Użytkownik RuDessa dnia środa, 17 lutego 2010, 10:43 napisał
Hmmmm, dobra, trzeba ją zabić w pierwszym pomieszczeniu, chociaż nie mam snajperki a ona po kilku sekundach ucieka do pomieszczenia w głąb. no cóż chyba czeka mnie ciągłe wczytywanie gry od nowa i metody prób i błędów ;/ Może jakieś inne propozycje? Dzięki za p moc Gościu ;]
[Dodano po 2 minutach]
Ja z kolei nie miałam problemów ze zwerbowaniem Grunta, no ale jedni mają jakieś tam bugi inni nie. Rozumiem, że na Illum nie miałeś zawalonych drzwi na północ?
[Dodano po 14 minutach]
O, uwaga niespodzianka, wczytałam grę, ale ze stanu po walce, czyli nie próbowałam ponownie jej zabijać, coś w stylu datapadu leżącego na biurku stał się AKTYWNY! Co wcześniej nie miało miejsca, więc problem rozwiązał się sam ;] Dzięki za wszelką pomoc! 3majcie się powodzenia w dalszym graniu wszystkim graczom ;]
Apropo tego pomieszczenia - dało mi do zrozumienia, że gra mogła by być znacznie lepiej rozbudowana, większa interaktywność czy lepsze wykorzystanie fizyki... Masz w grupie biotyka, masz kogoś z potężną siłą fizyczną i nie dało rady tych dwóch kloców przewalić po zabiciu asari (w nadzieji, że w drugim pomieszczeniu znajduje się może coś wartościowego) ;p
U mnie z Gruntem to było tak, że rozwaliłam kogo się dało, w momencie podejścia do tego krogana, który odstawia nam drzwi powinno nadejść więcej wrogów a nic takiego nie nastąpiło
I drugi dobijający bug (nie pamiętam misji). Podczas walki z gunshipem, obok stała wysoka ściana bez dachu... moja postać sama z siebie nagle znalazła się na szycie tej ściany, nie mogąc jednocześnie zejść, bo nie ma w tej grze możliwości upadku... load. po pokonaniu gunshipa.