Dark Souls II – Przystępność gry i cztery klasy na nowych gameplayach - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

krzyslewy,

Dark Souls II ma być bardziej przystępny, jak stwierdził zespół From Software. Tym samym gracze zaniepokoili się, co przez to twórcy mieli na myśli – gra ma być łatwiejsza? Yui Tanimura, reżyser produkcji, wyjaśnił Game Informerowi, że wcale nie chodzi tu o obniżenie poziomu trudności. A o co w takim razie?

dark souls ii

Tanimura zapewnił, że celem producentów jest utrzymanie w Dark Souls II poziomu trudności pierwszej części gry. Uważamy, że wyzwania są konieczne – dodaje. Przez sformułowanie "bardziej przystępny", twórcy mieli na myśli ulepszenie, poprawienie elementów, które nie dają pełnej satysfakcji, a są uciążliwe i czasochłonne. Chodziło nam o dopracowanie doświadczenia, jakie oferuje Dark Souls, uczynienie go bardziej płynnym, a w konsekwencji otrzymanie czystej esencji gry – tłumaczy.

dark souls ii

Tanimura wypowiedział się również na temat cienkiej linii oddzielającej wyzwanie od frustracji w grach. Zapewnił, że studio stara się stworzyć taki poziom trudności, aby satysfakcja i radość z postępów była jak największa, a w produkcji znajdziemy lokacje, których przejście jest znacznie trudniejsze od innych obszarów. Myślę, że równowaga jest ważna. Staramy się dopracować każde wyzwanie, aby otrzymać idealną harmonię – zakończył. Na koniec mamy dla was jeszcze cztery gameplaye przedstawiające poszczególne klasy w Dark Souls II: Warrior, Sorcerer, Temple Knight oraz Dual Swordsman. Wiecie już, którą z nich będziecie grać? Mnie osobiście podoba się ostatnia postać, podwójny szermierz.

Wczytywanie...