Wybierz swoją trudność!
Paladyn to najprawdopodobniej łowca nieumarłych (lub cokolwiek wolisz), przyciągnięty do Grzbietu Świata przez przytłaczające poczucie niepokoju płynące z regionu i niestety uwikłany w nieudaną wyprawę Easthaven.
Giermek nie może być jednoklasowym wojownikiem ani jednoklasowym rzucającym zaklęcie. Zabranie barda może być świetną zabawą w stylu Geralt of Rivia/Jaskier!
Przeszkody do pokonania: niewiele opcji dystansowych, niski potencjał obszarowy. Co jeszcze?
Paladyn to najprawdopodobniej łowca nieumarłych (lub cokolwiek wolisz), przyciągnięty do Grzbietu Świata przez przytłaczające poczucie niepokoju płynące z regionu i niestety uwikłany w nieudaną wyprawę Easthaven.
Giermek nie może być jednoklasowym wojownikiem ani jednoklasowym rzucającym zaklęcie. Zabranie barda może być świetną zabawą w stylu Geralt of Rivia/Jaskier!
Przeszkody do pokonania: niewiele opcji dystansowych, niski potencjał obszarowy. Co jeszcze?