Kolejne sukcesy Pathfinder: Wrath of the Righteous


Dzień bez newsa o "Pathfinder: Wrath of the Righteous" to dzień stracony. Przygotujcie się na długą lekturę, gdyż dzisiejszy dzień obfitował w osiąganie kolejnych celów na Kickstarterze. W ciągu jednego dnia dostaliśmy zapowiedź siekanych kotletów, rzut okiem na Licza i obietnicę dwóch nowych Mistycznych Szlaków. Chyba naprawdę będziemy musieli zmienić nazwę z Game Exe na Polski Portal o Pathfinder.

Przekroczenie pułapu 615 000 dolarów zapewniło grze rozbudowany system rozczłonkowywania. Przygotujcie sięna zasmakowanie prawdziwej brutalności krucjaty i posiekajcie Lordów Demonów i ich sługusów na drobne kawałki. Pamiętajcie tylko, że odcinanie kończyń nie jest też obce wrogom.

pathfinder: wrath of the righteous

Porzuć okowy krwi i kości – Mistyczny Szlak Licza

Owiany legendami nieumarły, najwyższe osiągnięcie nekromancji, horror nie do opisania i niezaprzeczalny pan śmierci – jedyny w swoim rodzaju licz. Tylko niektóre z nieumarłych bestii mogą się równać sławą i potęgą z liczami. Nekromanci marzą o zostaniu jednym, podróżnicy pragną spotkać jednego w lochu. Jednak zaskakująco mało gier pozwala na granie nim. Liczba ta zmniejsza się jeszcze bardziej jeżeli weźmiemy pod uwagę tylko gry pozwalające na zostanie jednym w trakcie fabuły i osiąga zero jeżeli gracz pragnie poczuć wszystkie konsekwencje i następstwa tak monumentalnej i złowrogiej decyzji. Chcemy to naprawić.

Jak już z pewnością słyszeliście w "Pathfinder: Wrath of the Righteous " możliwości rozwoju naszego bohatera zostaną dodatkowo urozmaicone możliwością wyboru Mistycznego Szlaku. Dzisiaj omówimy jeden z nich – Szlak Licza. Nie myśl sobie, że porzucisz swoje ciało i krew już na początku gry. Jak każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku tak droga do zostania liczem zaczyna się od przyzwania wiernego kościanego czempiona, wyrzeźbienia skrzydeł z kości lub wykucia broni z dusz i kości poległych krzyżowców. W krótkich słowach jest to podróż wypełniona okropnymi decyzjami i umiejętnościami, które kroczący drogą zła i zepsucia muszą podjąć.

Wybierając Mistyczny Szlak Licza decydujesz się na porzucenie swojego starego życia i zostanie prawdziwym mistrzem nekromancji. Możliwości magiczne liczy są niezależne od ich klasy podstawowej , ich księga zaklęć zostaje wypełniona nowymi, unikalnymi zaklęciami jak również mrocznymi (i głównie nekromantycznmi) czarami z innych szkół zaklęć i klas czarujących. Niezależnie od tego jaką miałeś wcześniej klasę jako licz będziesz mógł rzucać te zaklęcia i być równie potężny (ale nie tak wszechstronny) jak typowy nekromanta.

Arsenał dostępnych zaklęć spodoba się wszystkim aspirującym do zostanie liczem. Rzuć Zmianę Losu na twoich wrogów i patrz jak powstają z zmarłych jako twoi słudzy. Dzierż w boju (albo użycz twoim sojusznikom) Wampirzego Ostrza – zaklętej broni której ciosy leczą właścicielq. Wysadź kości twoich przeciwników, zadając im rany tak brutalne, że okoliczni wrogowie zostają ochlapani ich szczątkami. Albo wyrzeźb z wnętrzności wciąż żywych oponentów Kościaną Włócznię. Porzucając marne resztki twojego żywota zdobędziesz odporność na choroby, nagłą śmierć, trucizny i inne słabości worków mięsa. Mało który nieumarły może oprzeć się twoim rozkazom, a ci którzy już ci służą staną się potężniejsi. Na końcu twojego szlaku przejdziesz kompletną przemianę, porzucisz więzienie twojego ciała i staniesz się prawdziwym liczem wraz ze zmianą wyglądu i portretu.

Ale nie tylko twój wygląd zmieni się, uzyskasz dostęp do całej masy nowych umiejętności. Staniesz się prawdziwym nieumarłym, zdolnym do paraliżowania innych jednym dotknięciem, wysysaniem ich energii za pomocą oczu, magicznych szponów, kościanych pazurów. Na tym etapie twoje zrozumienie nekromancji pogłębi się dając ci dostęp do 10 poziomowych zaklęć. Katastrofalnie potężne niszczą wszystko na swojej drodze. Mało kto jest w stanie przetrwać ich uderzenie, a nikt nie jest odporny na ich niszczycielskie działanie. Wygnaj swoich przeciwników do Królestwa Śmierci skąd uciec mogą tylko najpotężniejsi.

Oczywiście nowe zaklęcia, umiejętności i makabra towarzysząca naszemu nowemu nieżyciu nie są jedyny możliwościami oferowanymi na tym Mistycznym Szlaku. Nie chcemy wyjawić za wcześnie szczegółów prawdziwego liczowego przeżycia w Wrath of the Righteous. Możecie się spodziewać nowych lokacji, zadań, decyzji i ich konsekwencji, gałeźi fabularnych, opcji dialogowych, a nawet przemiany starych NPCów i towarzyszy w istoty bardziej godne poddaństwa liczowi.

Złoty Smok

Każdy wie, że długie życie uczy mądrości. Ale metaliczne smoki wiedzą również, że długie życie uczy litości, daru, z którym trzeba dzielić się innymi. Uleczenie przez Terendelev srebrną smoczycę z Kenabres pozostawiło wspomnienie o niej w twoim sercu. Opowieść o jej życiu i zmaganiach nie tylko zainspirowało cię do bycia lepszą osobą, przebudziło również smoczą część twojej duszy. Poznasz mądrość smoków, które żyją przez setki lat. Zrozumiesz czym jest mądrość i przebaczenie i staniesz się mistrzem wynikającej z tego potęgi. Od tej chwili nie jesteś już wojownikiem, jesteś Złotym Smokiem obrońcą Golarionu. Twoje świeżo wyrosłe łuski są odporne na magię. Słudzy zła nie mają odwagi stanąć na twojej drodze, a tym bardziej wyzwać cię do walki. Twój ryk wystarczy aby przerazić najpotężniejszych przeciwników i obalić najsłabszych na ziemię, zmuszając ich do błagania o twoją litość w prochu. I nie jesteś sam; inne smoki są gotowe, aby pomóc ci w bitwie. Twoje smocze ciało i magia dają ci potęgę, aby zetrzeć twoich przeciwników z powierzchni ziemi, ale pamiętaj, że zabijanie nie jest jedynym rozwiązaniem Złotego Smoka. Trzeba pomóc tym, którzy upadli, odnaleźć tych, którzy się zagubili. Twoja podróż wypełniona jest litością. A wiedzie ona do wieczności.

Kroczący Rój

Poczuj wewnętrzny gniew. Zasmakuj w strachu twoich wrogów. Nie jesteś już zwyczajną istotą z krwi i kości, od tej pory jesteś znany jako Kroczący Rój, gdyż rojem szarańczy jesteś, a na imię ci wielu. Masz mocy zniszczenia miast i zdziesiątkowania armii, jesteś godny zostania nowym Deskari wściekłym i nienasyconym rojem. Nie zabijasz po prostu wrogów, rój pożera ich ciała i obgryza ich kości, tak jak gniew pożera twoją duszę. Nie bój się ostrz i kłów pomniejszych istot, gdyż już nie mogą cię zranić. Twoja forma jest tylko przebraniem, które możesz porzucić w każdej chwili, by stać się chmurą szarańczy. Wprowadź pasożyty do wnętrzności twoich wrogów, aby żywiły się nimi i kontrolowały ich jak kukiełki podległe twojej woli. Zwiększ swoją potęgę pożerając kolejnych przeciwników. Za wielką moc trzeba zapłacić wielką cenę, ale żadna cena nie jest wielka dla kogoś żądnego zemsty. Golarion zdradził cię, a zdrada ta nie może być nieukarana. Pożryj twoich wrogów i poświęć twoich sojuszników. Golarion upadnie, a twoi wrogowie wraz z nim.

Odpowiedz
← Nowości

Kolejne sukcesy Pathfinder: Wrath of the Righteous - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...