Divinity: Grzech Pierworodny 30 czerwca zdążył – wreszcie, bez kolejnych poślizgów – zadebiutować na komputerach osobistych. Klasyczny cRPG od studia Larian przykuł uwagę graczy, o czym świadczy nie tylko udana kampania w serwisie Kickstarter, ale również bardzo dobra sprzedaż, o której twórcy niedawno nas poinformowali.
Jak się okazało, Divinity: Grzech Pierworodny, rozszedł się już w 160 tysięcy egzemplarzach, co z miejsca sprawia, że jest najszybciej sprzedającą się grą, za którą odpowiada Larian. Informację podał szef studia, Swen Vincke.
Vincke ujawnił również, że łączny koszt powstania gry zamknął się blisko 4 milionów euro. Twórcy niecały milion uzyskali podczas kampanii przeprowadzonej w serwisie Kickstarter. Szef Larian jest pewny, że dochód przekroczy próg rentowności oraz zdradził, że nie spodziewał się aż tak udanej sprzedaży. Sukces zawdzięcza tak zwanej poczcie pantoflowej (nieoficjalne rozchodzenie się wiadomości), gdyż nad produkcją pracowano do ostatniej chwili, więc nawet w tym momencie w Internecie pojawiło się niewiele recenzji. Dodatkowo wykupiono zaledwie dwie reklamy za zaoszczędzone pieniądze, dlatego marketing także nie przyczynił się znacznie do szybkiego rozchodzenia się egzemplarzy Divinity: Grzechu Pierworodnego.
Vincke wyraził również swoją wdzięczność osobom, które wsparły ich na Kickstarterze oraz nabyły ją w Steam Early Acces. Pozwoliło to na udoskonalenie gry, gdyż fani udzielali twórcom cennych wskazówek dotyczących tego, co należy poprawić, a co odznacza się niezadowalającą jakością. W Polsce w Divnity: Grzech Pierworodny będziemy mogli zagrać 18 lipca, kiedy produkcja ukaże się w polskiej (kinowej) wersji językowej nakładem CD Projekt.