Mistrz broni - jak zrobić (NWN 1) - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_Samuel*,
trzba mic zrecznosc na 13 poniewaz od tylu punktow jest dostepna zdolnosc unik a to moze dosyc bardzo pomuc
Gość_Samuel*,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Qell dnia poniedziałek, 31 stycznia 2011, 15:39 napisał

Mój kolega, który również jest fanem NWN miał podobny problem z krasnoludzkim strażnikiem, wszystko niby było ok i nie mógł tej klasy wybrać macie może jakieś pomysły ?
Rigafilm,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Qell dnia poniedziałek, 31 stycznia 2011, 15:39 napisał

Mój kolega, który również jest fanem NWN miał podobny problem z krasnoludzkim strażnikiem, wszystko niby było ok i nie mógł tej klasy wybrać macie może jakieś pomysły ?

"Biegłości: ulubiona broń do walki wręcz, Uniki, Mobilność, Wyspecjalizowanie, Atak z odskoku, Wirujący atak.
Umiejętności: Zastraszanie na poziomie 4 lub wyższym"
Jeśli te wszystkie wymagania będą spełnione,nie ma problemu,tylko trzeba zaznaczyć,ze "Wyspecjalizowanie" i "Wirujący atak" są dostępne jeśli inteligencja będzie równa,albo wyższa wyższa,aniżeli 13.Może jeszcze należy dodać,że inteligencja nie może sie opierać na bonusach tzn,musi być wypracowana,lub wrodzona,to wszystko - pozdrawiam
Qell,
Mój kolega, który również jest fanem NWN miał podobny problem z krasnoludzkim strażnikiem, wszystko niby było ok i nie mógł tej klasy wybrać macie może jakieś pomysły ?
Gość_QQ*,
Dzięki za odpowiedź, choć nie zadziałało - nie mgłem w ogóle wybrać niektórych atutów, m.in ataku z doskoku czy wirującego ataku. Spróbowałem w dodatku Kingmaker i tam mogłem spokojnie tą klasę wybrać, a po zapisaniu przeniosłem ją do HOTU.
Krix,
Te atuty są dostępne gdy wybierzesz po drodze odpowiednie. Weź sobie wojownika człowieka. Musi mieć na pewno 13 w int i dex. Str wysokie też się przyda. Musisz wziąć najpierw uniki i ulubioną broń i (tu nie pamiętam polskiej nazwy combat expertise, wymogiem jest int 13 i pozwala zwiększyć obronę kosztem ataku). Później mobilność, atak w biegu na 4 poziomie i na 6 pewnie dopiero wirujący atak, po drodze specjalizacje w broni. Musisz jeszcze mieć zastraszanie na 4 punkty wydane ale zdążysz to osiągnąć do 6 poziomu. Później Mistrz broni powinien być odblokowany.

Mistrz broni działa w podstawowej kampanii po zainstalowaniu dodatków.
Gość_QQ*,
Chciałbym wybrać klasę Mistrz Broni, ale nie mogę i nie wiem dlaczego. Mam zainstalowaną podstawkę z dodatkami SOU i HOTU (diamentowa edyca). W podstawce - grałem wojownikiem - mimo wymaganych atrybutów Mistrz Broni jest na szaro, ale chyba dopiero w HOTU pojawiła się ta klasa więc uznałem to za normalne. Ale przeszedłem podstawkę, przeszedłem SOU, a mistrza broni dalej nie mogę wybrać. Nawet specjalnie próbowałem stworzyć nową postać, bo na starcie w HOTU awansujemy o 15 poziomów. Dodałem sobie kodami 200k doświadczenia, punkty umiejętności poprawiłem, ale dalej nie mogę wziąć tej klasy. Czempiona Torma mogłem wybrać już w SOU, a chyba nawet w podstawce, a Mistrza Broni dalej nie. To samo jak wybiorę na starcie barbarzyńcę.

Mógłby mi ktoś napisać, jak w HOTU zrobić tego Mistrza Broni, od początku, jakie statystyki wybrać na starcie i po każdym awansie na kolejny poziom jakie umiejętności i atuty.

Jak ja próbowałem od 0 w HOTU, to wziąłem tak: człowiek, chaotyczny dobry, wojownik (barbarzyńcę też próbowałem) oraz STR=14 DEX=14 CON=14 INT=13 oraz resztę na mądrość i charyzmę. W atutach wybierałem dodatkowe obrażenia dla miecza dwuręcznego (rozpłatanie, ulepszone TK, ulubione broń itp.)
W wymaganiach do tej klasy jest m.in "wirujący atak" oraz "atak z doskoku" - jak wybrać te atuty, może to jest problemem?
Wczytywanie...