[World of Warcraft] Blizzard nie padnie z powodu braku chińskich graczy - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Taramelion,
Jak Tibia.
Strażnik,
Słówko o grafice w MMO. W grach MMO nie jest ważna nie wiadomo jaka grafa, wykopana w kosmos i DX10. Myślisz, że dlaczego w WoWa gra tyle luda, ile gra? Bo ruszy na praktycznie każdym kompie. To, że wszyscy grają w WoWa, "bo wszyscy grają w WoWa", oraz fakt, że gra ma naprawdę bardzo mało błędów, to inna para kaloszy. Niskie wymagania sprzętowe i prezentowanie przy tym jednolitego stylu graficznego potrafią przesądzić o "być, albo nie być" gry MMO.
Taramelion,
"To mój WoW! To moja rzeczywistość! W nim zawarte jest wszystko!"

Nie bój się, jestem świadom tego że nie znam dobrze tej gry. A ty wyluzuj.
Ven'Diego,
Nadepnąłeś komuś na odcisk oceniając coś, o czym się nie ma zielonego pojęcia, co widzi się tylko z obrazków...
Taramelion,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Ven'Diego dnia wto, 04 sie 2009 - 12:14 napisał

Wypowiedź na poziomie.

Oj, przepraszam powinienem gloryfikować WoWa.

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Ashgan dnia wto, 04 sie 2009 - 12:15 napisał

Gdybyś dobrze się przyjrzał to zauważyłbyś, że zmiany w Wotlku zostały dokonane. Grafika ładniej wygląda, a mimo to wszystko szybciej działa Każdy gracz to potwierdzi.


Ja się nie mam co przyglądać bo nie mam tej gry, nigdy w nią nie grałem i nie będę grać. Pytałem się tylko czy zmiany jakieś sie pojawiają w silniku graficznym, czy ciągle jest to samo.

A i widzę, że nadepnąłem komuś na odcisk śmiejąc się z WoWa...
Ven'Diego,
Z którymi i tak nikt nie miał do czynienia.
krag,
Gdybyś dobrze się przyjrzał to zauważyłbyś, że zmiany w Wotlku zostały dokonane. Grafika ładniej wygląda, a mimo to wszystko szybciej działa Każdy gracz to potwierdzi.

Ale powiem to co mówię zawsze, to nie grafika się liczy... Tylko to co jest w środku!

A co do newsa. To chwila wytchnienia na globie od chińskich farmerów
Ven'Diego,
Wypowiedź na poziomie.
Taramelion,
Jedną i tą samą od początku istnienia świata. Pedalskie kolorki i głupie ogry.
Jedyny Warcraft jaki się liczy to Warcreft 3.
krag,
Grafika jest odpowiednia, Blizzard nie pozwoliłby sobie na utratę graczy ze słabszymi komputerami

Co do zmian w mechanice gry to od momentu wejścia najnowszego dodatku, wywrócono wszystko do góry nogami.

Tar, oceniasz tą grę, jako gracz, który spędził przy niej dużo czasu, czy jako obserwator, który mierzy gry jedną miarą? :>
Taramelion,
Grafika! Grafika! Grafika! Jakieś zmiany?
krag,
Jak przystało na hordziaka powiem "ZOMFG Die gnomes"

Jak dla mnie w WoWie już nie chodzi o jakieś niszczenie hordy, bo jeżeli ma się poczucie, jako gracz rzecz jasna, tego majestatu swojej frakcji to zniesie się najgorszą hańbę.

Jeżeli gra jest poprzedzona, przeczytaniem książek o WoWie, a następnie, zamiast tępo grać PvE i PvP, poszukuje się historycznych elementów może ona być całkiem przyjemna bez zbędnych irytacji. Wiem po sobie jak swego czasu szukałem informacji jak został odnaleziony C'thun i przez kogo oraz jak wygląda cała historia z nim związana.
Ven'Diego,
TO nie graj. Proste ;p
Lionel,
Czasem staje się juz irytująca. Mam dość już niszczenia wciąż Hordy i zabijcie proszę wszystkie Gnomy (wredne małe ludki).
krag,
Śmieszna? To gęś znosząca złote jaja =]
Taramelion,
A ktoś wie, czy w WoWie planowane są jakieś poważniejsze zmiany? Bo przeca ta gra jest już śmieszna.
Ammon,

Colin Sebastian, przedstawiciel Lazard Capital Markets wyjaśnił, że zamknięcie serwerów WOW'a w Chinach nie zmniejszy drastycznie przychodów Activision Blizzard. Zdaniem analityka azjatyccy gracze stanowią około połowy całej populacji świata World of Warcraft, ale dochody z nich stanowią mniej niż 10 procent. Winą jest inny system płatniczy.

Były operator, firma The9 notowała rocznie około 70 milionów dolarów. Nowy dostawca, NetEase, ma zwiększyć dochody do 100-120 milionów. Warto dodać, że według marcowego raportu PC Gaming Alliance target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">PC Gaming Alliance Blizzard dzięki abonamentowi z World of Warcraft zarabia nawet miliard dolarów rocznie.

Serwery WOW'a w Chinach mają ruszyć już niedługo – obecnie są testowane w zamkniętej becie.

Wczytywanie...