[Gothic 3] Community Patch 1.71 do gry Gothic 3 - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Ammon,

Gothic 3 doczekał się kolejnego Community Patcha oznaczonego numerkiem 1.71. Plik zajmuje 135MB i można go pobrać z serwera gram.pl target="_blank">gram.pl lub rapidshare target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">rapidshare.

Pełna lista zmian znajduje się w rozszerzeniu newsa.

Ogólne
  • rozwiązano problem związany z występowaniem "czerwonych tekstur" na kartach obsługujących Pixel Shader w wersjach 2.0a oraz 2.0b. (Problem może dalej występować na kartach obsługujących Pixel Shader 2.0 np. ATi Radeon 9500-9800.)
  • wyświetlanie czasu w grze będzie aktualizowane natychmiast po wczytaniu zapisanej gry.
  • instalator nie będzie już odinstalowywał gry X3.
  • zaktualizowano napisy końcowe CP.

Grafika
  • Przywrócono pierwotny wygląd ognistej kuli. Kula nie rozświetla jednak otoczenia.
  • Dodano nową opcję "Miękka woda" (dostępna tylko dla kart obsługujących Pixel Shader 3.0 i wyższe.)
  • Rozwiązano problem związany z wyświetlaniem wielu księżyców na niebie.

Dźwięk
  • Odgłosy deszczu i wiatru będą zaczynały i kończyły się zgodnie z odpowiednimi efektami graficznymi.

Dialogi
  • Usunięto błąd związany z dostępem do niewłaściwej opcji dialogowej podczas rozmowy z Julio po śmierci Hassana a przed wykonaniem misji "Złodzieje rudy".

Wewnętrzne menu gry
  • Wartości ochrony wyświetlane w menu będą teraz zawierały wpływ związany z umiejętnościami ulepszania pancerzy i szat.

Inwentarz i sprawy z nim związane (handel, kradzież, etc.)
  • Temmy znów sprzedaje kamienne tablice.
  • Podczas okradania magów i szamanów z wykorzystaniem opcji "Weź wszystko" liczba czarów tj. kula ognia czy lodowa lanca nie będzie już wzrastała w księdze zaklęć.
  • Podczas okradania Thoralda (po zdobyciu przez niego pancerza) z wykorzystaniem opcji "Weź wszystko" jego twarz nie będzie już zdeformowana.

Walka
  • Usunięto błąd związany z brakiem zadawania obrażeń NPC podczas wykorzystywania magicznych i zasięgowych broni.
  • Usunięto błąd związany z "trybem wściekłości" zwierząt.

Sterowanie
  • Bezimienny może blokować bezpośrednio po kliknięciu LPM.
  • Gra nie będzie wychodziła z błędem, jeśli wykorzystamy kółko myszy po wejściu do wewnętrznego menu gry.
Wczytywanie...