[World of Warcraft: Wrath of the Lich King] WoW: WotLK - Trolle - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Eni,

CVG, które zapowiedziało rozszerzenie Wrath of the Lich King do World of Warcraft przedstawia informacje na temat Trolli:

Prawdziwym problemem dla graczy są Trolle, które mają swoją siedzibę w Drak’Tharon Keep, na północ od upadłego Drzewa Świata. Ich siedziba składa się z dwuskrzydłowych podziemi, przeznaczonych dla graczy między 72 i 76 poziomem. Jest to przerażające miejsce wypełnione dinozaurami i jaszczurami. Dodatkowo wszędzie roją się nieumarli. Ostatni boss znajduje się na unoszącym się tarasie, gdzie czarnoksiężnicy będą przenosić graczy z jednej platformy na drugą. A ty jesteś wysłany by odkryć czemu Trolle opuszczają swój dom w Zul'Drak. To kolejny postój w twojej wędrówce.

W World of Warcraft znajduje się duża ilość świątyń oraz lochów, w których zamieszkują Trolle, ale jeszcze nigdy nie było specjalnie wyznaczonej dla nich strefy. Zul’Drak jest typowym powrotem do tradycji – mnóstwo rozpadających się ruin oraz zniszczone świątynie, które służą za dom dla Lodowych Trolli. Dobrą wiadomością jest to, że Lodowe Trolle posiadają sposób by pokonać Scourge. Alianci i Horda wysyłają swoich bohaterów do ich strefy, by odkryli za pomocą jakiej broni, bądź magii odpychają swoich naturalnych wrogów.

Są również złe wiadomości. W samym centrum Strefy znajduje się ogromna piramida. Jest to miejsce gdzie Trolle oddawały cześć swoim zwierzęcym bogom. Kiedy Scourge nadeszli, Trolle przestali tak uwielbiać swoich bogów i zaczęli przeciwników składać w ofierze. Ta ofiara miała wystarczającą moc by odepchnąć nieumarłych, lecz bogowie się wściekli...

Zamiast stać i oglądać fajerwerki, nasza wycieczka rusza na zachód, do Dragonblight. Dla wielu ras Nothrend jest domem, dla smoków jest cmentarzem.

Wczytywanie...