Zgadzam się, że przygoda jest troszkę naiwna jednak nie jest tak źle i jeśli postacie graczy mają charakter dobry to powinni się tak zachować
, ale faktycznie zmieniłbym troszkę zakończenie.
Jeśli postacie są neutralne lub złe proponuje 50-75 punktów doświadczenia również w przypadku, jeśli gracze się dogadają z Kastorem a co będzie potem... to już tylko mg wie
. Może to być świetny wstęp do kolejnej przygody.
Jeśli zaś postacie są praworządne to nawet "uśmiercenie niegodziwca" powinno być rozpatrywane w kategoriach sukcesu ok. 50 punktów doświadczenia
Za każdym razem musisz dopasować nagrodę do gracza i nie oczekiwać, że jakiś oprych będzie się zachowywał fer, on właśnie ma nie grać fer i to premiuj

Jeśli postacie są neutralne lub złe proponuje 50-75 punktów doświadczenia również w przypadku, jeśli gracze się dogadają z Kastorem a co będzie potem... to już tylko mg wie

Jeśli zaś postacie są praworządne to nawet "uśmiercenie niegodziwca" powinno być rozpatrywane w kategoriach sukcesu ok. 50 punktów doświadczenia
Za każdym razem musisz dopasować nagrodę do gracza i nie oczekiwać, że jakiś oprych będzie się zachowywał fer, on właśnie ma nie grać fer i to premiuj
