Kilka pytań - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Bhaal998,
No i ten motyw z Saskią

Wracając do pytania 2 - różnica polega (jak na razie nie wiem jak będzie jak zrobią trójkę i będzie można przenieść sejwy) tlyko na tym, że samemu ratując Triss tylko z nią przy zakończeniu opuszczasz miasta, a w przeciwnym razie opuszczasz z Triss i Rochem/ Iorwethem. Do tego jak uratujesz Triss to powie ci kilka miłych słówek. Jeszcze na pytania którą stronę lepiej wybrać to też sądze, że elfa - nawet jak jemu pomożesz Roch nie będzie na ciebie aż tak zły, a nawet pomoże ci w jednej misji. Do tego wybór między Triss, a Iorwethem jest trudniejszy niż drugi wybór. U Iorwetha wybierasz - albo ratujesz Triss, albo w pewien nie ciekawy sposób możesz "stworzyć" nowe zagrożenie + niszcząc wszystko co do tej pory w grze próbowałeś zrobić. U Rocha chyba tak nie jest (nie jestem do końca pewien, bo osobiście nie grałem po jego stronie).
Sosna,
Rozwój Wiedźmina, to indywidualny wybór, z tym że wydaje się że drzewko Alchemii jest najmniej opłacalne, co do Szermierki i Magii, pierwsze drzewko daje większe korzyści z początku gry, znakami gra się początkowo ciężej, jednak mam takie odczucie, że na koniec stają się one trochę silniejsze (walka staje się momentami bardzo prosta).

Przeszedłem grę obiema ścieżkami, obie są ciekawe, ale dla mnie ścieżka Iorwetha jest trochę ciekawsza. Przede wszystkim klimatyczne miasto Vergen, a przechodziłem ją jako drugą, więc W2 powinno mi już wtedy nieco spowszednieć.
Jeździec Apokalipsy,
Tak chodzi o ostatni akt. Kolega już mi zaspojlerował stąd wiem o tym wydarzeniu ehh.


Przy okazji mam dylemat komu pomóc. Która ścieżka(Iorweth/Roche) ma ciekawsze questy poboczne i główne. Mógłby ktoś streścić mniej więcej plusy i minusy obu stron? Był bym wdzięczny. Sam juz 3 godzinę nie wiem kogo wybrać.
Bhaal998,
1. We Flotsam pod koniec fabuły tego miejsca

2. Mówisz o ostatnim akcie? Pytam, bo jeśli nie o to chodzi to niepotrzebnie zaspojleruje.
Jeździec Apokalipsy,
Dzięki za pomoc. mam teraz jeszcze 2 pytania:

1) Kiedy będzie moment w którym wybieram stronę konfliktu.

2) Czy jest jakaś różnica w uratowaniu Triss samodzielnie a z pomocą Letho?
Bhaal998,
To zależy co najbardziej lubisz. Ja osobiście pkt dawałem z szermierke (w alchemie tylko 2 pkt na większe hp (w sumie dla mnie alchemia jest bezużyteczna, bo ja używałem petyard itp tylko na większe walki)), czary jeśli nie jesteś najlepszy w unikaniu wrogich ataków i szybkim kontrataku. Oprócz szermierki dawałem szczątkowo pkt w magie - ale tylko dla znaku Queen, a potem ten po adrenalinie, bo mi się reszta nie przydawała.
Charon,
Jeżeli mnie pamięć nie myli, perswazję można zwiększyć, po prostu używając jej w rozmowach - nie ma żadnego trenera, ani talentu.

Przywracający życie? W Wiedźminie 2 występuje Jaskółka, jednak nie przywraca ona stricte życia, a zwiększa regenerację żywotności.

Musisz dodać 6 talentów w drzewko treningu, dopiero później będziesz mógł używać innych.
Jeździec Apokalipsy,
Witam mam kilka pytań odnośnie gry:

1) Jak można zwiększyć perswazję?

2) Jak nazywa się elkiksir przywracający życie bo nie mogę znaleźć a by mi się przydał

3) Dlaczego nie mogę dać punktów w drzewko szermierz/mag/alchemik? Pisze że jest zablokowane. O co chodzi? A i w które z nich lepiej maksować.( mam 8 punktów w nic nie dawałem jeszcze)



Dzięki za info.
Wczytywanie...