Cytat
ale reszta? Tzw. lipa.
To znaczy?
Cytat
Klątwa, Fhjull czy Trias? Porażka
A TO znaczy...?
Cytat
Zresztą po opuszczeniu Sigil ciekawe jest tylko
a-haaa...?
Cytat
rozmowa z Ravelą
Cytat
niektóre elementy z Fortecy Żalu
Cytat
spotkanie z poprzednimi wcieleniami
Cytat
zwłaszcza Deionarrą
No ok, faktycznie, tylko tyle tego po opuszczeniu Sigil.
Co do cech śmigających od ilości PD, to chyba dość zrozumiała koncepcja wobec kreacji głównego bohatera, będącego nieśmiertelnym, od eonów przemierzającym wymiary magiem-wojownikiem? Przepak jest tu jak najbardziej uzasadniony fabularnie, w odróżnieniu od innych gier w stylu Baldura czy NwN, gdzie ze śmieciarza tresującego pchły w akademii przeciętnych inaczej stajemy się mocarzami władnymi mordować prastare smoki tonami za pomocą trzech skilli na krzyż. Pomijając, że o wiele bardziej akceptowalne są dla mnie horrendalne ilości punktów doświadczenia przekładające się mimo wszystko na stopniowy wzrost statystyk wówczas, gdy spotykam swe przedwieczne, demoniczne alter-ego, niż beznadziejną monotonię porażających starć z wilkami, pośród nieprzebytych lasów wokół Wrót Baldura
Cytat
to tylko uwidacznia wyraźne braki fabularne post-Sigil
A to ciekawe spostrzeżenie, zechcesz wymienić?
Cytat
dalsza gra liniowością przypomina ToB
Przyznam, że już się gubię, bo skoro Baldur jest liniowy, a Torment w tak znacznym względzie niedorobiony, to mam rozumieć, że gry wszech czasów nie było?