Taramelion to - elfi mag, wędrujący przez Iaur Eithel w poszukiwaniu wiedzy. Przemierza on kontynent i odwiedza wszystkie osady i miasta. Nie omija ruin. Pszeszukuje osiedla w poszukiwaniu starych ksiąg i artefaktów. Ma na swoim koncie jeden sukces i pare porażek, mianowicie udało mu się zdobić Niekończącą Się Księgę - artefakt niewiadomego pochodzenia, w którym może on zapisywać wszystko i nie marwić się o to, że kiedyś skończy mu się miejsce.
Do porażek można zaliczyć utratę młodszego brata, który zginął z rąk goblinów.
Wygląd zewnętrzny: w przeciwieństwie do pobratyńców ma krótkie włosy, choć czasem podczas podróży zapuszcza je. Jest brunetem, nie używa żadnych kolczyków. Ma na palcu rodowy sygnet obdarzony mocą, której Tar nie zna. Rodzinna legenda opowiada, że ujawni się ona w najmniej spodziewanym momencie i efekt zaskoczy największe i najmniejsze stworzenie w promieniu 777 metrów do okoła pierścienia.
Hobby Tara jest kolekcjonowanie pamiątek po osobach, które spotkał w czasie swojej wędrówki. Zazwyczaj są one cenne, dlatego na swoją torbę rzucił zaklęcie/klątwę.
W czasie walki (jeśli do niej dojdzie, Taramelion bowiem unika walki) używa swojej laski, jednakże nie jest w tym on mistrzem. Często dostaje mu się po twarzy. O wiele lepiej wychodzi mu czarowanie - specjalizuje się on w iluzjach oraz czarach defensywnych.
Wolałbym aby imię nie było imieniem forumowym. Bo potem można się pomylić kiedy będe mówił o tobie a nie np o postaci.
Co do magii.
Dzielimy ją na takie oto rodzaje.
- Magia ognia.
Magia destrukcji, zniszczenia, chaosu. Jej głównym aspektem jest (jak sie zresztą łatwo domyślić) palenie, niszczenie destrukcja
- Wody.
Magia ukojenia, czystości, ale także zimna, lodu, śmierci.
Jej głownym aspektem jest oczyszczanie, niesienie ulgi, ale także zamarzania oraz ranienia (nie aż takiego jak w magii ognia)
- Natury
Magia spokoju, harmonii, odnowy, odrodzenia.
Jej głównym aspektem jest natura, oraz wszystkie rzeczy z nią związane, takie jak wzrost roślin, odnowa, regeneracja. Lecz tak jak natura, magia ta może objawić swoją destrukcyjną moc. Np w postaci burzy, sztormu, wichury, czy innych atmosferycznych zjawisk.
- Magia boska.
Jest to magia najbardziej uniwersalna ze wszystkich magii. Właściwości tej magii zależy od tego, jakiemu bogu służymy. Jej głownym atutem (nie zależnie od boga) jest magia arkaniczna, która objawia się np telekinezą, eksplozją itp.
- Magia śmierci
Demoniczna, pozbawiona dobroci magia.
Różni się zasadniczo od magi ognia tym, że w tej drugiej, możemy użyć w dobrych celach, a w magii śmierci nie. Jest używana tylko i wyłącznie do niesienia zła, śmierci, chaosu. Magowie tyj siły są wyrzutkami, którzy są przesiąknięci złem do szpiku kości.
Chciałbym abyś wybrał, którą magię wybrałeś, oraz z jakich powodów. Możesz opisać krótko przebieg studiów nad tą magią.
- Wody.
Magia ukojenia, czystości, ale także zimna, lodu, śmierci.
Jej głownym aspektem jest oczyszczanie, niesienie ulgi, ale także zamarzania oraz ranienia (nie aż takiego jak w magii ognia)
Nie ma sprawy... rozmawiałem z Racuch, powiedziała, że naszkicuje mi moją postać. Tylko z nią zagadać muszę na gg. Napisz mi jakie zmiany chcesz wprowadzić