Nowe informacje o "Neverwinter" - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Kiyuku,

Szef Cryptic Studios, Jack Emmert, udzielił wywiadu serwisowi VE3D na temat ich najnowszego dzieła – sieciowego RPG "Neverwinter"(o którym informował już Tokarro), dzięki któremu poznaliśmy m.in. szacowaną datę wypuszczenia na rynek.

neverwinter, rpg, sieć, logo

Z jego słów wynika, że będziemy mogli w sieciowe RPG grać już (albo dopiero) pod koniec przyszłego roku. Krótko czy długo trzeba czekać? Tego sam określić nie jestem w stanie, ale warto zainteresować się jeszcze innymi faktami, które podał Emmert.

  • Do gry zostanie użyty ten sam silnik, który wspierał Champions Online i Star Trek Online – czyli poprzednie gry Cryptic Studios.
  • Na początku dostępnych będzie tylko pięć klas: są nimi Fighter, Wizard, Cleric, Ranger i Rogue.
  • Nie jest wiadoma liczba ras, w które będziemy mogli się wcielić – na pewno będą nimi ludzie, elfy i krasnoludy. Ponadto (pozwólcie, że zacytuję): Chcielibyśmy również wpleść kilka bardziej interesujących ras – mam nadzieję na jakąś fajną niespodziankę.
  • Istnieć będą specjalne strefy towarzyskie, dzięki którym będzie możliwość zapoznania się z graczami przebywającymi aktualnie w świecie gry.
  • Pamiętamy najemników z NWN? Dzięki specjalnej konstrukcji rozgrywki nie będziemy musieli korzystać z pomocy graczy, a właśnie ich będziemy mogli nająć!
  • Kwestia abonamentu nie została rozstrzygnięta – nadal nie wiemy, jak i ile będziemy płacić.
  • Nie będzie możliwości pogrania na prywatnych serwerach – czyżby "wyciskanie kasy" z tych, co chcą pograć za darmo?
  • (Już czuję, jak zawyją GMowie i gracze, którzy korzystają na sesjach z D&D 3.5) Gra będzie opierała się na 4 edycji Dungeons&Dragons.
  • Zapomnijmy o PvP! Cryptic Studios nie przewiduje tej opcji w Neverwinter.
  • Gracze prawdopodobnie będą mogli bawić się różnymi Edytorami – nowe zadania, albo kampanie? Czemu nie!
  • W grze pojawią się przerywniki filmowe – Studio Emmerta chce wzorować się tu na Dragon Age'u.
  • Gracz podczas dialogów (z NPC oczywiście) będzie miał do wyboru kilka opcji – tak jak w Neverwinter Nights, odkryć niektóre sprawy będzie można tylko dzięki rozmowom.
  • Nowa zawartość ma pojawiać się co miesiąc.

Cóż, wiadomości są... umiarkowane. Jedne dobre, drugie złe. Ale ich ocenę, pozostawiam Wam, Graczom!

Wczytywanie...