[TESIII] Construction Set co i jak

Tutaj zadajcie pytania na temat CS'a. No ale nie tylko pytania odpowiedzi mile widziane .


nikt nie ma pytań? No to w takim razie ja zadam pierwsze:
Czy da się zrobić aby postaci się coś śniło? Jeśli tak to jak to zrobić?
Ale nie chodzi o filmik tylko o to żeby wyskoczyło okienko z treścią snu i pojawił się wpis w dzienniku.No wiecie...nie chodzi o taki sen jak na początku gry tylko chodzi o taki jak jesteś w trakcie gry i śpisz to co jakiś czas śni ci się Dagoth Ur.

[Dodano po chwili]

Witam,
Odświeżam temat bo mam bardzo ważne pytanie:
Co trzeba zrobić żeby potwór stał i nie atakował. Coś w stylu pełzacza czy kraba sprzedawcy albo jak ktoś widział taki zamek przy pastwiska to tam telvanni mają muzeum cesarstwa i dwemerów to tak jak ten parowy centurion w tym muzeum.
No a oprócz tego to mam takie pytanie jak napisałem up
z góry thx
W snach jesteśmy
zwykłymi marynarzami,
nie kapitanami, lecz ludźmi
na pokładzie, którzy nigdy
nie wiedzą, jak dopłynąć
do pięknych portów.
Odpowiedz

Użytkownik Lordzio dnia pon, 20 sie 2007 - 15:28 napisał

Tutaj zadajcie pytania na temat CS'a. No ale nie tylko pytania odpowiedzi mile widziane .
nikt nie ma pytań? No to w takim razie ja zadam pierwsze:
Czy da się zrobić aby postaci się coś śniło? Jeśli tak to jak to zrobić?
Ale nie chodzi o filmik tylko o to żeby wyskoczyło okienko z treścią snu i pojawił się wpis w dzienniku.No wiecie...nie chodzi o taki sen jak na początku gry tylko chodzi o taki jak jesteś w trakcie gry i śpisz to co jakiś czas śni ci się Dagoth Ur.

[Dodano po chwili]

Witam,
Odświeżam temat bo mam bardzo ważne pytanie:
Co trzeba zrobić żeby potwór stał i nie atakował. Coś w stylu pełzacza czy kraba sprzedawcy albo jak ktoś widział taki zamek przy pastwiska to tam telvanni mają muzeum cesarstwa i dwemerów to tak jak ten parowy centurion w tym muzeum.
No a oprócz tego to mam takie pytanie jak napisałem up
z góry thx

[post="78562"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


[B][FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=yellow][COLOR=yellow]

Hm.. ŻEBY NIE ATAKOWAŁ... DOKŁADNIE NIE PAMIĘTAM, ALE JA TO ROBIŁEM JAKOŚ TAK: GDY KLIKNIESZ NA GOŚCIA I POKAŻE CI SIĘ OKNO Z JEGO SPECYFIKACJAMI, GDZIEŚ TAM MOŻESZ WYBRAĆ JEGO RASĘ I RODZAJ ZACHOWANIA. JA WSTAWIAŁEM NP. GUARD (STRAŻ) WÓWCZAS CHODZI SOBIE STWOREK W TĄ I Z POWROTEM, A ATAKUJE W PRZYPADKU SAMOOBRONY, LUB OBRONY KOGOŚ.
Odpowiedz
thx
przyda mi się no ale ja robie muzeum demerów i mam takie cos ze jak przekreci sie korbke to otwieraja sie takie kuliste drzwi (tak jak w ruinach koło balomory i tam stoi parowy centurion. No i w niektórych miejscach tak jest np. osoby przewożące stoją w jednym miejscu.
No ale na sposób ze strażnikiem to bym nigdy nie wpadł.

[Dodano po chwili]

Zdaje mi się że jak ma się włączone okienko potwora to trzba wejść w Al i tam właśnie wszystko będzie. Ponieważ tam jest o przywitaniu ataku itp.
Mam również teorie że można wyłączyć chgodzenie w ramec gdzie wybiera się sposób w jaki się porusza (latanie, pływanie itp.). Ale te moje teorie będę mógł sprawdzić dopiero jutro bo chwilowo nie mam dostępu do CS'a.

P.S.
Czy tylko u mnie jest przycisk Al bo mi się zdaje że powinno być All.
W snach jesteśmy
zwykłymi marynarzami,
nie kapitanami, lecz ludźmi
na pokładzie, którzy nigdy
nie wiedzą, jak dopłynąć
do pięknych portów.
Odpowiedz

Użytkownik Lordzio dnia pon, 27 sie 2007 - 17:43 napisał

P.S.
Czy tylko u mnie jest przycisk Al bo mi się zdaje że powinno być All.

[post="81425"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


AI = Artificial Intelligence = Sztuczna inteligencja. To nie jest małe "L"


'Jeżeli płaczesz nad tym, że w twoim życiu słońce zapadło za horyzontem, łzy przeszkodzą ci dostrzec piękno gwiazd.'
Odpowiedz
thx
W snach jesteśmy
zwykłymi marynarzami,
nie kapitanami, lecz ludźmi
na pokładzie, którzy nigdy
nie wiedzą, jak dopłynąć
do pięknych portów.
Odpowiedz
← The Elder Scrolls

Construction Set co i jak - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...