[Warhammer Fantasy Role Play] Duch - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_Eander*,
Zgadzam się, że przygoda jest troszkę naiwna jednak nie jest tak źle i jeśli postacie graczy mają charakter dobry to powinni się tak zachować , ale faktycznie zmieniłbym troszkę zakończenie.

Jeśli postacie są neutralne lub złe proponuje 50-75 punktów doświadczenia również w przypadku, jeśli gracze się dogadają z Kastorem a co będzie potem... to już tylko mg wie . Może to być świetny wstęp do kolejnej przygody.

Jeśli zaś postacie są praworządne to nawet "uśmiercenie niegodziwca" powinno być rozpatrywane w kategoriach sukcesu ok. 50 punktów doświadczenia

Za każdym razem musisz dopasować nagrodę do gracza i nie oczekiwać, że jakiś oprych będzie się zachowywał fer, on właśnie ma nie grać fer i to premiuj
Gość_Thobold*,
Gorzej, jak wredni gracze przyłączę się do Kastora i również zechcą zarobić na udawaniu ducha Sztucera... I co wtedy? A zważywszy, że gracze w WFRP to nie przyjaciele Scooby'ego Doo, tylko banda mniejszych lub większych sukinsynów, scenariusz taki jest bardzo prawdopodobny. A tej wersji wydarzeń mocno brakuje.
Redakcja Game Exe,

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem "Duch", znajdującym się w dziale "Warhammer Fantasy Role Play". Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!

Wczytywanie...