Witam, mam problem z jedną z pierwszych zagadek jakie spotkamy w grze, a dokładniej w Kostnicy w gabinecie Dhalla (ja wróciłem do niej dopiero przed przejściem przez portal do Fortecy Żalu ale to przez przeoczenie). Otóż po dokładnym przyjrzeniu się Zombiakowi numer 1201 zauważamy, że ma on przytroczoną do ust jakąś karteczkę, którą usuwamy przy użyciu skalpela. Po wyjęciu okazuje się, że to jakaś łamigłówka sporządzona przez kolesia zanim stał się Zombim #1201. Gościu pisze w niej to co poniżej: (powiększcie sobie).
a oto kombinacje dostępne przy próbie rozwiązania zagadki (opcja użyj po prawym kliku na kartce w ekwipunku):
Według pogłosek trzeba utworzyć z rogów kartek numer 1201 ale w zagadce jest podane, jak wyżej, że poszczególne rogi mają zero, jeden, dwa i trzy symbole...z tej kombinacji nie da rady zrobić 1201 bo nie ma w tej liczbie cyfry 3, a po zsumowaniu składników wychodzi 6..hmmm
Koleś pisze w kartce coś o numerze kontraktu umarłych więc pewnie trzeba go zdobyć...myślałem, że Dhall albo Morthai Grobowładny lub Stary Miedziooki z karczmy Proch do prochu coś wiedzą, ale lipa...pomóżcie
a oto kombinacje dostępne przy próbie rozwiązania zagadki (opcja użyj po prawym kliku na kartce w ekwipunku):
Według pogłosek trzeba utworzyć z rogów kartek numer 1201 ale w zagadce jest podane, jak wyżej, że poszczególne rogi mają zero, jeden, dwa i trzy symbole...z tej kombinacji nie da rady zrobić 1201 bo nie ma w tej liczbie cyfry 3, a po zsumowaniu składników wychodzi 6..hmmm
Koleś pisze w kartce coś o numerze kontraktu umarłych więc pewnie trzeba go zdobyć...myślałem, że Dhall albo Morthai Grobowładny lub Stary Miedziooki z karczmy Proch do prochu coś wiedzą, ale lipa...pomóżcie