Old School Role Playing Games – Kolejny RPG na Kickstarterze - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Sosna,
No wzorują się na Obsidianie, ale co w tym złego? Kto wie może w najbliższych latach czeka nas odrodzenie klasycznych cRPG'ów, ja jestem za, tym bardziej że konkurencja na rynku może pozytywnie wpłynąć na jakość otrzymywanych produkcji.
Strażnik,

Cytat

Brakuje tylko jeszcze Bioware stosującą tą sama praktykę

Na to nie ma szans. BioWare jest częścią EA, wielkiej spółki, która finansuje jej produkcje.

Z produkcji cRPG finansowanych przez KickStarter interesuje mnie jedynie The Banner Saga, która próbuje zrobić coś inaczej.
Jeździec Apokalipsy,
Popieram w całości to co napisała osoba wyżej. Jak widzę te progi i co twórcy dodadzą do gry to aż śmiać mi się chce. Może nie znam się na cennikach robienia gier ale dorobienie 1 rasy do 6 pozostałych kosztuje około 200 000 tysięcy. Możliwość zaklinania kolejne 200 000. Można powiedzieć że twórcy oferują nam za milion jakąś wersję dla ułomnych a dopiero za 3 miliony dostaniemy ten produkt o który chodziło. Twórcy zauważyli łatwy zarobek na ludziach. Mam tylko nadzieję że jak te gry wyjdą będę na prawdę dobre a nie że się okaże że kasę przejebali a nam oferują jakiś półprodukt.
Obserwator,
Ech nie przesadzają oni z tymi progami kasy? Brakuje tylko jeszcze Bioware stosującą tą sama praktykę
Cały ten nowy projekt kojarzy mi się ze świątynią Pierwotnego Zła . Była tam piątka herosów plus 3 miejsca na NPC. Cały gra była turowa i na podstawie zasad D.D
Zagrałbym w tą grę ,ale irytuje mnie "Daj pieniążek a dostaniesz super NPCeta" itd. Będę obserwował poczynania tego projektach w newsach na Game Exe
Hassan',
Notch stworzył Minecrafta, nie Noth.

Mam wrażenie, że właśnie powstał tzw. bandwagon na którym coraz więcej osób będzie chciało jechać.

[Dodano po 3 minutach]