Dyskusja o broniach - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Yale'mallis,
Dzięki, co do opóźnienia nie jestem pewny czy masz rację, ale rzuty obronne napewno im mniejsze tym lepsze, bo mam naszyjnika +1 do wszystkich rzutów obronnych i na karcie postaci mi odejmuje.

Czyli rzuty obronne liczy się tak jak Trak0, a nie tak jak napisałem . Mam nadzieję, że się połapiesz.
Moicham,

Użytkownik Yale'mallis dnia Feb 1 2007, 09:28 AM napisał

Według mnie Srebrny Miecz. 25% na zabicie przeciwnika jednym ciosem. A no więc mam jeszcze kilka pytań:

[post="53685"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



A gdzie można znaleźć ten srebrny miecz??
Ekhtelion,
Półapka... Ale ześ Rince dowałił

Trak0 - test trafienia o klasie pancerza 0. W instrukcji jest wyjasnione jak chłopu przy orce. Przeczytaj 3 razy i zrozumiesz

Ty też Ekh przeczytaj, a później komentuj . Dokładnie wyjaśniłem co i jak i raczej się nie pomyliłem. A że nazwałem to premią do ataku, cóż... wielki mi błąd .

Półapka, półapka. Pal licho jak się ten skrót odszyfrowuje .

Dobra, nie skapowałem na początku o co chodzi - Rince Ortograf.
Rincewind,
Kurczę, nie wiem dokładnie jak to jest w BG, bo to na starym systemie DnD działa. Ale spróbujemy:

Rzuty obronne:
Czy na minusie do dobrze, to pewny nie jestem. Wydaje mi się, że podczas awansów dostaje się +, ale tu mogą sie mylić. W każdym bądź razie działa to na tej zasadzie, że np. dostając z czaru, pułapki itp. w zależności od tego jakie szkody są nam wyrządzane unikamy zaklęcia całkowicie/połownicznie (zależy od czaru) lub nie. Np. czarodziej rzuca na nas dezintegrację, której ST (stopień trudności) wynosi dajmy na to 25. Teraz my mamy odporność na zauroczenia (strzał, nie wiem co za to odpowiada) +5. Dodajemy do tego rzut 20 ścienna kością (czyli od 1 do 20) i jeśli wynik jest równy lub wyższy zaklęcie zostaje odparte.

Opóźnienie broni:
Nie wiem dokładnie jak to jest zapisane, ale pewnie chodzi o ilość ataków na rundę. To zaś mamy podane w karcie postaci.

Trak0:
Premia do ataku. W BG im mniejsze tym lepiej. Działa to znów na tej zasadzie, że wykonywany jest rzut 20 ścienną kością i odejmowany jest on od właśnie naszego Trak0. Wynik pokazuje nam klasę pancerza, którą jesteś w stanie przebić (czyli trafić). Np. Mamy Trak0 = +5. Wykonywany jest rzut, dajmy na to, że rzuciliśmy 10. Czyli: 5 - 10 = -5, czyli możemy trafić osobę/monstrum o KP -5 i większym. Chyba już to gdzieś kiedyś tłumaczyłem .
Yale'mallis,
Według mnie Srebrny Miecz. 25% na zabicie przeciwnika jednym ciosem. A no więc mam jeszcze kilka pytań:
-Mam rzuty obronne wszystkie na minusie to chyba dobrze, ale mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak to działa.
-Opóźnienie bronie. Kilka informacji proszę o tym.
-Trak0 < CO TO JEST???!!!???
Moicham,
Możecie mi powiedzieć jaki jest najlepszy miecz oburęczny (oprócz Krasomira+5) ??
Yale'mallis,
A na co ma wpływ opóźnienie broni??
Gość_Anonymous*,
tam był +3 ale w Trąbalu mozna było dodać jeszcze dwie kulki+2
Rincewind,
Cep Bojowy Wieków był już w podstawce, tylko nie wiem czy +5 :? . Wiem, bo sam go do samego końca używałem, a złożyć go można było w twierdzy Nalii (nigdy nie wiem jak to sie pisze, d'Arnist czy jakoś tak :? ).
Gość_Anonymous*,
Tyle powiem że głowiecie sie a po co ta csała rozmowa po prostu najważniejsze są nuery a nie litery a karsomir jest wspaniały ale nie mato jak cep bojowy wieków + 5 z ronu bhaala
Nazin,
i to nietylko, zdaje mi się że w którymś podręczniku do dnd też jest d zamiast k
Medivh,
I tu mam kolejny błąd CD - Projectu. Właśnie zastanawiałem sie co jest silniejsze 2k4 czy 2d4. Po prostu CDP nie przetłumaczył tego i tyle. Bo muszę przyznać nie wiedziałem jak jest kość (do gry) po angielsku :oops: .
huberthc,
nie wiem co napisac to napisze ze 2k4 mozna zapisac z angieskiego 2d4 - dice = kosc ale jestem mundry, nie ? ;p
Rincewind,
Myślę, że najodpowiedniejsza jest kompinacja długi miecz lub katana/krótki miecz. Za to, że w drugiej ręce nosisz broń lekką masz mniejsze kary chyba o 2 w obu rękach. Oczywiście może to też być topór jednoręczny/toporek, i wiele innych możliwości. Trzeba też pamiętać, żeby grając dwoma mieczami na raz nie nosić cięższej zbroji niż lekka, bo wtedy dostajemy duże kary.

Ps. Medivh zmień temat na: Bronie, czy coś w tym stylu, żeby nie było, że odchodzimy od tematu .
Devilus,
To jesli jestesmy w tematach broni, zo powiedzcie mi ktore miecze najbardzjej sie oplaca zdobyc i rozwinac ich umiejetnosc, jesli sie chce grac dwoma?
Hawkwood,

Cytat

No brón całkiem, całkiem a gdzie ona była


Odpowiedź - można ją było znaleźć w ścierwie smoka Firkraaga. I tylko tam.

[ Dodano: Wto 07 Gru, 2004 ]

Cytat

No dobra, dobra powiedz mi tylko jedna rzecz... Jezeli to jest bron dla podklasy paladyna to czemu tam jest tyle bonusow dla chaotycznych zlych???? To cos nie idzie w parze z palkiem


Tzn. dodatkowe obrażenia ZADANE postaciom chaotycznym złym przez Karsomira.

Jak pisałem - można go ulepszyć, ale dopiero w Trąbalu u Cespenara. Potrzebne jest do tego Oko Tyra, a te z kolei występuje właśnie w dodatku.
Rincewind,
Bo paladyn jest zazwyczaj praworządny dobry, czyli walczy ze złem ! Rzeczywiście była dla paladynów, a nie tylko dla inkwizytorów. Ale myslałem, że mimo wszystko Karsomir jest bardziej niezwykły, mianowicie chodziło mi o to, że ma 2k12, a tu tylko 1k12 (cholera była gdzieś taka niezwykła broń, tylko nie mogę sobie przypmnieć gdzie). Karsomir chyba się składało z części u kowala (ale nie jestem pewien). Jest jeszcze ciekawostka związana z tym mieczem. Można nim było zniszczyć demilisza (jakiegoś tam na K ), nie zamieniając się w Dziecię Bhaala .
Devilus,
No dobra, dobra powiedz mi tylko jedna rzecz... Jezeli to jest bron dla podklasy paladyna to czemu tam jest tyle bonusow dla chaotycznych zlych???? To cos nie idzie w parze z palkiem
Nazin,
No brón całkiem, całkiem a gdzie ona była
Wczytywanie...