Ciężka praca i wsłuchiwanie się w głosy fanów popłaca, czego dowodem jest doskonała sprzedaż "Divinity: Grzech Pierworodny II". Studio Larian oficjalnie oświadczyło, że tytuł jest bardzo bliski przebicia magicznej bariery 500 tys. sprzedanych kopii gry. Przypomnijmy, że premiera pełnej wersji tytułu odbyła się ledwie cztery dni temu, a poprzednia odsłona serii potrzebowała blisko kwartału do osiągnięcia takiego wyniku. - To fantastyczne i zdecydowanie powyżej naszych oczekiwań – nie ukrywa szef zespołu, Sven Vincke.
class="lbox">Nie dziwi zatem, że Belgowie są zachwyceni takim obrotem spraw i z optymizmem spoglądają w przyszłość.
Studio po cichu przebąkiwało o wersjach konsolowych, lecz wszystko zależało właśnie od sprzedaży. W obliczu takich wyników konwersje na inne platformy są praktycznie pewne. Jednak w najbliższym czasie zespół skupi się na wypuszczeniu pierwszej łatki do gry, poprawiającej błędy najczęściej zgłaszane przez fanów. Polepszeniu ma ulec również działanie serwerów produkcji obsługujących wiele istotnych elementów, jak tryb kooperacji czy arenę do sieciowych batalii.