CIEKAWE ATAKI SPECJALNE:
1) Zadające rany : Precyzyjny Cios, Zabójcze Pchnięcie, Snajper i Strzelec Wyborowy. Użyte przed 3 bohaterów na raz mogą w 1 s zadać mu 5 ran i go powalić
2) Dla tanka: Natarcie/Obalenie - powalony wróg, gdy wstanie, zaatakuje tanka.
3) Wytrzymałość - obowiązkowe dla wszystkich (o ile spełnia się wymagania) oprócz maga.
4) Używanie zbroi - dla wszystkich niemagów. Magom w lekkiej zbroi wystarczy lvl 1.
5) Uniki - dla magów w lekkich zbrojach i dla wojowników.
6) Cios z obrotu: jedyny atak obszarowy bronią - must have.
7) Zbrojmistrz w Murolosh (gdy jesteśmy w mieście, by nie latać do Tallon)
WAŻNI TRENERZY:
1) strażnik na placu Praiosa (nauka przed zdobyciem rezydencji)
2) strażnik obok kapitan straży w cytadeli książęcej (nauka od zdobycia rezydencji do dotarxcia do Tallon),
3) Cano (sztuczki łotrzyka),
4) trener Promieni Światła (tylko gdy należymy do Inkwizycji)
5) Kapitan z Tallon (praktycznie wszystko)
6) Łotrzyk w Tallon (sztuczki łotra, ataki z drzewka Flinty)
1) Zadające rany : Precyzyjny Cios, Zabójcze Pchnięcie, Snajper i Strzelec Wyborowy. Użyte przed 3 bohaterów na raz mogą w 1 s zadać mu 5 ran i go powalić
2) Dla tanka: Natarcie/Obalenie - powalony wróg, gdy wstanie, zaatakuje tanka.
3) Wytrzymałość - obowiązkowe dla wszystkich (o ile spełnia się wymagania) oprócz maga.
4) Używanie zbroi - dla wszystkich niemagów. Magom w lekkiej zbroi wystarczy lvl 1.
5) Uniki - dla magów w lekkich zbrojach i dla wojowników.
6) Cios z obrotu: jedyny atak obszarowy bronią - must have.
7) Zbrojmistrz w Murolosh (gdy jesteśmy w mieście, by nie latać do Tallon)
WAŻNI TRENERZY:
1) strażnik na placu Praiosa (nauka przed zdobyciem rezydencji)
2) strażnik obok kapitan straży w cytadeli książęcej (nauka od zdobycia rezydencji do dotarxcia do Tallon),
3) Cano (sztuczki łotrzyka),
4) trener Promieni Światła (tylko gdy należymy do Inkwizycji)
5) Kapitan z Tallon (praktycznie wszystko)
6) Łotrzyk w Tallon (sztuczki łotra, ataki z drzewka Flinty)