Starają się nie powielać kolejny raz gothica i ten pomysł mi się podoba, pytanie tylko jak będzie to wyglądać w efekcie końcowym. Wszystko ładnie i pięknie gdyby nie jedno słowo... "konsola"... jak dla mnie może i na stacjonarze walki wyglądają mniej epicko(mniej dźwięków, błysków, ruchów itd.), ale za to są bardziej wymagające i przynajmniej dla mnie "bardziej realistyczne"
[Risen 2: Mroczne wody] „Risen 2: Dark Waters” - garść informacji - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Heh, zrezygnowali z klimatu średniowiecza na rzecz... Piratów z Karaibów xD Całkiem odważne posunięcie, chociaż z drugiej strony może właśnie tego seria potrzebowała? Risen był dobrą grą, która wydawała się być odpowiedzą na większość wad Gothic 3 - dlatego też o mechanikę się nie martwię, bo panowie pokazali że się na tym znają. Gorzej z fabułą, po całkiem ciekawym początku z wieloma zadaniami, od drugiego rozdziału gra zmieniała się w liniową kupę z kuriozalnym bosem na końcu, rodem z mario. Wiem że Gothic zawsze był liniowy, ale jakoś nigdy to aż tak nie doskwierało, jak w przypadku Risen. Mam nadzieję że się do tego aspektu bardziej przyłożą.
Wszystko ładnie pięknie tylko to zastąpienie łuków i kusz bronią palną... Jak dla mnie to będzie zbyt duża pustka na plecach.
Ostatnio morze było strasznie niespokojne, co idealnie tłumaczy znikomą ilość informacji na temat „Risen 2: Dark Waters”. Ponad dwutygodniową posuchę przerwała konferencja GDC 2011, która najwidoczniej udobruchała mściwego boga Posejdona, gdyż do rozlicznych wirtualnych portów w końcu zawinęły statki pod pirackimi banderami, przynoszące kilka wieści na temat Farangi i okolicznych archipelagów.
class="lbox" title="Risen 2: Mroczne wody" data-gallery="943"> class="lbox" title="Risen 2: Mroczne wody" data-gallery="943"> class="lbox" title="Risen 2: Mroczne wody" data-gallery="943">
Tak więc w telegraficznym skrócie…
- Tytuł ma trafić na półki sklepowe jeszcze w tym roku.
- Przejście całej produkcji zajmie nam od 60 do 80 godzin.
- W grze nie będzie łuków i kusz, ich miejsce zajęła broń palna.
- Postacie są bardzo różnorodne, więc w przeciwieństwie do pierwszego „Risena” nie poczujemy, jakby zewsząd otaczały nas klony.
- Świat będzie zdecydowanie większy niż ten znany z pierwszej części.
- Zapowiedziano co najmniej trzy różnorodnie klimatycznie wyspy.
- W „Risen 2” dostaniemy w swoje ręce więcej rodzajów uzbrojenia, aczkolwiek uzyskanie go nie będzie należało do najłatwiejszych.
- Główny bohater to prawdziwie zgorzkniały dupek. Zamiast chronić niedobitki ludzkości przed mitycznymi bestiami, spędza całe dnie w knajpach, gdzie zapija swoje smutki w morzu alkoholu.
class="lbox" title="Risen 2: Mroczne wody" data-gallery="943"> class="lbox" title="Risen 2: Mroczne wody" data-gallery="943"> class="lbox" title="Risen 2: Mroczne wody" data-gallery="943">
- Gracz zacznie swoją przygodę na ograniczonym terenie, aby później móc bez przeszkód zwiedzać piękny archipelag i cieszyć się nieskrępowaną wolnością.
- System magii opiera się na tajnikach wierzeń VooDoo.
- Kontynuacja będzie tak samo bezkompromisowa i nieprzystępna dla „niedzielnego gracza” jak „Risen”. Piranha Bytes przygotowuje tytuł pod prawdziwych hardcorowców.
- Zgodnie z sugestiami fanów, druga część będzie obfitować w większa ilość opcji oraz rozwiązań znanych z „Gothic” i „Gothic 2”.
- Tytuł jest tworzony równocześnie na PC i konsole, tak więc znikną gigantyczne dysproporcje jakościowe pomiędzy tymi platformami.
- System walki został stworzony od zera.
- Nad grą pracuje obecnie 25 osób, większość z nich to ludzie pamiętający czasy pierwszego „Gothica”.
- Twórcy są bardzo zadowoleni z wyników sprzedaży „Risena”.
- „Risen 2” będzie można nabyć również za pośrednictwem platformy Steam.