Premiera gry "Fallout 4" zbliża się wielkimi krokami i odbędzie się 10 listopada bieżącego roku. Bethesda podgrzewa więc coraz bardziej atmosferę, tym razem za sprawą fragmentów wywiadu z Toddem Howardem, reżyserem produkcji, który opowiada o craftingu i sposobach rozgrywki, jakie zostaną oddane graczom.
class="lbox">Jeśli chodzi o crafting, Howard pokusił się o mocne stwierdzenie, a mianowicie powiedział, że zespół "Fallouta 4" przygotował najlepiej i najbardziej rozbudowany system tworzenia przedmiotów z całej serii. Okazuje się, że właściwie każdą znalezioną przez nas rzecz będziemy mogli rozłożyć na materiały, które następnie wykorzystamy do tworzenia innych przedmiotów, ulepszania wyposażenia już istniejącego, czy projektowania własnego osiedla. Jeśli ktoś nie lubi się w tym wszystkim grzebać to oczywiście musu nie ma, są to opcje zupełnie opcjonalne.
W kwestii rozgrywki sprawa wygląda tak, że deweloperzy chcą dać nam dużą dowolność, jeśli chodzi o to, jak będziemy przeżywać grę. Możemy więc przemierzać świat "Fallouta 4" patrząc oczami głównego bohatera i walczyć w sposób zręcznościowy – niczym w rasowej strzelance, ale nikt nie zabroni nam skorzystać z widoku w trzeciej osobie i walki turowej, opartej na klasycznej mechanice cRPG.
Który sposób zabawy wybierzecie?