„Torchlight II” – oficjalny zwiastun - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Valandil Falassion,
Gdyby nie moje zaległości w temacie crpg, cieszyłbym się z tego multi jak dziecko, a tak najpierw muszę skończyć Dragon Age ze wszystkimi dodatkami, potem ME2, wreszcie pierwsze Torchlight, a dopiero na końcu wezmę się za Torchlight 2. O ile oczywiście nie wyskoczy mi w międzyczasie żaden inny ciekawy erpeg, ale wtedy to już chyba wsadzę sobie wtyczkę usb w tył głowy i zacznę grać we wszystko jak leci.

PS Scenka z bieganiem w deszczu po równinach to wypisz wymaluj pierwszy akt Diablo 2.
Kalais,
Fabuła w jedynce leżała, gra wciągała na początku, ale później robiło się niesamowicie nudno. Teoretycznie wszystko było dobre, grywalność, czary, przedmioty, grafika, przeciwnicy, ale jakoś gra nie potrafiła trzymać przy monitorze godzinami. A akurat jak kupiłem Torchlight byłem chory, więc mogłem sporo czasu na nią poświęcić.

Produkt dobry, ale na krótko, umilacz czasu w oczekiwaniu na Diablo 3. Może ten multiplayer pomoże grze, oby też trochę fabuły doszło. Bo jednak mimo, że nie wymagam od hack and slash nie wiadomo czego, to milej się robi rozwałkę z epickim tłem fabuły a'la Diablo, niż obrona jakiejś aninimowej wiochy przed anonimowym złem...
Furin,
Jeżeli dojdzie multi i klimat będzie podobny a fabuła stosunkowo ciekawa będę się śmiał jak TII przebije DIII. Blizz by dostał niezłego wałka. Może i to niemożliwe, ale oni kombinują, kombinują, a małe studio pracuje i podkręca atmosferę. Czekam z niecierpliwością.
Tokar,

torchlight ii

„Torchlight”, hack'n'slash młodziutkiego studia Runic Games, okazał się dziełem, które w mig podbiło serca znudzonych fanów gatunku. Umówmy się, ile można katować tego wysłużonego „Diablo II”? Trzeba kiedyś w końcu dać odejść na emeryturę biednemu Mefistofelesowi czy Baalowi, przynajmniej do premiery kolejnej części, i wyjść poza Sanktuarium. Jednak dopiero w 2009 roku, po fali trzecioligowych oraz kilkunastu niezłych acz niedoskonałych rąbanek, magiczny świat „Torchlight” pozwolił nam z czystym sumieniem opuścić ową mroczną krainę i dziesiątkować tabuny wrogów gdzie indziej. Idea była prosta – ściągnąć wszystko, co najlepsze w serii „Diablo”, i dodać kilka smaczków, które sprawdziły się na przestrzeni dekady u konkurencji.

Mimo że wymieszanie formaliny z cukrem (ten słodziutki do granic możliwości klimat) jest dość śmierdzącym i kontrowersyjnym pomysłem, to po gruntownym wymieszaniu, zapach skutecznie potrafił zanęcić do zasmakowania nawet najbardziej zatwardziałego przeciwnika hack'n'slash. Oczywiście zabrakło kilku ważnych składników, jak trybu dla wielu graczy czy wyważonego poziomu trudności, aby ów produkt stał się niczym narkotyk, ale.. co się odwlecze, to nie uciecze, nie?

Studio Runic Games na obecnie trwających targach Gamescom 2010, zaprezentowało pierwszy zwiastun przygotowywanego na 2011 roku „Torchlight II”, tytułu, który ma wypełnić wszystkie braki pierwowzoru. Czy gra będzie godnym spadkobiercą uniwersum i finalnie zrzuci z tronu długowiecznego „Diablo II”?

Skoro pierwszy „Torchlight” został ochrzczony „Diablo 1.5” to drugą część śmiało można nazwać „Diablo 2.5”. Koniec zamknięcia w mrocznych lochach, dosyć grania solo – więcej akcji, radosnego masakrowania, urokliwej muzyki autorstwa Matta Uelmena i cukierkowości. Tego ostatniego mogłoby w sumie nie być, ale generalnie i tak podoba mi się droga, jaką zmierza Runic Games. Czas dopisać kolejną grę do mojej listy „Koniecznie zagrać w 2011 roku!”.

Wczytywanie...