Chcę sobie kupić Noc Kruka. Czy to prawda, że ten dodatek jest trudniejszy od samego Gothica II? Mam kolegę co ma Noc Kruka i on mówi, że to jest kilka razy trudniejsze... Czy to prawda?
[GII:NK] Trudność w Nocy Kruka
Tak, jest trudniejszy aczkolwiek wydaje mi się, że ktos kto opanowal zwyklego, da rade równiez tutaj. Zmienilo sie kilka rzeczy takich jak ilosc expa [dostaje sie mniej za poszegolnie potwory, ktore maja wiecej hp niz w zwyklym]. Jedna z rzeczy, która zauwazyłem jest regenerowanie się zycia smokom, w zwyklym mogles go lac, a gdy Ci sie skonczylo uciec uleczyc sie i wrocic, a smok nadal mial tyle samo hp przykladowo 1/3, w Nk nie ma tak latwo, wracasz do smoka zadowolony, ze juz go sklepiesz a tu psik! znow pelne hp =] generalnie sa roznice tego typu ale mowie Ci, kup tą gre, a nie pozalujesz =] Lec poki sklep otwarty i juz dzis zatop się w nieziemskim klimacie ten ownerskiej gry =] =] pzd.
Oto fragment jednej z recenzji z neta:
Cytat
W Nocy Kruka zwiększony został poziom trudności, potwory i przeciwnicy stali się twardsi i silniejsi - mają więcej życia i zadają większe obrażenia, przez co na samym początku gry pokonanie chociażby wilka będzie nie lada wyczynem. Zwiększenie siły przeciwników pociągnęło za sobą zwiększenie siły naszej broni. Zadaje ona większe obrażenia, a zbroje też lepiej nas chronią. Ponadto teraz niektóre rodzaje broni dodają punkty do umiejętności walki. Wszystko pięknie, tylko jedno "ale". Mocniejsze bronie potrzebują więcej siły czy zręczności, żeby móc nimi władać, a o podniesienie tych statystyk jest trudniej niż w Gothic II. Za każdy kolejny poziom rozwoju otrzymujemy 10 punktów nauki, a jeden punkt siły, zręczności czy umiejętności walki potrafi kosztować aż kilka tych punktów. Zatem rozwój tym razem trzeba planować bardzo starannie i rozwijać tylko te cechy, który uznajemy za niezbędne.