A JA JEDNĄ znalazłem w jakinni koło obozu orków nie mieście jaskinnia jest zasłonięta gruzem koło niej jest topielec
Chromanin - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
chromanin to przydomek tego maga zdaje się
ale najlepszą zabawę miałem jednak w 6 chr. gdy to znajduje nagle ciało biore księgę i zaczynam czytać a jak kończe to mam przed ryjem 10 szkieletów:P i jeszcze ten chamski krzyk:P
ale najlepszą zabawę miałem jednak w 6 chr. gdy to znajduje nagle ciało biore księgę i zaczynam czytać a jak kończe to mam przed ryjem 10 szkieletów:P i jeszcze ten chamski krzyk:P
Według mojego słownika wyrazów obcych , chrom, oprócz znaczenia chemicznego ma znaczenie: specjalnie garbowanej skóry, więc dedukuję, że chromanin to księga oprawiona w skórę (może ludzką?)
A co to wogóle jest ten chromianin, nie chodzi mi o nazwe książki Czy to jest jakiś mag?
spodziewalem sie super walk i przygód, a tu tylko po 6 chr kilka szkieletów leeee
Ciekawe zadanie, ale trochę sie zawiodłem na końcu, bo po znalezieniu ostatniej księgi nic z tego zadania nie wynika.
Ja również muszę tu poprzeć poprzedników(ale bezsensowne zdanie). Chromanin nie był tylko jedną z najtrudniejszych misji, ale także najbardziej interesującą. Trzeba było sporo się namyśleć, żeby rozwiązać zagadkę, która została zapisana w księdze:
Zagadka #1.
"Ten, który zechce wyrzec się ścieżki występku i błędu i zechce podążać drogą prawa i porządku, pozna prawdziwe źródło mojej potęgi. Dane mu będzie użyć jej, by skruszyć ogniwa tego świata i posiąść najważniejszą z nagród - Chromanin."
"Mędrzec stara się zobaczyć sprawę w jej całości, nim zdecyduje się podjąć trudy wyzwania."
Przyznam szczerze, że ta była najtrudniejsza ze wszystkich do rozwiązania. Chyba zawsze kładłem nacisk na ostatnie zdanie zagadki, a w tym przypadku, niewiele mi ono podpowiadało. Jednak w końcu postanowiłem "zobaczyć sprawę w jej całości" i znalazłem księgę w Starej Cytadeli.
Zagadka #2.
"Wizje Chromanina, tajemne głosy z zamierzchłej przeszłości, rozjaśniły mój umysł. Nie porzucę ich za żadne skarby tego świata. Mój los będzie odtąd związany z nami."
"To, co kiedyś rozdzielono, zostanie znów połączone po bolesnej chwili rozłąki."
Ta zagadka była już łatwiejsza i znów postawiłem nacisk na ostatnie zdanie. Trzeba było udać się do miejsca, gdzie coś "rozdzielono", a konkretniej rozwidlenie rzeki na wschodzie. Znów trafiłem! Książka leżała na małej wysepce, rozdzielonej od brzegu. Zagadka pomogła
Zagadka #3.
"O, starożytni Bogowie! Jak to możliwe, że niegodny śmiertelnik, jakim bez wątpienia jestem otrzymał tak cenne dziedzictwo waszej potęgi! Obym tylko nie zabłądził słowem lub uczynkiem i nie stracił mego skarbu!"
"Mądry rybak próbuje czasem szczęścia po drugiej stronie jeziora."
Z tą zagadką chyba każdy miałby najmniej problemów. Wystarczy poszukać chatki rybaka, a ponieważ tylko przed Nowym Obozem takowa jest, to należy się tam udać. Potem "szukać szczęścia po drugiej stronie jeziora" i znaleźć księgę.
Zagadka #4.
"Nie śmiem nawet marzyć o znalezieniu się pobliżu potężnego Chromanina. Dni płaczu odeszły w niepamięć. Tak niewiele dzieli mnie od osiągnięcia absolutnej perfekcji!"
"Zapomniano już czyny tych, co niegdyś weszli na pokład."
I tu również zagadka jest dla nas wielką podpowiedzią. Trzeba szukać "tych, co niegdyś weszli na pokład". Czyli krótko mówiąc rozbitego statku. Niedaleko Wieży Mgieł, jak wiemy znajdują się owe "ruiny" statku. Ale tutaj jest cięższa przeprawa, bo trzeba się jeszcze uporać z Ognistymi Jaszczurami, no więc jak już je załatwiłem, ujrzałem nieopodal statku piątą księgę Chromanina.
Zagdaka #5.
"Ale nie będę sam kroczył po tej ścieżce. Zaszczyt przypadł mi, ale muszę podzielić się mą potęgą z tymi, którzy okaża się godni, by podążyć w moje ślady. Mam tylko nadzieję, że mnie odnajdą."
"Znajdziesz mnie tam, gdzie wszystko się zaczęło."
Chyba najprostsza ze wszystkich. Wracam do Wieży Mgieł, a tam leżą pewne zwłoki, patrzę, a tam szósta i ostatnia księga Chromanina, a tu nagle... szkielety! Ogółem nieźle się walczyło, najgorzej było z magiem, no ale ja też miałem zwoje, więc poszło gładko
Ech, rozpisałem się To tyle, co sądzę o tym zadaniu.
Zagadka #1.
"Ten, który zechce wyrzec się ścieżki występku i błędu i zechce podążać drogą prawa i porządku, pozna prawdziwe źródło mojej potęgi. Dane mu będzie użyć jej, by skruszyć ogniwa tego świata i posiąść najważniejszą z nagród - Chromanin."
"Mędrzec stara się zobaczyć sprawę w jej całości, nim zdecyduje się podjąć trudy wyzwania."
Przyznam szczerze, że ta była najtrudniejsza ze wszystkich do rozwiązania. Chyba zawsze kładłem nacisk na ostatnie zdanie zagadki, a w tym przypadku, niewiele mi ono podpowiadało. Jednak w końcu postanowiłem "zobaczyć sprawę w jej całości" i znalazłem księgę w Starej Cytadeli.
Zagadka #2.
"Wizje Chromanina, tajemne głosy z zamierzchłej przeszłości, rozjaśniły mój umysł. Nie porzucę ich za żadne skarby tego świata. Mój los będzie odtąd związany z nami."
"To, co kiedyś rozdzielono, zostanie znów połączone po bolesnej chwili rozłąki."
Ta zagadka była już łatwiejsza i znów postawiłem nacisk na ostatnie zdanie. Trzeba było udać się do miejsca, gdzie coś "rozdzielono", a konkretniej rozwidlenie rzeki na wschodzie. Znów trafiłem! Książka leżała na małej wysepce, rozdzielonej od brzegu. Zagadka pomogła
Zagadka #3.
"O, starożytni Bogowie! Jak to możliwe, że niegodny śmiertelnik, jakim bez wątpienia jestem otrzymał tak cenne dziedzictwo waszej potęgi! Obym tylko nie zabłądził słowem lub uczynkiem i nie stracił mego skarbu!"
"Mądry rybak próbuje czasem szczęścia po drugiej stronie jeziora."
Z tą zagadką chyba każdy miałby najmniej problemów. Wystarczy poszukać chatki rybaka, a ponieważ tylko przed Nowym Obozem takowa jest, to należy się tam udać. Potem "szukać szczęścia po drugiej stronie jeziora" i znaleźć księgę.
Zagadka #4.
"Nie śmiem nawet marzyć o znalezieniu się pobliżu potężnego Chromanina. Dni płaczu odeszły w niepamięć. Tak niewiele dzieli mnie od osiągnięcia absolutnej perfekcji!"
"Zapomniano już czyny tych, co niegdyś weszli na pokład."
I tu również zagadka jest dla nas wielką podpowiedzią. Trzeba szukać "tych, co niegdyś weszli na pokład". Czyli krótko mówiąc rozbitego statku. Niedaleko Wieży Mgieł, jak wiemy znajdują się owe "ruiny" statku. Ale tutaj jest cięższa przeprawa, bo trzeba się jeszcze uporać z Ognistymi Jaszczurami, no więc jak już je załatwiłem, ujrzałem nieopodal statku piątą księgę Chromanina.
Zagdaka #5.
"Ale nie będę sam kroczył po tej ścieżce. Zaszczyt przypadł mi, ale muszę podzielić się mą potęgą z tymi, którzy okaża się godni, by podążyć w moje ślady. Mam tylko nadzieję, że mnie odnajdą."
"Znajdziesz mnie tam, gdzie wszystko się zaczęło."
Chyba najprostsza ze wszystkich. Wracam do Wieży Mgieł, a tam leżą pewne zwłoki, patrzę, a tam szósta i ostatnia księga Chromanina, a tu nagle... szkielety! Ogółem nieźle się walczyło, najgorzej było z magiem, no ale ja też miałem zwoje, więc poszło gładko
Ech, rozpisałem się To tyle, co sądzę o tym zadaniu.
Taa, musze przyznaćże Chromanin to bardzo interesujące zadanko. Trzeba się nieżle nagłówkować, jeżeli chce sie samemu znaleźć wszystkie 6 ksiąg. Informacje na temat położenia kolejnych tomów są są bardzo tajemnicze i często trudne do zrozumienia (np. "Mądry rybak próbuje czasem szczęścia po drugiej stronie jeziora." ). Z chromaninem męczyłem się chyba przez 3 dni, zanim wszystko znalazłem. Ale i tak nie poznałem odpowedzi na pytanie: "czym jest chromanin?" A niespodzianka jest świetna, musze przyznać.
no niespodzianka była wprost rewelacha a chromanin bardzo ciekawy
No dokładnie... Normalnie myślałem że zawału dostane. Spodziewałem się czegoś innego
ta niespodzianka była rewelacyjna. Poprostu stoje sobie i czytam tą książkę a tu szkielety krzyczą Suppraajzzz!!!! a mag daje pokaz sztucznych ogni na mnie i wszyscy rzucają sie na mnie by mnie uścisnąć mieczami za wykonanie zadania
Że potem padłeś trupem :lol:
To tak a propo niespodzienki na koniec
To tak a propo niespodzienki na koniec
no a najciekawszy jest chyba szosty tak się w niego zaczytałem...
jasne ze zdobyłem chromaniny jak przechodziłem gothica 3raz
No, pytałem tylko o pierwszą
A co do ostatniej wskazówki, to się z tym zgadzam... Niezbyt miła niespodzianka, której się z reguły nie spodziewamy
A co do ostatniej wskazówki, to się z tym zgadzam... Niezbyt miła niespodzianka, której się z reguły nie spodziewamy
1-Jest w wieży mgieł po drugiej stronie rzeki gdzie stary klasztor.
2-Druga księga znajdują się na samym szczycie starej wieży (tam gdzie był Ur-Shak)Musisz się wspinać
po pułkach na samą górę.
3-Jeste przed Starym Obozem na wyspie z topielcami. Naprzeciwko kłody, która łączy wyspę z lądem.
4-Jest one naprzeciwko Nowego Obozu tam gdzie jest zalana chatka rybaka to na drugim końcu jeziora.
5-I wracamy koło wieży i tam na plaży koło wraku statku. Tam gdzie ogniste jaszczury.
6-A ostatnią znajdujemy tam gdzie na początku. Ale zanim ją przeczytacie bądźcie gotowi do walki:)
2-Druga księga znajdują się na samym szczycie starej wieży (tam gdzie był Ur-Shak)Musisz się wspinać
po pułkach na samą górę.
3-Jeste przed Starym Obozem na wyspie z topielcami. Naprzeciwko kłody, która łączy wyspę z lądem.
4-Jest one naprzeciwko Nowego Obozu tam gdzie jest zalana chatka rybaka to na drugim końcu jeziora.
5-I wracamy koło wieży i tam na plaży koło wraku statku. Tam gdzie ogniste jaszczury.
6-A ostatnią znajdujemy tam gdzie na początku. Ale zanim ją przeczytacie bądźcie gotowi do walki:)
Użytkownik Finkregh dnia Aug 18 2004, 02:09 PM napisał
Dokładnie. Takie całkiem nieobowiązkowe... Tak a propo - gdzie znaleźliscie pierwszego?
W mglistej latarni nad morzem w północno wschodniej części koloni.
Dokładnie. Takie całkiem nieobowiązkowe... Tak a propo - gdzie znaleźliscie pierwszego?
Sam pomysł na takie zadnie jest niezły. Autorzy dobrze zrobili że takie coś dali. Takie urozmaicenie od obozowej rutyny, ciągłego latania na posyłki dla wszystkich. Lepiej zrobic coś dla siebie...
no naserio fajne zadanie ale chyba jest dużo lepszych