Kombinacje zaklęć - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_Daniel*,
Nie jest to jakaś imponująca kombinacja zaklęć i z pewnościa nie o to chodziło twórcom DAO w Kodeksie w zapisie "Kombinacje zaklęć", niemniej jednak sprawdzało się to u mnie w 100%. Przy walce w zamkniętych pomieszczeniach gdy za zamkniętymi drzwiami jest pełno wrogów, lub w korytarzu i chcemy zniwelować przewagę liczebną, stawiamy glif odepchnięcia w drzwiach, żeby nikt nie mógł wyjść i w pokoju/korytarzu rozpalamy ognisko czarem Morze ognia. Zawsze bawiło mnie patrzenie na desperackie próby opuszczenia pokoju przez wrogów, które kończyły się odepchnięciem z powrotem w ognisko polecam
brak,
A np takie które są jak glif paraliżu i odparcia ? (MASOWE RAŻENIE)
Gość_Gość*,
zamiana w kamien potem kamienna piesc
Iluvatar,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Lutek dnia czwartek, 25 marca 2010, 13:26 napisał

zauważyłem że kiedy na przeciwnika działa efekt zamrożenia (na krótko zamienia się w bryłę lodu) np. czarem "uścisk zimy", a następnie użyjemy na takim wrogu umiejętności ogłuszenia... to automatycznie obiekt zostaje roztrzaskany i przeciwnik umiera
jednak chyba nie wszystkie skille tak działają... a i takiego efektu możemy użyć tylko na słabszych przeciwnikach.


Zależy od przeciwnika, zwykle jak jest zamrożony to wystarczy walnąć kamienną pięścią, miażdżącym wiezieniem i tego typu spellami. Przeciwnik zostanie roztrzaskany, jednak na elity to nie działa (jak przeciwnik jest pomarańczowy, czasami także nie działa na "żółtych" przeciwników).
Lutek,
zauważyłem że kiedy na przeciwnika działa efekt zamrożenia (na krótko zamienia się w bryłę lodu) np. czarem "uścisk zimy", a następnie użyjemy na takim wrogu umiejętności ogłuszenia... to automatycznie obiekt zostaje roztrzaskany i przeciwnik umiera
jednak chyba nie wszystkie skille tak działają... a i takiego efektu możemy użyć tylko na słabszych przeciwnikach.
Lionel,
Ciekawy efekt ma Klątwa podatności połączona z wyssaniem życia. Niezłe obrażenia zadaje. No i oczywiście coś z mocy psychicznych: Miażdżące więzienie oraz Pole siłowe - zadaje obrażenia od ducha i jednocześnie przewraca innych zebranych.
Wiktul,
Zamieć i ostatni czar z błyskawic (ang. "Tempest"), jeśli uprzednio włączyłeś sobie "Potężne czarowanie", czy jak to tam po polsku było I dodatkowo ten czar, którym tworzysz śluz, po którym ślizgają się przeciwnicy w połączeniu z Inferno daje bardzo elegancki napalm.
brak,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Redhorn Steelaxe dnia środa, 10 marca 2010, 19:17 napisał

Sen + Koszmar daje bardzo spory ubytek w hp oponenta i go obezwładnia.

bardzo pięknie. mamy już 4

[Dodano po 10 dniach]

to chyba już wszystko
Redhorn Steelaxe,
Sen + Koszmar daje bardzo spory ubytek w hp oponenta i go obezwładnia.
brak,
siemka.
Jakie znacie kombinacje zaklęć bo ja wykryłem tylko 3 chmura pary roztrzaskanie i takie z 2 glifami paraliżu i odparcia.
więcej już nic nie da się. chyba że mam jakieś problemy z myśleniem
Wczytywanie...