Project Eternity – znów o potworach. - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Ranger Krzyś,

W pięćdziesiątym trzecim uaktualnieniu informacji o grze, Bobby Null, facet odpowiedzialny za potwory w Eternity, opowie nam o... potworach!

project eternity, bitwa

Jednym z jego obowiązków jako pracownika Obsidian Entertainment, jest praca nad bestiariuszem Projektu. Jak sam to ujął: "Muszę przyznać, to masa roboty, ale też sporo frajdy". Aby ten cały twórczy proces doprowadzono do końca, Obsidiani postawili sobie pięć punktów do realizacji.

  • Różnorodność kreatur: celem jest zgromadzenie "biblioteki" potworów. Praca grafików i programistów wre, zatem ten konkretny cel wciąż nie został osiągnięty.
  • Ich rozpoznawalność: twórcy uważają, że "klasyczne" dla gier fantasy potwory – w rodzaju wspomnianego w jednej z uprzednich aktualizacji ogra – muszą znaleźć się w bestiariuszu gry. Nie oznacza to, że nie powstaną charakterystyczne tylko dla uniwersum gry stwory. Tym samym przechodzimy do punktu następnego...
  • Inność jest w cenie: przedziwne, unikatowe monstra w rodzaju skuldra, zasiedlą posępne knieje, podziemia i ruiny świata gry.

Dobrze, pora prześledzić proces powstawania przykładowego potwora. Ten proces dzieli się na kilka następujących etapów:

  • Pomysł na "potwora" zostaje zapisany w dokumencie.
  • Członkowie zespołu poddają krytyce pomysł.
  • Bestiariusz jest aktualizowana w oparciu o informacje otrzymane od zespołu. Niektóre stwory uzyskały "kciuki do góry", podczas gdy inne zostały zarzucone.
  • Po zatwierdzeniu stwór kierowany jest do grafika.
  • Artysta tworzy serię szkiców wyobrażających miniatury potwora w różnych pozach. (Przykład poniżej przedstawia "Cean Gúla (KEN GOO-lah, "Blood Woman"").
project eternity, szkic cean gula
  • Grafiki poddawane są krytyce, wybiera się najlepsze miniatury, które mają wpłynąć na dalszą pracę artysty.
  • Grafik, po uwzględnieniu uwag, tworzy ostateczną grafikę koncepcyjną potwora.

Następny etap polega na utworzeniu trójwymiarowego modelu potwora. A ten temat ma być szerzej rozwinięty następnej aktualizacji Projectu Eternity. Zatem pora kończyć. Na sam koniec jeszcze jedna ilustracja.

cean ghul, grafika
Wczytywanie...