Właśnie pokonalem demona Tanar'ri w OzWM i samego Sarevoka z podstawce BG I i instaluje sobie BG II. Mam takie samo pytanie jakie już zadałem odnośnie Opowieści z Wybrzeża Mieczy. Co nowego wnosi dodatek Tron Bhaala? Chodzi mi głównie o to, co zmnienia się w podstawowej rozrywce.
[BGII] Tron Bhaala - Co nowego?
Śpieszę z odpowiedzią:
1. Pojawia sie nowy typ magii - dzika magia jako produkt uboczny Czasu Niepokojów, a co za tym idzie nowy typ czarodzieja - dziki mag. Przy każdym rzucaniu czarów jest 5% szansa na zaistnienie nowego, całkiem nieprzewidywalnego efektu.
2. Naciśnięcie klawisza Tab powoduje podświetlenie przedmiotów, drzwi i pojemników.
3. Odporności barbarzyńcy przestają się zwiększać po 20 poziomie.
4. Magowie i bardowie mogą teraz na stałe usuwać zaklęcia z księgi czarów.
5. Ekran mapy nie wstrzymuje gry.
6. W przypadku wieloklasowców: magów/kapłanów możesz na pasku narzędzi "rzuć zaklęcie" przełączać się między czarami maga lub kapłana.
7. Masz dodatkowych 18 przedmiotów magicznych typu Ręka Hindo.
8. Limit doświadczenia został podwyższony do 8 mln punktów.
9. Nowe zaklęcia i zdolności klasowe.
10. Nowe bronie i kombinacje w kuźni Cespenara.
11. I ogólnie - nowa muzyka Inona Zura, kontynuacja romansów z podstawki, nowe potwory itd.
1. Pojawia sie nowy typ magii - dzika magia jako produkt uboczny Czasu Niepokojów, a co za tym idzie nowy typ czarodzieja - dziki mag. Przy każdym rzucaniu czarów jest 5% szansa na zaistnienie nowego, całkiem nieprzewidywalnego efektu.
2. Naciśnięcie klawisza Tab powoduje podświetlenie przedmiotów, drzwi i pojemników.
3. Odporności barbarzyńcy przestają się zwiększać po 20 poziomie.
4. Magowie i bardowie mogą teraz na stałe usuwać zaklęcia z księgi czarów.
5. Ekran mapy nie wstrzymuje gry.
6. W przypadku wieloklasowców: magów/kapłanów możesz na pasku narzędzi "rzuć zaklęcie" przełączać się między czarami maga lub kapłana.
7. Masz dodatkowych 18 przedmiotów magicznych typu Ręka Hindo.
8. Limit doświadczenia został podwyższony do 8 mln punktów.
9. Nowe zaklęcia i zdolności klasowe.
10. Nowe bronie i kombinacje w kuźni Cespenara.
11. I ogólnie - nowa muzyka Inona Zura, kontynuacja romansów z podstawki, nowe potwory itd.
Heh wiedziałem, że na Hawkwooda można liczyć .
Idealnie! Idealnie! Tego mi właśnie było trzeba. Mój mag z BG I już otrzymał nową podklasę Dzikiego Maga . Muszę teraz poeksperymentować "dziwnym" czarem z pierwszego poziomu .
A nie było już czasem tak w podstawce :?.
Jeszcze jedno pytanko. Niby w podstawowej rozgrywce pojawiła się nowa lokacja Twierdza Strażnika czy jakoś tak. Opłaca tam się iść jeszcze w podstawce, czy lepiej odłożyć sobie ją na później (czyt. dodatek )?
Cytat
1. Pojawia sie nowy typ magii - dzika magia jako produkt uboczny Czasu Niepokojów, a co za tym idzie nowy typ czarodzieja - dziki mag. Przy każdym rzucaniu czarów jest 5% szansa na zaistnienie nowego, całkiem nieprzewidywalnego efektu.
Idealnie! Idealnie! Tego mi właśnie było trzeba. Mój mag z BG I już otrzymał nową podklasę Dzikiego Maga . Muszę teraz poeksperymentować "dziwnym" czarem z pierwszego poziomu .
Cytat
2. Naciśnięcie klawisza Tab powoduje podświetlenie przedmiotów, drzwi i pojemników.
5. Ekran mapy nie wstrzymuje gry.
5. Ekran mapy nie wstrzymuje gry.
A nie było już czasem tak w podstawce :?.
Jeszcze jedno pytanko. Niby w podstawowej rozgrywce pojawiła się nowa lokacja Twierdza Strażnika czy jakoś tak. Opłaca tam się iść jeszcze w podstawce, czy lepiej odłożyć sobie ją na później (czyt. dodatek )?
Cytat
A nie było już czasem tak w podstawce :?.
Szczerze mówiąc, to zacząłem grać od razu z dodatkiem, a powyższe informacje zaczęrpnąłem z instrukcji. W tym przypadku możesz mieć rację jak najbardziej. Twierdzę Strażnika zaliczam zawsze w podstawce, ale to ze względu na czas potrzebny do ukończenia zadań związanych z twierdzami i romansami.