[Space Siege] Space Siege - danie główne - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
A demo tutaj opisałem w miarę wyczerpująco -> http://forum.gexe.pl/index.php?showtopic=10959
Zastanawia mnie system walki, bo na trailerach wygląda jak zręcznościowy, a to mi jakoś nie pasuje do serii DS.
Każdy chyba słyszał o dziecku GPG i Chrisa Taylora – Dungeon Siege'u. Zanim przyjdzie nam zatopić kły w najnowszej – trzeciej – odsłonie, będziemy mieli okazje zmienić trochę realia. Space Siege, bo o nim mowa zbliża się wielkimi krokami. Sama nazwa już sugeruje z czym będziemy mieli do czynienia ale pozwólcie na małą prezentacje.
Jako Seth Walker – inżynier cybernetyki – będziemy przemierzać pokłady statku kolonizacyjnego, który oględnie mówiąc zajmuje taktyczne pozycje z dala od wroga, a kolokwialnie to po prostu spiernicza przed inwazją obcych, która zrównała naszą planęte z ziemią (jakkolwiek dziwnie to brzmi). Zatem ładujcie działka i rozgrzewajcie serwomotory pancerzy wspomaganych, bo – parafrazując Minsca – trzeba skopać komuś rzęsiście zadki.
By osłodzić czekanie do premiery proponujemy ofertę z poniższego menu:
- TRAILER target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">TRAILER – prezentujący historię i głównego bohatera
- DEVDIARY#1 target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">DEVDIARY#1 i DEVDIARY#2 target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">DEVDIARY#2
- WYWIAD target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">WYWIAD z Chrisem Taylorem
- TRAILER target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">TRAILER z gry (robi wrażenie, zwłaszcza jak sobie przypomnimy DS'a)
- DEMO target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">DEMO by poczuć i zobaczyć to wszystko na własnej skórze