No nie pomyślałem o tych miksturach. Dzięki.
Przedmiot na inteligencję - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Zwiększających na stałe innych w tej chwili sobie nie przypominam, ale są miksturki geniuszu (takie pękate fioletowe), które czasowo zwiększają inteligencję o 4. Łykasz taką, wpisujesz zaklęcie do księgi i voila! Nawet jak potem inteligencja wróci do początkowej wartości, czar już masz. Te miksturki powinny być w stosunkowo wielu miejscach do kupienia (a i gdzieniegdzie do znalezienia).
Btw. przez "problemy" masz na myśli "nie udało się skopiować czaru do księgi" i zmarnowany zwój czy "nie masz wystarczającej inteligencji, by wpisać więcej czarów do księgi"? Zakładam, że to drugie (i wówczas te mikstury są chyba jedynym wyjściem), bo na pierwsze da się o wiele łatwiej zaradzić np. zmniejszając na chwilę poziom trudności.
A i na marginesie: Edwin nie jest mniej ciekawy, po prostu ma zupełnie inny, czasem nieco wnerwiający charakter i bardziej pasuje do złej drużyny. Zresztą na charakter Aerie też niektórzy narzekają - że płaczliwa beksa itp Ja tam lubię obydwoje, ale zależy kiedy.
Natomiast co do przydatności bojowej, to co prawda Edwin ma więcej slotów na czary i szybciej awansuje jako jednoklasowiec, ale Aerie ma przewagę w postaci czarów kapłańskich - może robić niezłe kombosy łącząc czary maga i kapłana. Jak już ją masz jakiś czas, to nie warto jej wymieniać na kogoś innego.
Btw. przez "problemy" masz na myśli "nie udało się skopiować czaru do księgi" i zmarnowany zwój czy "nie masz wystarczającej inteligencji, by wpisać więcej czarów do księgi"? Zakładam, że to drugie (i wówczas te mikstury są chyba jedynym wyjściem), bo na pierwsze da się o wiele łatwiej zaradzić np. zmniejszając na chwilę poziom trudności.
A i na marginesie: Edwin nie jest mniej ciekawy, po prostu ma zupełnie inny, czasem nieco wnerwiający charakter i bardziej pasuje do złej drużyny. Zresztą na charakter Aerie też niektórzy narzekają - że płaczliwa beksa itp Ja tam lubię obydwoje, ale zależy kiedy.
Natomiast co do przydatności bojowej, to co prawda Edwin ma więcej slotów na czary i szybciej awansuje jako jednoklasowiec, ale Aerie ma przewagę w postaci czarów kapłańskich - może robić niezłe kombosy łącząc czary maga i kapłana. Jak już ją masz jakiś czas, to nie warto jej wymieniać na kogoś innego.
W tej chwili przychodzi mi do głowy złoty kamień Loun (czy jakoś tak) zwiększa inteligencje o 1, ale jest chyba dostępny tylko w ToBie. Można inteligencje także podwyższyć dzięki talii mnogich rzeczy i michinie Luma Szalonego (Twierdza Strażnika, ale najlepiej jeśli jesteś przykoksowany)
Istnieje może do kupienia czy złupienia przedmiot zwiększający inteligencję do 18, bo Aeri ma już problemy z zapisywaniem nowych zaklęć, a to nawet fajna postać jest.
Jeśli nie, no to niestety będę ją musiał zamienić na Edwina, nieco mniej ciekawą postać.
Jeśli nie, no to niestety będę ją musiał zamienić na Edwina, nieco mniej ciekawą postać.