[Mass Effect: Andromeda] [E3 2016] O Andromedzie w kulisach targów (i nie tylko)


Targi E3 to nie tylko te informacje, które deweloperzy podają oficjalnie podczas konferencji – to również strzępki wiadomości podawanych w rozmaitych wywiadach i bardziej prywatnych rozmowach. Sporo smaczków na temat najnowszego "Mass Effect: Andromeda" można było poznać przeglądając właśnie tego typu rozmowy. Spokojnie, nie musicie robić tego sami, wszystko zebrał jeden z użytkowników forum Reddit. Szczegóły znajdziecie w rozwinięciu newsa.

mass effect: andromeda class="lbox">mass effect: andromeda
  • Jeżeli chodzi o fabułę "Andromedy", według zapowiedzi twórców, opowieść będzie dużo bardziej "osobista", niż ta znana nam z trylogii. Tytuł skupi się na rozwijającej się heroicznej postawie. Tym razem bohaterowie będą uczyć się świata podczas zabawy – jednym słowem będą mniej wszechwiedzący niż Shepard. Nazwisko nowego bohatera to Ryder.
  • W grze spotkamy najważniejsze rasy z trylogii: Salarian, Krogan, Asari, Ludzi (w roli obcych), a także kilka nieznanych dotąd istot.
  • Powróci system biotyki.
  • Dialogi będą odbywały się w znany nam już sposób, jednak mechanizm będzie nieco udoskonalony.
  • Gra stawia mocno na eksplorację terenów, do czego posłuży nam nasz statek-baza wypadowa Tempest. W produkcji pojawi się też zapowiadany już pojazd Mako.
  • "Andromeda" zaoferuje również tryb wieloosobowy, który będzie dość podobny do tego z "Mass Effect 3". Autorzy chcą nadać mu jedynie nieco więcej dynamiki i swobody działania. Tryb dla jednego gracza oraz multiplayer będzie łączyła bliżej niewyjaśniona "więź", jednak nie chodzi tu o wpływ jednej kampanii na drugą.
  • Gra ma być przyjazna dla tych, którzy trylogii nie widzieli na oczy. Ma jednak puszczać oko też do tych, którzy Sheparda poznali.
  • Podczas walki (strzelania) możliwa będzie zmiana ręki.
  • Decyzje podjęte w trylogii w żaden sposób nie wpłyną na "Mass Effect: Andromeda" – jednym słowem stare savy na nic się nie przydadzą.
  • Najnowszy "Mass Effect" ma być największą grą w historii studia BioWare.
Odpowiedz
← Nowości

[Mass Effect: Andromeda] [E3 2016] O Andromedzie w kulisach targów (i nie tylko) - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...