Dla sceptyków, którzy zaczną oskarżać o reklamę.
Cytat
# Reklamowanie for i serwisów związanych z rpg/crpg/fantasy/sf jest dopuszczalne jedynie za zgodą administratorów.
1. Użytkownik chcący zareklamować serwis zobowiązany jest zamieścić w poście adnotację, że uzyskał pozwolenie od administratora (oraz podać jego nick).
2. Serwisy o pozostałej tematyce (nie naruszające postanowień punktu 4.) można reklamować bez pozwolenia.
Owa gra nie jest ani forum, ani serwisem, ani portalem, więc nie kwalifikuje się do powyższej zasady.
A teraz powiem wam kilka słów o grze Time Edge, mam nadzieję że temat stanie się ciekawy i interesujący
Grałem w odległych czasach w wiele gier tekstowych, dostępnych na rynku, doprawdy w najróżniejsze, począwszy od mało znanych projektów domowych, poprzez bardziej znane gry pokładu Ikariam, aż po chyba najsłynniejszą tekstową grę MMo – Ogame, który wpisał się już w historię “ludzkości”. Czy śmiem twierdzić, że Time Edge jest w stanie pokonać lidera gier tekstowych – Ogame? Sądzę, że raczej jej nie pokona... siła “fanatyczości” graczy Ogame jest zbyt wielka, jednak śmiem twierdzić, że Time Edge jest bezapelacyjnie grą znacznie lepszą niż wiele Wam znanych gier, w które do tej pory graliście. Co różni więc Time Edge od innych typowo strategicznych tekstowych gier MMo? Otóż odpowiedź jest bardzo prosta – stopień złożoności oraz różnorodność dróg rozwoju. Muszę przyznać, że jest to jedyna gra tekstowa, która wpłynęła na mnie tak, że oglądając jej możliwości, otworzyłem gębę ze zdziwienia...
- Jedna z nielicznych całkowicie polskich gier mogących konkurować z zachodnimi produkcjami
- Rozłożenie graczy podobne do Ikariam - gracze podzieleni na mapie, składającej się z różnorodnych terenów.
- Złożoność bitew (podział armii na atakujące, wspierające), różne rodzaje jednostek, w TE nie chodzi o wysyłanie byle czego w dużej ilości, musimy dobierać odpowiednie jednostki do odpowiednich posunięć - wysłanie nawet 20 najlepszych jednostek może okazać się ogromną klęską, gdy przeciwnik odpowiednio dobierze obronę
- Różnorodność terenu - niemal każde pole w grze posiada różnorodne możliwości wydobycia surowców. To jaki teren wybierzemy pod budowę kolejnego miasta decyduje o naszej ekonomii - czy wydobywczej, czy typowo "podbojowej".
- A co do surowców... co powiecie na to, że jest ich na oko 30? A zarazem taka ilość nie przytłacza... Ho, ho, ho...
- Podział na ery - rozwijasz swoje imperium od czasów prehistorii do czasów przyszłości i podboju kosmosu!
- Zero nudy przez całe miesiące gry
- Rozwijanie bohaterów, ich umiejętności, atrybutów, mają wpływ na podległe im jednostki
- Drzewka technologii i rozwoju wpływające na Twoje wojska
- Przedmioty, czary, runy i zwoje!
Na koniec parę screenów drogie Panie i Panowie.
Zapraszam, wszelkie pytania można kierować na moje GG - 3657211.