Tworzenie kontynuacji podstawki - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Ashantir,
Hej, pracujesz nad tym jeszcze? Jeśli nadal szukasz pomocy, to byłbym chętny.
Nie mam zbyt dużego doświadczenia w tworzeniu modów, ale może na coś się przydam.
Bard Card,
Skrypty to nic trudnego, wystarczy troche posiedzieć, przynajmniej przy tych podstawowych;) --> Skryptorium NWN
Ashantir,
W wielu angielskich... może czas stworzyć polski? Łatwiej byłoby przetłumaczyć, ale czasem lepiej zrobić coś samemu niż korzystać tylko z tego co inni zrobili. Jak chcą, to niech robią. Też bym z chęcią pomógł, ale niezbyt znam się na skryptach, a poza tym mam kłopoty z komputerem .
Gość_Werelynx*,
wątek aribeth eksplorowany był w wielu angielskich modach, może wystarczyłoby je przetłumaczyć?
tomasz95,
Dobra to czekam.
Bard Card,
Super fajnie by było gdybyś zechciał mi pomóc jutro będę dostępny bardziej to napisze Ci co i jak ok?
tomasz95,
A tak dokładnie co miało by tam być?

[color=\"#FFFACD\"]Jakby co to chętnie pomogę.[/color]
Bard Card,
Witajcie!