„Skyrim” – nowe wieści - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

krew_na_scianie,
Będą może łaziki? Ah chętnie zobaczę te robaczyska ponownie!
Eldirian,
Od frakcji Kompanioni odstrasza mnie nazwa przywodząca min na myśl Dzielnych Kompanionów.
Tokar,

W ostatnich tygodniach temat najnowszej części serii „The Elder Scrolls” zeszedł na plan dalszy i ze świecą można było szukać jakichś smakowitych faktów powiązanych z tą produkcją. Z pewnością po części była to wina wiedźmina Geralta, gdyż ciężko jest ogłaszać jakieś frapujące wieści, gdy gracze żyją inną kwestią i siedzą po uszy w wirtualnej dolinie Pontaru. Śmiało można jednak napisać, że kluczowym powodem były przygotowania do targów E3, gdzie Bethesda chce pokazać przed niemałą publiką kilka mocnych asów. W końcu, gdyby było inaczej, po co firma wydawałaby kilka brzęczących woreczków, wypełnionych po brzegi złotymi monetami, na takie cudo?

the elder scrolls v, skyrim, e3, bethesda

Niemniej, zanim dowiemy się, jakie niespodzianki przyszykowali na targi potentaci z Rockville, do kilku tysięcy wyposzczonych graczy trafił najnowszy numer „Playstation Official Magazine”, w którym znajdziemy kilka nowych informacji na temat „Skyrim”. Zainteresowani?

Tak więc w telegraficznym skrócie:

  • Nowe „smocze okrzyki”, które będziemy mogli ułożyć dokładnie przemierzając prowincje Skyrim: „Yol Toor” (ognisty podmuch), „Iiz Slen” (stożek zimna), „Strun Bah Qo” (burza z piorunami). Za pomocą odpowiedniej kombinacji słów, będziemy mogli również wywołać spowolnienie czasu oraz czasowe przyśpieszenie ruchów – niestety nie zdradzono dokładnej „formułki”.

  • Smoki będą pojawiały się w losowo wybranych miejscach, a walki z nimi nie zostały oskryptowane. Na dodatek, jeżeli mądrze rozegramy pojedynek i odpowiednio mocno zranimy te gady, to w wyniku poważnych ran nie będą mogły wzbić się w powietrze, co znacząco ułatwi ich uśmiercenie. the elder scrolls v, skyrim
  • Nasz heros będzie mógł wybrać różnorakie kombinacje uzbrojenia i otrzyma możliwość odpowiedniego udoskonalenia ich. Ujawnione zestawy: broń i tarcza, broń i broń, broń i pochodnia, broń i zaklęcie, zaklęcie i zaklęcie, broń oburęczna.

  • W „Skyrim” znajdziemy trzynaście rodzajów złóż minerałów, z których będzie można wytworzyć przydatne przedmioty.

  • 60 tys. linii dialogowych. Twórcy zatrudnili także większą liczbę aktorów do podkładania głosu pod różnorakie postacie.

  • Strażnicy strzegący prawa i porządku w prowincji nie są już tak silni, jak to miało miejsce w „Oblivionie”. Poza tym nagrody za naszą głowę nie będą nakładane globalnie, tylko w granicy jednego z dziewięciu regionów, w którym aktualnie nagrzeszyliśmy. Oznacza to tyle, że jeżeli napaskudziliśmy w jednym miejscu, to na drugim krańcu Skyrim stróże prawa zostawią nas w spokoju. the elder scrolls v, skyrim
  • Trzy rodzaje szybszego przemieszczania się po prowincji – jazda konna (z zaznaczeniem, że szkapy mają się zachowywać bardziej naturalnie), przewoźnicy (opcja znana z „Morrowinda”) oraz szybka podróż (model zaczerpnięty z „Obliviona”).

  • Umiejętność „walka wręcz” została usunięta.

  • Obok Mrocznego Bractwa, w grze pojawią się trzy inne frakcje – Gildia Złodziei, Kolegium Winterhold (magowie) oraz Kompanioni (wojownicy).
Wczytywanie...