[Divinity: Grzech Pierworodny II] Nieumarli w Divinity: Original Sin II rasą grywalną


Studio Larian i wszyscy czekający na grę "Divinity: Original Sin II" mają kolejny powód do radości. Zbiórka na cele dodatkowe na Kickstarterze trwa i – co więcej – udało się osiągnąć kolejne dwa. W produkcji na pewno ujrzymy umiejętności rasowe oraz grywalną rasę nieumarłych. Nieco więcej na temat drugiego z celów możemy przeczytać na stronie zbiórki target="_blank">stronie zbiórki.

divinity: original sin ii class="lbox">divinity: original sin ii

Okazuje się, że nieumarli zostaną podzieleni na trzy rodzaje. Pierwszy z nich to wskrzeszeni, czyli ludzie, którzy dzięki nekromancji zostali przywróceni do życia. Drugi z gatunków to stworzenia, które na swój sposób wygrały ze śmiercią i trwają w rozdarciu pomiędzy światem żywych a umarłych – niestety jako dużo słabsze, błąkające się bez celu istoty. Ostatni z trójki to Wybrani – żyjący na północy we własnych cywilizacjach nieumarli, o których informacje są bardzo znikome, bowiem nikt, kto na nich trafił, nie przeżył spotkania.

Do końca zbiórki pozostało 23 dni, a na ufundowanie czeka jeszcze drugie drzewko umiejętności dla bohatera (1,35 mln dolarów) oraz lokacja zwana Salą Ech (1,5 mln dolarów).

Odpowiedz
Podoba mi się ta różnorodność nieumarłych.
Odpowiedz
Brzmi fascynująco... Ciekawe czy słabym martwiakiem można przejąc władzę nad światem...
Odpowiedz
← Nowości

[Divinity: Grzech Pierworodny II] Nieumarli w Divinity: Original Sin II rasą grywalną - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...