Charakter:
Chaotyczny Dobry - postacie niezależne, które jednak z natury są dobre i wierzą w jego potęgę.
Rasa:
Człowiek - są najbardziej wszechstronną z pospolitych ras. Krótkie życie i skłonność do wędrówek oraz podbojów powodują powodują też bardzo duże zróżnicowanie fizyczne ludzi. Mają karnacje od czarnej, aż do bardzo bladej, włosy od czarnych do blond, a zarost (u mężyczyzn) od rzadkiego do obfitego. Ubierają się często nieortodoksyjnie, noszą nietypowe fryzury, ciekawe elementy stroju na przykład tatuaże.
Podstawowa Klasa:
Wojownik - mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a koncząc na strażnikach porządku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do obrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najbardziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standartowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojownikó zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.
Druga Klasa:
Łowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. Łowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, Łowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. Łowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.
Bóstwo:
Tymora
Muszę przyznać, że to niezłe. W razie czego można to wykorzystać do zrobienia postaci na szybko...
Charakter:
Chaotyczny Neutralny - dziwne, czasem wręcz szalone postacie, całkowicie niezależne.
Rasa:
Elf - słyną ze swojej poezji, pieśni i sztuk magicznych, lecz gdy grozi im niebezpieczeństwo wykazują też wielki talent w posługiwaniu się bronią i zdolnościami strategicznymi. Elfy mogą żyć ponad 700 lat i według ludzkich pojęć bardzo powoli wybierają sojuszników oraz wrogów, a jeszcze wolniej o nich zapominają. Są smukłe i mierzą od 4 i pół do 5 i pół stóp wzrostu. Mają zwykle bladą karnację, ciemne włosy i ciemnozielone oczy. Nie mają zarostu ani owłosienia na reszcie ciała, wolą wygodne stroje i charakteryzują się nieziemską gracją. Wiele innych ras uważa je za niezwykle urodziwe.
Podstawowa Klasa:
Łowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. Łowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwiają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, Łowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. Łowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.
Druga Klasa:
Wojownik - mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a koncząc na strażnikach porządku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do obrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najbardziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standardowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojowników zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.
Alignment: True Neutral characters are very rare. They believe that balance is the most important thing, and will not side with any other force. They will do whatever is necessary to preserve that balance, even if it means switching allegiances suddenly.
Race: Elves are the eldest of all races, although they are generally a bit smaller than humans. They are generally well-cultured, artistic, easy-going, and because of their long lives, unconcerned with day-to-day activities that other races frequently concern themselves with. Elves are, effectively, immortal, although they can be killed. After a thousand years or so, they simply pass on to the next plane of existance.
Primary Class: Bards are the entertainers. They sing, dance, and play instruments to make other people happy, and, frequently, make money. They also tend to dabble in magic a bit.