To prawda początek przygody bardzo ciekawy i wciągający pozwala na spore modyfikacje w zależności od zachowania BG jednak zakończenie... Ja osobiście zmieniłbym przygodę w punkcie 7. Skaveny? i poprowadził historie dalej tak:
- Naprawdę umieścił w podziemiach Skawenów, którzy mają coś lub kogoś, kto zagraża demonowi (służy on innemu bóstwu chaosu, więc przeszkadza Rogatemu Szczurowi)). Może to być Szary prorok lub przedmiot wywołujący niestabilność u demonów w zależności od siły bohaterów, a następnie, jeśli nie zorientują się, że zostali wrobieni wysyłał ich na kolejne misje lub przekonał, że oczyścili miasto z chaosu i mogą odejść
lub
- Wpuścił w jakąś paskudną pułapkę, która uświadomi graczom, że zostali wrobieni.
W dalszej części, jeśli zorientowali się lub przeżyli pułapkę poinformowałbym ich, że karczmarz wraz z demonem się upłynnili pozostawiając ich samych ze wszystkimi problemami, do jakich to może prowadzić i na tym zakończył, a na przyszłych sesjach może wplótł w jakąś historie ten wątek (to naprawdę dodaje smaku, jeśli bohaterowie trafiają na znane już sobie postacie).
- Naprawdę umieścił w podziemiach Skawenów, którzy mają coś lub kogoś, kto zagraża demonowi (służy on innemu bóstwu chaosu, więc przeszkadza Rogatemu Szczurowi)). Może to być Szary prorok lub przedmiot wywołujący niestabilność u demonów w zależności od siły bohaterów, a następnie, jeśli nie zorientują się, że zostali wrobieni wysyłał ich na kolejne misje lub przekonał, że oczyścili miasto z chaosu i mogą odejść
lub
- Wpuścił w jakąś paskudną pułapkę, która uświadomi graczom, że zostali wrobieni.
W dalszej części, jeśli zorientowali się lub przeżyli pułapkę poinformowałbym ich, że karczmarz wraz z demonem się upłynnili pozostawiając ich samych ze wszystkimi problemami, do jakich to może prowadzić i na tym zakończył, a na przyszłych sesjach może wplótł w jakąś historie ten wątek (to naprawdę dodaje smaku, jeśli bohaterowie trafiają na znane już sobie postacie).