People Can Fly oznajmili, że w niedawno wydane demo "Outriders" zagrało już ponad dwa miliony ludzi. W związku z dużym zainteresowaniem twórcy zdecydowali się na wypuszczenie w przyszłym tygodniu patcha do wersji demonstracyjnej.
Łatka zawierać będzie mniejsze i większe poprawki:
- możliwe stanie się wyłączenie efektu rozmycia w ruchu (motion blur)
- poprawiono ilość klatek na sekundę dla cutscenek, dzięki czemu zmniejszono drżenie kamery
- naprawiono błąd, przez który wywalało graczy z rozgrywki podczas otwierania menu czy ekwipunku
- zmniejszono czas do znalezienia towarzyszy do aktywności
- naprawiono błąd kasujący cały ekwipunek gracza podczas utraty połączenia
- poprawiono wyświetlanie napisów i synchronizację w zadaniu "Bad Day"
Pewne poprawki do rozgrywki zostaną zaimplementowane już dzisiaj i nie będą wymagały ściągnięcia łatki. Niektóre zmiany dokonane będą jedynie w wersji demonstracyjnej i być może nie znajdą się w pełnej wersji gry. Zmian doczeka się również zbalansowanie rozgrywki – wrodzy Kapitanowie staną się słabsi (mniej efektywna zdolność "Healing Light" i zwiększony czas regeneracji zdolności "From the Ashes" oraz "Phoenix Aura"), natomiast Gauss silniejszy (więcej punktów życia w kolejnych przejściach oraz większy efekt leczniczy zdolności "Steel Wall").
Zmianom ulegną również skarby. Epickie przedmioty nie będą już pojawiać się w sklepach (przynajmniej w demo). W skrzyniach próżno szukać będzie legendarnych przedmiotów, natomiast będą one miały szansę stać się nagrodami w zadaniach pobocznych w kolejnych przejściach gry. Twórcy szukają też sposobu na ograniczenie (bądź całkowite wyeliminowanie) oszukiwania przez niektórych graczy.
Premiera "Outriders" już 1 kwietnia – oby znacznie poprawiona dzięki waszemu odzewowi przy demie.