[GI] Rozdział I - wszystkie zwoje

zwoje w Rozdziale I
Przemiana w Chrząszczax2 w otwartej skrzyni, w jaskini strzeżonej przez cztery Zębacze pod kłoda prowadząca do ruin Klasztoru na pn-wsch.
Przemiana w Kretoszczura na szczycie ruin Klasztoru, w zamkniętej skrzyni.
Przemiana w Wilka, w Kretoszczura oraz w Ścierwojada w pokoju w jaskini Ceniostwora za otwartymi drzwiami, w otwartych skrzyniach, ruiny Klasztoru.
Kula ognia, Grom i Przemiana w Ścierwojada od Torreza za dostarczenie Listu do Arcymistrza Magów Ognia.
Przemiana w Orkowego Psax3, Deszcz Ognia, Uzdrowieniex3, Światłox5, Ognista Burza, Kula Ognia oraz Orkowe Zaklęcie teleportacji w Mieście Orków za drewniana bramą w otwartej skrzyni w jaskini.
Światłox16, Uzdrowieniex10 i Ognisty pociskx18 można kupić u Torreza po oddaniu Listu Miltenowi.
• 3z5: Urok, Sen, Pirokineza, Telekineza, Uderzenie Wiatru od Baal Kagana za pomoc przy zielu w Nowym Obozie.
Telekineza w jaskini pod wodospadem między Starym a Nowym Obozem oraz Uzdrowienie w otwartej skrzyni.
Sen można otrzymać od Baal Oruna za pomoc w zbiorach ale trzeba wcześniej pobić Harloka.
Zmniejszenie potwora leży przy szkielecie w Goblinowo-Trolowej kotlinie.
Światło w otwartej skrzyni w zamkniętej jaskini Cavalorna do której klucz jest w otwartej skrzyni Cavalorna, oraz Ognisty pocisk w zamkniętej skrzyni obok.
Ognisty pocisk w zamkniętej skrzyni w ruinach wieży blisko chaty Cavalorna.
Bryła Lodu w Jaskini Zębaczy blisko Cavalorna.
Uzdrowienie w otwartej skrzyni u Aidana.
Kula Ognia w Jaskini Goblinów.
Bryła Lodux2, Światłox8 i Sopel lodux8, Uzdrowieniex5 u Cronosa.
Ognisty pociskx3 w otwartych skrzyniach w Kaplicy Orków niedaleko Cavalorna.
Uderzenie Wiatru4x, Światłox10 i Uzdrowieniex8 u Baal Cadara po uśpieniu jego ucznia
lub zostaniu Cieniem, Szkodnikiem lub Najemnikiem ale przed rozmową z Lesterem.
Przywołanie Szkieletówx5 u Szkieleta Maga jeśli nie zużyje żadnego zwoju w podziemiach Wieży Szkieletów nad morzem.
Ognisty Pociskx2 w otwartych skrzyniach oraz nawet 5x Przywołanie Szkieletów jeśli szybko uporać się z latającym Szkieletem Magiem w Zatopionej Wieży Xardasa.
Serce Kamiennego Golema, Serce Lodowego Golema, Serce Ognistego Golema w Golemach na drodze do Wieży Xardasa.
• W Świątyni Pełzacza po przejściu nad bramą chrząszczem ^ Ognisty pocisk, Uzdrowienie, Śmierć Ożywiencom, oraz Przywołanie Szkieletówx5 u każdego z latających Magów Szkieletów.

Czy ktoś widział jeszcze jakieś zwoje w pierwszym rozdziale?
Odpowiedz
← Gothic

Rozdział I - wszystkie zwoje - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...