę się szkolić w broni jednoręcznej to żebym poszukał innego nauczyciela, po czym ...... szkoli mnie też w tej broni hehe. Paranoja. Może w II rodziale ten system się zmieni ?
Co do tematu - w grach cRPG, które w ramach pancerza oferują tarcze walczę zwykle orężem jednoręcznym. W Gothicu natomiast zawsze wybieram broń dwuręczną.
Co do tematu - w grach cRPG, które w ramach pancerza oferują tarcze walczę zwykle orężem jednoręcznym. W Gothicu natomiast zawsze wybieram broń dwuręczną.
Dwu ręczne są lepsze dla najemnika i dobre są też dla niego łuki
Inwestujcie w bronie 1-ręcznie i łuki
!!!POLECAM!!!
!!!POLECAM!!!
Inwestuj w dwu ręczne są najlepsze
Tylko i wyłącznie w dwuręczne i kuszę. Inne się nie opłacają!
Problem doswiadczonych RPGowiczów polega na tym że inwestująklimatycznie a ja wam powiem jak najlepiej rozwinąć najemnika.
Inwestujemy kolejno w Alchemię póki niebędziemy mieli mikstur siły i zręczności. Gdzieś tu: www.gothic.phx.pl/forum pisałem ile mozna znaleść szczawiów goblinich jagód i korzeni smoczych. Wychodziło więcej niż daje jakikolwiek trening(UWAGA! TYLKO W GII W NK JEST TO ZŁE ) Do tego broń jednoręczna i łuk
Inwestujemy kolejno w Alchemię póki niebędziemy mieli mikstur siły i zręczności. Gdzieś tu: www.gothic.phx.pl/forum pisałem ile mozna znaleść szczawiów goblinich jagód i korzeni smoczych. Wychodziło więcej niż daje jakikolwiek trening(UWAGA! TYLKO W GII W NK JEST TO ZŁE ) Do tego broń jednoręczna i łuk
Radzę inwestować w bronie dwuręczne. W połaczeniu z kuszą to rzeźnia jest.
ja polecam bronie jednoręczne i kusze
Polecam inwestycje w bronie dwuręczne i kusze ,
Zdaniem wielu "pakowanie" w obydwa rodzaje broni nie jest opłacalne. Łatwo jednak przekonać się, że początki są trudne a wymaganie broni dwuręcznych dość spore (w G II nie jest to tak odczuwalne jak w NK). Dlatego mimo wszystko warto wyszkolić się do rangi 'wojownika' w orężu jednoręcznym, gdy zaś zyskamy dostęp do, w miarę potężnej, broni dwuręcznej inwestować już tylko w nią (Lee wyuczy nas walki dwuręcznym do 100%). Łuków nie polecam. Kuszę jak najbardziej, może nie raz uratować skórę.
Inwestuj w broń jednoręczną tak jest najlepiej zużyjesz więcej PN ale bronie 1-ręczne mają mniejsze wymagania siłowe. Od czasu do czasu rozwijaj zdolności kusznicze bardzo przydatne w polowaniu na smoki i szóstym rozdziale.