[GIII] Wasze oczekiwania świata.
hey hey nie rozpedzajmy sie topic z gildiami jest tuz obok i tam prosze zamieszczac wszystko co wiecie
a i pomysł franka raczej by nie wypalił z magami ziemi i powietrza bo by musieli byc dodatkowi bogowie no nie??
a i pomysł franka raczej by nie wypalił z magami ziemi i powietrza bo by musieli byc dodatkowi bogowie no nie??
Żeby można było zachorować. Na przykład wścieklizna po ukąszeniu przez wilka, jak krwiopijca ukąsi to jakieś zatrucie. Wkońcu nabierze znaczenia NPC pokroju Sagitty. Przydałby się jakiś Uniwersytet gdzie można nauczyć się większości umiejętności w tym aby doszła Medycyna(moglibyśmy wytworzyć specjalną miksturkę która leczy z choroby). Wtedy muszą dojść oczywiście nowe rośliny. Fajnie by było gdyby było jak na Vallheru czyli im dłużej czymś się posługujemy to więcej nabieramy w tym doświadczenia.Naprzykład żeby nie było podziału na wyrób mikstur(regenerujących 50, 75, 100 many na przykład) tylko na miksturę many i im lepszą mamy alchemię to lepsza wychodzi. Uf ale się rozpisałem
Użytkownik Chester dnia Sep 2 2004, 12:16 PM napisał
a wicie że Dommm 3 to nawet przy 720 mg RAM sie tnie.
A co to ma do tematu?! :ph34r: <_<
Choroby, zatrucia hmmm mogą być, ale bez przesady, żeby co chwilę chorować. Magowie powietrza itp. odpada, to dopiero popsuje klimat całego Świata Myrthany, trzech bogów i 3 typy magów i koniec, wiecej to bezsesn
Użytkownik Chester dnia Sep 2 2004, 12:16 PM napisał
a wicie że Dommm 3 to nawet przy 720 mg RAM sie tnie.
Wiesz co interesujące... ale co to kogo obchodzi na forum Gothic 2 ???
Patrz na forum jak cos piszesz! O Doomie 3 możesz wypowiadać się na forym "Gry" i topicu "Doom 3" czyli tutaj: http://www.strefa.gamepress.pl/forum/index.php?showtopic=359
właśnie prosze sie wypowiadac na temat heh deus napisałes ze to forum GII a to jest forum GIII
Ja bym się cieszył gdyby np można było pływać między wyspami statkiem i między jakimiś ważnymi terenami za pomocą mapy świata (cośtypu Fallouta, z losowymi spotkaniami itp.) Dużo walki na morzu i na lądzie oraz jakieś elementy gier rts czyli jakaś budowa własnego grodu. Taka gra powinna być ;D
Użytkownik Lord Andre dnia Sep 11 2004, 07:45 AM napisał
heh saturasi to jest fajne ale zdaje mi sie ze to tylko mazenia
no może co do czasu to tak ale do innych moich wymagań to da się zrobić, wystarczy spojrzeć na morrowinda i już mamy cool grę. No jakby gothic nie miał głosów mówionych to by był taki długi jak morrowind, więc ja bym chciał teksty pisane a z ważnymi postaciami mówione.
Użytkownik Qurnik dnia Sep 12 2004, 02:35 PM napisał
ja wiolałbym aby questy nie były losowe bo mio to do gothica nie pasuje
ale nie chodzi mi o takie questy że są związane z głównym wątkiem fabularnym ale bym chciał żeby były takie misje które się powttarzają np zawieść pełną ładownie rudy z khorinis do stolicy królestwa, albo osłaniać karawanę z varant do nordmaru.
Konie mi troche nie pasują do tego świata. Nigdy ich nie było, więc mogli by zrobić jakieś inne zwierzę, coś oryginalego. Bo chodzenie ciągłe jest troche nurzące.
Mnie trochę nudziło chodzenie w GII z Klasztoru do magicznego kręgu w lesie ( bo w Nocy Kruka można było się przeteleportować do miejsca badań magów wody i pujść piechtą.) Tak więc jakieś zwierzątko było by nie odrzeczy, może nie od samego początku gry, ale później tak.
Mnie trochę nudziło chodzenie w GII z Klasztoru do magicznego kręgu w lesie ( bo w Nocy Kruka można było się przeteleportować do miejsca badań magów wody i pujść piechtą.) Tak więc jakieś zwierzątko było by nie odrzeczy, może nie od samego początku gry, ale później tak.
Gość_Piter*
#59Użytkownik Minias dnia Jul 28 2004, 12:27 PM napisał
Wasze oczekiwania interaktywnego świata GIII. Moje to przedewszystkim dwa miasta. Jedno miasto stolica, gdzie tak jak w starym obozie, zewnętrzny i wewnętrzny pierscien, drugie to coś w rodzaju Khorinis bez górnego miasta.
Wieś, coś w rodzaju osady najemników, ale więcej farm, za to mniejszych.
Osada Orków, niedaleko stolicy.
Napady orków co x minut. (niesamowita inteligencja strażników by sie przydała by odparować ) no zawsze można zrobić, by sie toczyło ciągle tak samo do x razy, a potem inaczej.
Gilidia złodziei.
Bandyci od x h do x h na drogach pomiędzy miastami (np. rządanie kasy x odstetek od sumy)
i to narazie wszystko szczegółowo opisze to później
Wieś, coś w rodzaju osady najemników, ale więcej farm, za to mniejszych.
Osada Orków, niedaleko stolicy.
Napady orków co x minut. (niesamowita inteligencja strażników by sie przydała by odparować ) no zawsze można zrobić, by sie toczyło ciągle tak samo do x razy, a potem inaczej.
Gilidia złodziei.
Bandyci od x h do x h na drogach pomiędzy miastami (np. rządanie kasy x odstetek od sumy)
i to narazie wszystko szczegółowo opisze to później
[post="13340"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Więcej lasów i zwierząt.
Jakies innne zwierze:
50 PN - nauka osiodłania ... ścierwojada. Noname wchodzi na drzewo, przyczja się i hooooop złapał ścierwojada jeszcze chwila napięcia iiii tak ścierwojad został oswojony i co?? tTeraz mozemy biegać po całym świecie.
I wiecie co teraz jak tak na to mpatrze to konie nie są aż takie złe tylko to takie... takie... no takie nie GOTHICOWE.
50 PN - nauka osiodłania ... ścierwojada. Noname wchodzi na drzewo, przyczja się i hooooop złapał ścierwojada jeszcze chwila napięcia iiii tak ścierwojad został oswojony i co?? tTeraz mozemy biegać po całym świecie.
I wiecie co teraz jak tak na to mpatrze to konie nie są aż takie złe tylko to takie... takie... no takie nie GOTHICOWE.