swiat_dryftu2

Drużyna - Odpowiedź

Podgląd ostatnich postów

loxx,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Qwan dnia niedziela, 8 czerwca 2014, 21:07 napisał

Działo się to tylko przy jednym uruchomieniu czy próbowałeś sprawdzać w odstępach czasu? (wyłączyć, odczekać kilka godzin, włączyć)

Kilka sejwów, kilka włączeń gry, kilka odpoczynków w samej grze...
Problem rozwiązałem częściowo - trzeba zdjąć i ponownie założyć broń(tutaj: procę) przez każdym czarowaniem. Z czego to wynika - pojęcia nie mam.
Qwan,
Działo się to tylko przy jednym uruchomieniu czy próbowałeś sprawdzać w odstępach czasu? (wyłączyć, odczekać kilka godzin, włączyć)
loxx,
Spotkałem się z dziwną sytuacją. Otóż, gdy klikam na ikonkię czaru u kapłana i maga, animacja 'przyciśnięcia' owego przycisku pojawia się, lecz lista czarów się nie wyświetla. Raczej, wyświetl się czasami, w jakichś 10 % przy świerzym wczytaniu quicksejwa. Gdy wczytam go raz czy drugi, problem znowu występujue.

Jestem przez jaskinią. Gdy whodzę do jaskini, to zupełnie lista zaklęć sie nei pojawia, chyba, że pod odczekaniu minuty-dwóch( ale na wstępie mam walkę)

Na wcześniejszym sejwie, kliknę na ikonę trzy razy około i tak samo przestaje działać.

O cóż tu chodzi?!

Kapłan ma wysoką mądrość(18), staty maga też raczej w porządku. Problem dotyczy obu postaci. Ekwipunku nie zieniałem, wczesniej wszystko działało.
Jezid,
Może się mylę (w jedynkę grałem dawno) ale mam wrażenie, że dostępne opcje dialogowe zależą od charakteru i klasy postaci. Paladyn ma unikalne, oparte na założeniu wykrywania zła przez niego.
Cichutki Spec,
Podczepię się pod ten temat, bo nigdzie nie ma odpowiedniejszego. Może ktoś przypomni sobie zamierzchłe czasy gry w jedynkę i poratuje.

Otóż... Za żadne skarby świata nie wiem, gdzie i czy w ogóle można sprawdzić postaciom reputację. Jedyną odpowiedź, póki co, znalazłam na jakimś anglojęzycznym forum, gdzie napisano, że, owszem, coś takiego istnieje, ale nie jest do podejrzenia (chyba, nie wczytywałam się dobrze i mogłam coś przekręcić, bo kiepsko mi idzie czytanie nie po naszemu). Nie mam paladyna w drużynie, czyżby tylko ta klasa wpływała na istotność reputacji?

Jeśli ktoś pamięta odpowiedź (bo wątpię, by grał w tej chwili w tę starą, ale jakże uroczą grę), niech odpisze. Pozdrawiam
Kowal1528,
Jeżeli chodzi o moją drużynę, która świetnie się sprawdzała to polecam obejrzeć mój filmik o tworzeniu optymalnej drużyny ;p
https://www.youtube.co...r9vrjsotZD9j5K
Gość_Hubertus*,
Ja mam sprawdzony skład:

Człowiek/paladyn
człowiek/łowca
krasnolud/wojkownik
człowiek/kaplanka
elf/mag
niziołek/łotrzyk
Cryticus,
Człowiek/Mężczyzna-Czarodziej
Człowiek/Kobieta-Wojownik
Półelf/Mężczyzna-Złodziej
krasnolud/Kobieta-Kapłan

O ile na początku było trochę problemów to potem żadna walka nie powodowała żadnych większych trudności.Mag rzuca przyspieszenie na każdego członka drużyny ,kapłan dokłada jakimś błogosławieństwem,i zależnie od sytuacji w czasie walki rzuca jakieś mocniejsze zaklęcie ,walczy w pierwszym szeregu,lub leczy.Złodziej atakuje z daleka,wojownik pierwsza linia frontu.A mag rzuca zaklęciami.
Shaso,
Człowiek /Mężczyzna/ Paladyn
Człowiek /Kobieta/ Kapłanka
Pół Elf /Kobieta/ Wojowniczka
Pól Elf /Mężczyzna/ Wojownik (to dowódca i oczywiście daje mu najlepsze zbroje chociaż on wcale nie jest najsilniejszy.)
Pół Elf /Mężczyzna/ Łowca (on jest najlepszy zabił już ok140 a reszta [nie licząc kapłanki która zabiła 18] waha się od 45 do 80.
Krasnolud /Mężczyzna/ Wojownik.
Sosna,
A ja Wam powiem szczerze, że trochę się dziwię, że robicie tak duże drużyny. Mi bardziej odpowiada gra w mniejszej 4 osobowej drużynie, szybciej wbijają poziomy, lepszy ekwipunek noszą i ogólnie więcej z nich radości

Mój skład to:
Człowiek Wojownik
Człowiek Kapłan
Człowiek Czarodziej
Człowiek Złodziej (z łukiem)

Skład silny, choć nie jestem w pełni zadowolony z mojego złodzieja, blado wypada na tle drużyny, ale tym składem spokojnie da się przejść obie części IWD
Obserwator,
Zgadzam się temat jest fajny a gra jeszcze fajniejsza!

Ostatnim razem grę przechodziłem taką drużyną :

Aeroth - asimar paladyn
Sylvanas Windrunner - księżycowa elfka łowca
Jet Laya - pół-elfka kapłanka
Kaidala - dzika elfka druidka
Tomi Szubienicznik - niziołek wędrowny łotrzyk
Jareth - księżycowy elf czarodziej

[Dodano po 13 minutach]

Raczej się mocno pośpieszyłem się z odpowiedzią na tym forum tą drużyną co napisałem powyżej do Icewind II przeszedłem.Jedynkę to zaś tym składem grałem:

Strażnik - człowiek paladyn
Sara - człowiek wojownik
Lilia - elf druid
Darius - człowiek kapłan
Irma - człowiek łotrzuk
Khelben - człowiek czarodziej

Mam nadzieje że tam ten post zostanie mi wybaczony
Fodro,
Rany Widzę, że ten temat poszedł w zapomnienie a taki fajny przecież jest.

Ja mam aktualnie taki tim.

Krasnolud - wojownik
Krasnolud wojownik/kapłan
Człowiek - wojownik
Elf - wojownik
Elf - Mag
Niziołek wojownik/złodziej

Jako tako może być na razie ;p
Beron Heavyhand,
Taak Ja też kombinowałem z ekipą całkowicie krasnoludzką i świetne rzeczy wychodziły Szczególnie w IWD II...
Shagarot,
Mój team już od dawna nie uległ zmianie i całkiem dobrze sobie radzi:

Paladyn - Człowiek
Wojownik - Krasnolud
Wojownik - Człowiek
Kapłan - Człowiek
Łotrzyk - Elf
Mag - Człowiek

Jednakże, mój znajomy zrobił kiedyś team bardzo bojowy, stawiając na ilość PŻ i na to aby każdy mógł w miarę oddać w walce wręcz:

Wojownik - Krasnolud
Wojownik - Krasnolud
Wojownik - Krasnolud
Kapłan - Krasnolud
Łotrzyk - Krasnolud
Mag - Krasnolud

zarówno w IWD i IWD II ten team sprawdzał się, jednakże najwięcej z tego uciechy miałem gdy całą drużyną krasnoludów prowadził rozmowę z Larretem w Odciętej Dłoni
Kresselack,
5 postaci - nie dziw, że bez problemu

Painkiller podsunął mi pewną myśl. Gdzieś (może nawet tutaj) widziałem, że ktoś napisał o krasnoludzie jako o najlepszej rasie dla wojownika. Nie mogę się zgodzić. Krasnale są właśnie kombajnami - mnóstwo PŻ, premie względem większych istot, odporności. Krasnoludzkiego wojownika można rzucić w wir walki bez obaw. Ale elfy również nadają się bardzo do tej profesji. Mają premię do zręczności, więc wzrasta ich KP oraz TraKo. Polecam krasnoludów do topora i młota (ewentualnie kusz), a elfów do wielkich mieczy i łuków.

Jeszcze odnośnie złodzieja. Niziołek to dobry wybór, ale tiefling jest jeszcze lepszy. Ma więcej punktów umiejętności ze względu na premię do inteligencji, tą samą premię do zręczności co kurdupel i brak kary do siły. Z mniejszym wahaniem można go więc posłać do walki.

To tyle ode mnie.
Thorin,
Również grałem dawno temu, ale swoją drużynę dobrze pamiętam:
1) Paladyn, Człowiek - miecz dwuręczny, charyzmatyczny lider teamu
2) Wojownik, Krasnolud - topory, istny kombajn:D
3) Wojownik/Kapłan, Półelf - wekiery, leczenie i czary wspomagające
4) Złodziejka, Niziołek - nieoceniona w otwieraniu zamków, szukaniu pułapek i sztyletowaniu:D
5) Czarodziej, Elf - czary głownie ofensywne i przywołania
Grało się naprawdę dobrze, bez żadnych problemów
Jaerdic,
W Icewinda grałem dawno temu, ale w miarę pamiętam moją drużynę - oto jej skład :

Człowiek, wojownik - przywódca drużyny, dobry w walce, no i zawsze wysyłałem go do handlu bo miał najwięcej charyzmy
Krasnolud, wojownik - główny tank i wymiatacz Najlepszy w walce w zwarciu
Elf, łowca - głównie od łuków i krótkich mieczy
Niziołek, złodziej - wiadomo, pułapki, kradzieże i ciosy w plecy
Człowiek, kapłan - leczenie, leczenie i walka. Nie był może tak dobry jak wojownicy, ale sprawdzał się dość dobrze
Elf, czarodziej - główny spec od czarowania (ach te ogniste kule )

Ogólnie drużyna sprawdzała się dość dobrze, bo była w miarę uniwersalna. Każdy miał swoje zadanie do wykonania. Takim składem gra się bardzo przyjemnie
Dabu,
Ze względów technicznych masz rację, ale ze względów estetycznych - nie Myślę że lepiej gra się zróżnicowanym teamem, a nie takim samym jak większość graczy :] Dlatego lubię mnichów, bardów i czarowników Szkoda tylko, że nie pamiętam mojej drużyny z IWD1
graczOkazjonalny,
Chyba nie pamiętacie o aktywnej pauzie. W każdej chwili można zatrzymać grę i na spokojne wydać wszystkie polecenia niezaleznie czy się gra jednoosobową drużyną czy wieoosobową. A co do składu to myślę, w ID nie ma to aż takiego znaczenia. Powinno się mieć kapłana i maga a reszta do walki w zwarciu czyli pal, barb, woj. Złodzieje nie są myślę potrzebni a tylko zajmują miejsce w drużynie. Rasa jest rzeczą drugorzędną poza niektórymi przypadkami...
Kamisia,
To nie moj pierwszy cRPG, acz pierwszy raz gram z IWD No i w DnD tez gram nowe wiec co nieco mi sie miesza ,
Wczytywanie...