Leauge of Legends - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Dalejdoichgardelwyrzanacic,
Nałóg powraca, ledwo zagrałem meczyk(ów kilka) i już wygrałem promocje do wyszych cyferek, tak w ogóle to gram na dżangli i adekerze (ew. midzie jak jungla i carry są zaklepane).
Taramelion,
Mid, adc i support to jest to co lubię najbardziej. Od biedy zadowolę się tankiem.
Dalejdoichgardelwyrzanacic,
Top offtankami czy jakimiś innymi, supportami agresywnymi, czy pasywnymi?
Niblla,
Gram w to od około roku. Nie jest tak źle ale często wstyd się przyznać, że jest się polakiem. Swe starania skupiłem na topie i supporcie reszta pozycji jakoś mnie nie rajcuje jak muszę to zagram ale jak nie trzeba to lepiej niech kto inny bierze.
Dalejdoichgardelwyrzanacic,

Cytat

Ja niedawno rzuciłem . Chciałem się tym pochwalić!

To piona (ja też)!
Glovis,
Ja niedawno rzuciłem . Chciałem się tym pochwalić!
von Mansfeld,
Gram od końca lipca, na EUW (VonMansfeld) i EUNE (Panzerjager5). Na tym pierwszym od jakiegoś czasu mam 30 lvl.

Co do toksyczności graczy w LoLa, przebijają nawet trollerski friendly-fire w World of Tanks w pierwszych sekundach bitwy. Niestety, granie solo, a granie z kimś (choćby duo premade) to dwie zupełnie rózne przyjemności. Jakoś ostatnio albo lubię grać ze znajomymi, albo solo ARAMy - tam trochę mniej flejmują i jest luźniej.
Dalejdoichgardelwyrzanacic,
Poprawne podejście
Ja się wyżywam po LoLu na stworkach w Tibii, lub kolesiach w TFie
Ven'Diego,
Bez melisy nie podchodzę.
beny,
Ja również gram Nawet bardzo duzo Najczesniej na midzie albo solo top
Dalejdoichgardelwyrzanacic,
Aleeee!
Znowu się przyłapałem na odgrzebywaniu staroci...
Gra ktoś w LoL'a jeszcze?
Shasfana,
Akurat nie ma znaczenia, o której grasz, bo trolle i dzieci hasają o każdej porze
Lavo,
Dlatego polecam grać po 22:00 ;]
Bielu,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Sazanka dnia czwartek, 27 października 2011, 16:59 napisał