Gość_szpanio* - Gratuluję, też będę grał dalej jak tylko dorwę tego moda...
[Icewind Dale II] Icewind Dale II - solucja - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Długo tu jest cisza więc pozwolę sobie na wpis
gra jest miodna od pierwszych dni, w których do niej usiadłem i do ostatnich dni mojego żywota. W każdym razie po raz trzeci w ciągu ostatniego miesiąca przechodzę ID2 EE jedną postacią (najpierw assimar mnich, później pół-ork barbarzyńca i teraz diabelstwo wojownik) i za każdym razem ta solucja okazała się niezastąpiona.
Pozdrawiam czule i serdecznie każdego fana gierki oraz systemu DnD

Pozdrawiam czule i serdecznie każdego fana gierki oraz systemu DnD
Informuję, że dziś 5.12.2024 ukończyłem poziom HoF z powodzeniem.
Rozpocząłem 13.06.2024 .
Moja taktyka była cudowna, bo poszło szybciej niż myślałem. Solucja jest świetna.
PS: następnym razem będę przerabiał postacie i dalej sprawdzał na przyjemności różne kombinacje drużyn...
Rozpocząłem 13.06.2024 .
Moja taktyka była cudowna, bo poszło szybciej niż myślałem. Solucja jest świetna.
PS: następnym razem będę przerabiał postacie i dalej sprawdzał na przyjemności różne kombinacje drużyn...
Oki to mini poradnik jak wykorystując wszystkie możliwe sztuczki/gliche (ale bez konsoli
) pokonać
całą ekipę Doliny Hrothgara w IWD2 EE wyłącznie jednym magiem xD
1) Potrzebny jest 1 mag lvl około 16.
2) Kup w Kuldachar skrzydła ( tak jest coś takiego przynajmniej W EE)
3) Przed wejściem do doliny odłączasz resztę drużyny
4) Przed użyciem Medalionu Zagubionych Wyznawców przyzwij co się da w okolicach grobu z napisem
"„Stary Kholsa, podróżnik i farmer. Zmarł we własnym łóżku w wieku stu siedmiu lat. Zm. 1300”."
Cel jest taki żeby kupić odrobinę czasu kiedy nasz mag będzie zwiwac.
5) Kliknij na grób
6) Zwiewaj w prawy górny róg, na sam cypelek na skale (patrz skrzydła).
Cała "ekipa" pójdzie za tobą ale będzie po za zasięgiem.
7) Powkładaj w sloty wszelkiego rodzaju obszarowe zaklęcie w tym chmury, i prześpij się
(bo gra na to pozwala xD).
8) Wybijaj wszystkich jak leci rzucając zaklęcia obszarowe, kiedy wrogowie są po za zasięgiem
9) Powtarzaj do skutku aż zostanie ten ejden najbardziej odporny na magię
10) Zmień sloty na przyzwanie demonów, 3 u mnie dały radę wspomagane zakęciami
11) Dobij ostatniego
Czyste zło, brawo zasłużyłeś na najbardziej wypasiony miecz dla paladyna xD

całą ekipę Doliny Hrothgara w IWD2 EE wyłącznie jednym magiem xD
1) Potrzebny jest 1 mag lvl około 16.
2) Kup w Kuldachar skrzydła ( tak jest coś takiego przynajmniej W EE)
3) Przed wejściem do doliny odłączasz resztę drużyny
4) Przed użyciem Medalionu Zagubionych Wyznawców przyzwij co się da w okolicach grobu z napisem
"„Stary Kholsa, podróżnik i farmer. Zmarł we własnym łóżku w wieku stu siedmiu lat. Zm. 1300”."
Cel jest taki żeby kupić odrobinę czasu kiedy nasz mag będzie zwiwac.
5) Kliknij na grób
6) Zwiewaj w prawy górny róg, na sam cypelek na skale (patrz skrzydła).
Cała "ekipa" pójdzie za tobą ale będzie po za zasięgiem.
7) Powkładaj w sloty wszelkiego rodzaju obszarowe zaklęcie w tym chmury, i prześpij się
(bo gra na to pozwala xD).
8) Wybijaj wszystkich jak leci rzucając zaklęcia obszarowe, kiedy wrogowie są po za zasięgiem
9) Powtarzaj do skutku aż zostanie ten ejden najbardziej odporny na magię
10) Zmień sloty na przyzwanie demonów, 3 u mnie dały radę wspomagane zakęciami
11) Dobij ostatniego

Czyste zło, brawo zasłużyłeś na najbardziej wypasiony miecz dla paladyna xD
Informuję, że nową drużynę rozpocząłem grać 6.02.2024 i dziś czyli 6.06.2024 przeszedłem poziom normalny. Rozpoczynam grać na poziomie HoF.
Informuję, że solucja jest bardzo przydatna. Zrobiłem nową drużynę i przejdę grę na dwóch poziomach.
Jakie dobierać dla swoich bohaterów: klasy, cechy, atuty i bronie żeby częściej i szybciej trafiać przeciwnika oraz omijać ciosów wrogich jednostek?
Nie przeszedłem HoF bo moja drużyna jest zbyt słaba...
Nie przeszedłem HoF bo moja drużyna jest zbyt słaba...
Doszedłem do finału i od kilku dni męczę się jak mogę i do tej pory nic. Będę próbował dalej.
@Jezid - zaklęcia przywołania i odwracanie uwagi o przywołanych jednostek i częste manewrowanie.
Wzmocnienia działają, bo nie ma rzutu obronnego u swoich. W przeciwieństwie do zaklęć ofensywnych u wrogów.
Co Anglicy (?) zalecili?
Co Anglicy (?) zalecili?
Tak panie Jezid czytałem i sobie poszukałem jak można to zrobić. Powiem, że zaklęcie Lament Bashee prawie nie działa. Ile zaklęcia wzmacniające działają bardzo dobrze. Problem jest z wykonaniem, ale znalazłem chyba odpowiedź a j. angielskim.
Ogólnie rzecz biorąc zobacz - https://gexe.pl/icewin...nione-marzenie
W szczegółach - dwóch czarodziei i kapłan dają nadzieję. Przyspieszenie + Ulepszona niewidzialność + nekromancja (Lament Banshee). Do tego dostępne premie dla drużyny i obniżenia odporności dla wrogów.
Z tego co pamiętam, to Przywołania nie są konieczne.
W szczegółach - dwóch czarodziei i kapłan dają nadzieję. Przyspieszenie + Ulepszona niewidzialność + nekromancja (Lament Banshee). Do tego dostępne premie dla drużyny i obniżenia odporności dla wrogów.
Z tego co pamiętam, to Przywołania nie są konieczne.
Mam problem z pokonaniem Saablika Tana w lokacji Pola Rzezi w trybie Serce Furii. Jak ktoś ma pomysł to pisać śmiało. Moja drużyna to: Wojownik+Kapłan+Łowca+Łotrzyk+Czarodziej+ Czarodziej. Możliwe że zostanę zmuszony do przerobienia postaci albo zrobienia nowej drużyny. Brutalnie ciężka walka się zrobiła.
Grę da się przejść 3 postaciami, Paladyn+Kapłan+Czarownik(Magiczne postacie tylko pod bufy. Palas nie do zatrzymania, zero wieloklasowości czy innych pierduł. Paladyn nastawiony na atak, po 12 poziomie niemal nieśmiertelny
Gra ktoś jeszcze w jedynkę? Chciałbym spróbować wspólnej gry online.
oto strona gdzie jest ich lista: https://baldur.cob-bg.pl/iwd2-mody
Pytanie: Jakie znacie najlepsze mody do gry IWD2 pod względem przedmiotów najwyższej jakości??
Zaurocz everarda może. A wieśniaków po prostu unieruchom. Everard da Ci informację o wejsciu do twierdzy. Mógłbym sprawdzić czy dziala ten sposób
Ile dni zajęło wam przejście gry w trybie Serce Furii?